A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Wellamarin, Zamárdi >>
Hotel Wellamarin Zamárdi kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- játszóházzal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- játszóházzal
kiváló félpanzióval
2024. április 04. csütörtök
2024. április 17. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy értékelje szolgáltatásainkat és megossza tapasztalatait a Hotel Wellamarin****-ban töltött idővel kapcsolatban. Örömmel olvastuk, hogy kellemes pihenést töltött nálunk, és nagyra értékeljük az ételeinkkel kapcsolatos dicsérő szavakat, valamint az elismerést a szakácsaink iránt.
Sajnálattal halljuk azonban, hogy néhány szolgáltatásunk nem felelt meg teljes mértékben az elvárásainak és elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért.
Vendégeink visszajelzése kiemelt fontosságú számunkra, mivel az alapján tudunk szolgáltatásainkon fejleszteni.
Köszönjük, hogy szállodánkat választották és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önt Zamárdiban.
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2024. április 03. szerda
2024. április 17. szerda
Nagyon örülünk, hogy elégedett volt minden szolgáltatásunkkal! Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív élményeit. Az Ön által említett sauna szeánsz lehetőségével kapcsolatban sajnálattal halljuk, hogy hiányzott Önnek. Fontosnak tartjuk, hogy vendégeink számára változatos és kielégítő szórakozási lehetőségeket biztosítsunk, és igyekszünk folyamatosan fejleszteni szolgáltatásainkat.
Reméljük, hogy legközelebbi látogatásakor sikerül teljes mértékben kielégíteni az Ön igényeit is, és számíthat ránk a továbbiakban is, hogy kellemes és pihentető időtöltést biztosítsunk Önnek a Hotel Wellamarin****-ban.
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2024. április 02. kedd
2024. április 17. szerda
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak a személyzetünk segítőkészségével és kedvességével, valamint hogy a szobájuk tiszta és rendezett volt. Értékeljük az észrevételüket az esti szórakozási lehetőségekkel kapcsolatban. Fontos számunkra, hogy vendégeink teljes körű kikapcsolódást élvezhessenek nálunk, ezért figyelembe fogjuk venni javaslatukat, és igyekszünk bővíteni az esti programkínálatot, hogy minden korosztály megtalálja számítását.
Köszönjük, hogy velünk töltötték az időt, és reméljük, hogy legközelebbi látogatásukkor még kellemesebb élményekben lesz részük a Hotel Wellamarin****-ban.
Üdvözlettel,
A Hotel Wellamarin**** csapata
2024. április 01. hétfő
2024. április 17. szerda
Nagy örömmel olvassuk, hogy kikapcsolódásuk nagyon jó élményekkel járt! Köszönjük, hogy velünk töltötték az időt, és örömmel várjuk Önöket vissza a Hotel Wellamarin****-ba, hogy újra átadhassuk Önöknek a pihentető és kellemes élményeket.
Legyen szép napjuk!
Üdvözlettel,
A Hotel Wellamarin**** csapata
2024. március 25. hétfő
2024. április 17. szerda
Nagyon szépen köszönjük értékelésüket, és örömmel olvastuk, hogy tartózkodásuk kellemes és kényelmes volt nálunk. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szobájukkal, a gyönyörű kilátással az erkélyről, valamint a Spa részlegünkkel.
Hálásak vagyunk, hogy kollégáinkat külön kiemelte az értékelésében!
Örömmel olvastuk hogy semmilyen hiányérzetük nem volt az itt-tartózkodásuk alatt. Reméljük, hogy legközelebbi látogatásuk alkalmával kellemes élményekkel szolgálhatunk Önöknek.
Köszönjük, hogy velünk voltak, és várjuk Önöket vissza a Hotel Wellamarin****-ba!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2024. március 18. hétfő
2024. március 22. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és örülünk, hogy a vacsora és a személyzet udvariassága pozitív benyomást keltett Önben. Azonban sajnálattal halljuk, hogy a reggeli kínálatunk nem felelt meg az elvárásainak, és egyhangúnak találta azt.
Fontos számunkra, hogy vendégeink minden étkezés alkalmával kellemes élményekkel távozzanak, és figyelembe vesszük az Ön javaslatait is a szolgáltatásaink fejlesztése során.
Reméljük, hogy a jövőbeni látogatásukkor már minden szempontból teljes mértékben elégedettek lesznek!
Tisztelettel: Hotel Wellamarin**** csapata
2024. február 19. hétfő
2024. március 22. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit, és örülünk, hogy többnyire pozitív benyomásokkal távozott tőlünk. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy néhány apró kellemetlenséget tapasztalt a szobájában és a wellness részlegben.
Vendégeink visszajelzése segít nekünk abban, hogy még jobban szolgálhassuk vendégeinket, és kellemesebb élményt nyújthassunk számukra.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink lehetünk, és minden szempontból elégedett lesz nálunk.
