A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
La Contessa Kastélyhotel, Szilvásvárad >>
La Contessa Kastélyhotel Szilvásvárad kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- wellnessrészleg használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- aprósüteménnyel
- filmvetítéssel
2024. augusztus 16. péntek
2023. május 31. szerda
2023. június 07. szerda
La Contessa Kastélyhotel Csapata
2023. május 29. hétfő
2023. június 13. kedd
A kastély épületében falhűtési és falfűtési rendszer működik, mely akkor indul el, ha az ablakok csukva vannak, ez minden szoba ablakának kilincsén feltüntetésre kerül.
Karbantartóink és a Housekeeping is nagy gondot fordít az épület és szobáinak megfelelő működésére, tisztaságára. A fürdőszobai zuhanykabin szigetelését természetesen kivizsgáljuk, és szükség esetén további intézkedéseket teszünk.
Ételeink változatosak és ízletesek, melyekre nagy gondot fordít a Chef. Így az elkövetkező Szentiván éji tematikus hétvégénken is megkóstolhatnak az idelátogatók pár igazán különleges fogást, mint például szabad tűzön grillezett pisztráng citromfüves mártással.
Üdvözlettel: La Contessa Kastélyhotel Csapata
2023. április 12. szerda
2023. április 21. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Nagyon örülünk, hogy kellemes időt töltöttek nálunk, és elégedettek voltatok a szállással és szolgáltatásainkkal. Büszkék vagyunk arra, hogy környezetünk olyan lenyűgöző látnivalókat és programokat kínál, melyekre szívesen emlékeznek majd vissza. Örömmel halljuk, hogy sikerült pihentető és emlékezetes élményekkel gazdagodniuk nálunk. Várjuk vissza szeretettel! La Contessa Kastélyhotel Csapata
2023. április 10. hétfő
2023. április 21. péntek
La Contessa Kastélyhotel Csapata
2023. március 01. szerda
2023. március 10. péntek
Botta Attila szállodaigazgató
2022. december 05. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Megnyugtatom, még mi sem tapasztaltunk „kukkoló” vendégeket. A kastély épülettől 100 méternyire fekvő Udvarház épületünkbe éppúgy nem szoktak a vendégek bekukkantani, mint ahogyan otthon sem. Ugyanakkor örömmel olvastam, hogy minden mással meg voltak elégedve! Reméljük nagyon jól érezték magukat és máskor is viszontláthatjuk önöket!
Botta Attila szállodaigazgató
2022. október 20. csütörtök
2022. október 25. kedd
2022. szeptember 27. kedd
2022. szeptember 28. szerda
Botta Attila szállodaigazgató
2022. augusztus 31. szerda
2022. szeptember 02. péntek
Köszönjük, hogy a La Contessa Kastélyhotelt választotta szálláshelyéül és megosztotta véleményét! Örülünk, hogy remeknek találta a hotel elhelyezkedését és nagyon elegánsnak a szállást. Várjuk vissza szeretettel!
Botta Attila szállodaigazgató
2022. augusztus 31. szerda
Botta Attila szállodaigazgató
2022. augusztus 28. vasárnap
2022. augusztus 31. szerda
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést a La Contessa Kastélyhotellel kapcsolatban. Örülünk, hogy mindent rendben talált és kellemesen telt a nálunk töltött ideje. Szeretettel várjuk vissza!
Botta Attila szállodaigazgató
2022. augusztus 09. kedd
2022. augusztus 11. csütörtök
A „Portál szolgálat nem volt érzékelhető” kifejezést sajnos nem értem.
Reméljük, hogy ezen felül sok pozitív élménnyel gazdagodott utazása során és mi visszavárjuk Önt!!
Botta Attila szállodaigazgató
2022. augusztus 08. hétfő
2022. augusztus 11. csütörtök
Botta Attila szállodaigazgató
2022. július 22. péntek
2022. július 25. hétfő
Botta Attila szállodaigazgató
2022. július 17. vasárnap
2022. július 22. péntek
Örülök, hogy személyzetünk kedvességét, az ételek minőségét, változatosságát kiemelte és összességében meg volt elégedve szállodánk szolgáltatásaival!
A belső medence hőmérséklete 28 fok. Ez úszásra, szórakozásra kiváló, ennyit is publikálunk mindenütt. Ezt tartjuk. Viszont mi nem vagyunk termál fürdő, termál hotel és erre soha, semmilyen utalást, ígéretet nem is tettünk. Ennek értelmében az úszómedence vizének hőmérséklet emelését nem is tervezzük. Remélem ennek ellenére ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket, ha Szilvásváradon járnak a későbbiekben!
Botta Attila szállodaigazgató
2022. március 28. hétfő
2022. február 07. hétfő
2022. február 10. csütörtök
2022. január 03. hétfő
2022. január 07. péntek
Igazán hálásak vagyunk azért, hogy megemlítette a nagyon finom változatos és bőséges ételkínálatunkat, a wellness részlegünket, illetve a szép szobát és fürdőszobát. Örömmel olvastuk, hogy a személyzet kedves és figyelmes volt, valamint, hogy külön kiemelte színvonalas szilveszteri műsorunkat. Reméljük, a jövőben is újból ellátogatnak hozzánk, nagy szeretettel várjuk vissza Önöket! Boldog, egészségben gazdag új esztendőt kívánunk!
2021. december 19. vasárnap
2021. december 22. szerda
2021. november 24. szerda
2021. november 26. péntek
2021. október 20. szerda
2021. október 21. csütörtök
2021. október 04. hétfő
2021. október 06. szerda
2021. augusztus 14. szombat
2021. augusztus 25. szerda
2021. augusztus 05. csütörtök
2021. augusztus 11. szerda
2021. augusztus 11. szerda
2020. október 05. hétfő
2020. október 07. szerda
Nagyon köszönjük a kedves szavait és az értékelését, valóban személyzetünk minden tagja azon fáradozik, hogy kedves Vendégeink a legjobban érezzék magukat itt-tartózkodásuk ideje alatt. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt az idő és meg voltak elégedve szállodánkkal és szolgáltatásainkkal. Sok szeretettel visszavárjuk Önöket újra Kastélyszállodánkba! Üdvözlettel: La Contessa Kastélyhotel és Rendezvényközpont
2020. szeptember 24. csütörtök
2020. október 01. csütörtök
Nagyon köszönjük a kedves szavait és az értékelését, valóban személyzetünk minden tagja azon fáradozik, hogy kedves Vendégeink a legjobban érezzék magukat itt-tartózkodásuk ideje alatt. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt az idő és meg voltak elégedve szállodánkkal és szolgáltatásainkkal. Sok szeretettel visszavárjuk Önöket újra Kastélyszállodánkba! Üdvözlettel: La Contessa Kastélyhotel és Rendezvényközpont
2020. szeptember 21. hétfő
2020. október 01. csütörtök
Nagyon köszönjük a kedves szavait és az értékelését, valóban személyzetünk minden tagja azon fáradozik, hogy kedves Vendégeink a legjobban érezzék magukat itt-tartózkodásuk ideje alatt. Szállodánkban a COVID 19 okozta világjárvány végett higiéniai protokoll van életeben, a minibár csomagokat a recepción steril csomagolásban tudják megvásárolni kedves vendégeink. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt az idő és meg voltak elégedve szállodánkkal és szolgáltatásainkkal. Sok szeretettel visszavárjuk Önöket újra Kastélyszállodánkba! Üdvözlettel: La Contessa Kastélyhotel és Rendezvényközpont
2020. február 10. hétfő
2020. január 04. szombat
2020. február 10. hétfő
2020. január 03. péntek
2020. február 04. kedd
2020. január 03. péntek
2020. február 04. kedd
2020. január 02. csütörtök
2020. február 04. kedd
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a La Contessa Kastélyhotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kastély Superior Romantikus, Kétlégterű Udvarház Classic és Udvarház Classic szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.