Tisztelettel: a Hotel Wellamarin**** csapata
2024. március 22. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Sajnálattal halljuk visszajelzését a parkolással kapcsolatosan.
Szállodánk külterületén önkormányzat által üzemeltett parkolási zóna található melynek az árát sajnos nem tudjuk befolyásolni.
Ezen kellemetlenséget leszámítva örülünk hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak.
Reméljük hamarosan újra vendégeink közt köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2024. március 22. péntek
Nagyon szépen köszönjük az elismerő visszajelzést és a dicsérő szavakat! Örömünkre szolgál hallani, hogy a szállodai élményük kiváló volt.
Reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk Önnel, és további kellemes élményekben lesz része nálunk.
Tisztelettel: A Hotel Wellamarin**** csapata
2024. január 04. csütörtök
2024. január 13. szombat
Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzéseket! Örömünkre szolgál hallani, hogy minden rendben volt, és elégedettek voltak a szálloda minden aspektusával.
Értékeljük a személyzetünkkel kapcsolatos dicséretet, külön kiemelve a wellness részleg munkatársait. Azt is örömmel olvassuk, hogy az étkezések kifogástalanok voltak, és a szilveszteri műsor is színvonalasnak bizonyult.
Köszönjük, hogy szállodánkat választották és várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2023. december 29. péntek
2024. január 13. szombat
Először is szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk észrevételeit és visszajelzéseit. Örülünk, hogy szállodánk szobáival kapcsolatosan maximálisan elégedettek voltak!
Ugyanakkor sajnáljuk, hogy az ételválasztékkal kapcsolatos tapasztalataik nem teljesen voltak megfelelőek.
A vendégelégedettség kiemelt fontosságú számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük.
Örülünk, hogy ennek ellenére jól érezték magukat, és köszönjük, hogy nálunk tartózkodtak.
Reméljük a jövőben még vendégül láthatjuk Önöket és felhőtlen szolgáltatást nyújthatunk!
2023. június 05. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy nehéz volt megtalálni a szállodánkat a főútról.
Köszönettel fogadtuk szoba ülőalkalmatossággal kapcsolatos észrevételét, melyet feljegyeztünk.
Azonban örülünk, hogy szállodánkban található liftek megkönnyítették közlekedésüket!
Nagyra értékeljük a visszajelzését, és reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz vendégül látni Önöket.
2023. március 20. hétfő
2023. június 05. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy minden tökéletes volt és hogy elégedett volt a személyzetünk segítőkészségével és udvariasságával. Nagyon örülünk, hogy az elkészített ételek minősége és választéka tökéletes volt az Önök számára.
Ugyanakkor sajnálattal halljuk, hogy a szobában lévő matrac túl puha volt az Ön számára. Fontos számunkra, hogy vendégeink kényelmesen pihenhessenek, ezért értékeljük ezt a visszajelzést!
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt!
2022. december 31. szombat
2023. február 08. szerda
Köszönettel fogadtuk magas pontszámú értékelését és véleményét!
Reméljük visszatérésük alkalmán minden szolgáltatásunkkal maximálisan elégedettek lesznek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2023. február 08. szerda
Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését és hogy megosztotta velünk véleményét!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. december 24. szombat
2023. február 08. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy részesei lehettünk az élménynek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. október 03. hétfő
2022. október 06. csütörtök
Köszönettel fogadtuk értékelését és kedves szavait!
Örülünk, hogy részesei lehettünk az élménynek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. augusztus 29. hétfő
2022. szeptember 06. kedd
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
Örülünk, hogy részesei lehettünk az élménynek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. augusztus 29. hétfő
Köszönettel fogadtuk értékelését és kedves szavait!
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2022. július 31. vasárnap
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
Sajnáljuk, hogy az egyik vacsora alapján kollégánk nem tudta itallal kiszolgálni Önöket.
A továbbiakra pedig a jövőben nagyobb figyelmet fordítunk.
2022. július 16. szombat
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és kedves szavait!
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2022. július 12. kedd
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
2022. július 11. hétfő
2022. augusztus 29. hétfő
Köszönjük szépen értékeléstét és véleményét!
Annyit szeretnénk reflektálni, hogy a szobára vonatkozó kéréseket figyelembe vesszük, de garantálni nem tudjuk, melyről vendégeinket tájékoztatjuk is ilyen kérés esetén.
A jelzett hibákra a jövőben nagyobb odafigyelést fordítunk.
2022. június 19. vasárnap
2022. augusztus 29. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk, ha a kollégáink nem mindig a megfelelően viselkedtek.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Wellamarin szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe kétágyas szoba, Superior panorámás szoba és Superior kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.