A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Viktor Bor- és Vendégház, Balatonmáriafürdő >>
2024. augusztus 19. hétfő
2024. augusztus 21. szerda
Tengerdi Győző
2024. július 28. vasárnap
2024. július 29. hétfő
Tengerdi Győző
2024. július 26. péntek
2024. július 29. hétfő
Tengerdi Győző
2024. július 15. hétfő
2024. július 19. péntek
Üdvözlettel: Tengerdi Győző
2024. július 09. kedd
2024. július 12. péntek
Köszönjük, várjuk szeretettel Önöket más alkalommal is!
A strandi éttermünkben a ház vendégei kedvezményesen fogyaszthatnak.
Üdvözlettel: Tengerdi Győző
2024. június 17. hétfő
2024. június 19. szerda
2024. május 06. hétfő
2024. május 08. szerda
2023. május 08. hétfő
2023. május 15. hétfő
2021. augusztus 26. csütörtök
2021. augusztus 29. vasárnap
Köszönjük az értékelést, örülünk, hogy pozitív élményekkel tértek haza! Várjuk Önöket más alkalommal is!
A pontszámok ugyan kissé alacsonyak a szöveges értékeléshez képest, de lényeg a pozitív vélemény!
A reggelire igyekszünk a későbbiekben még nagyobb figyelmet szentelni, de az olvasóknak leírnám a reggeli büfé választékát:
kifli, zsemlye, fehér és barna kenyér, pirítós készítése, többféle meleg ital, hármoféle gyümölcslé, kétféle felvágott, kétféle szalámi, kétféle meleg étel, kétféle szeletelt sajt, háromféle zöldség, kockasajt, vaj, háromféle müzli, hideg tej, joghurt, esetenként szezongyümölcs. A két meleg ételt négyből válogatjuk, napi váltással.
Köszönjük, mindent megteszünk, hogy a vendégeink jól érezzék magukat, várjuk Önöket is legközelebb!
2021. július 07. szerda
A welness részleg teljes szolgáltatásával működik (jakuzzi, kétfajta szauna, gőz, szabadtéri, fedett medence, gyerekpancsoló). Természetesen nyitvatartása van, tehát éjjel nem lehet használni.
Ha pókhálót találtak, esetleg olyan jelet, ami kisebb hibára utal a szobalányok részéről, célszerűnek tartom jelezni. Pókirtás a megfelelő időpontban megtörtént. Az ágyneműcserét kizártnak tartom.
Egyébként az Önök sértettsége abból is eredhetett, hogy az a'la cartos étkezést a vacsora svédasztala mellett kizárólag fizetés ellenében tudtuk kínálni.
Mindent megteszünk, hogy a vendégeink elégedettek legyenek, amelyet az a tény is alátámaszt, hogy a vendégeink jó része visszajáró.
Sajnáljuk, legközelebb még jobban figyyelünk, a dicséretet köszönöm a munkatársak nevében.
2021. július 04. vasárnap
2021. július 07. szerda
Önök mindent szerettek volna, de amikor fizetni kellett érte, csalódva lemondták.
Ha legközelebb a három fiú baráti társaságnak valaki foglal egy programot, célszerű tájékozódni a szolgáltatások árairól, hiszen a program más név alatt lett foglalva.
Az árazáspolitikai javaslatot köszönjük, ígérem, meggondoljuk.
2020. szeptember 10. csütörtök
2020. szeptember 13. vasárnap
2020. szeptember 03. csütörtök
2020. szeptember 05. szombat
Feltűnő volt, hogy ilyen negatív kritikát kaptunk, így visszanéztem a foglalsukat.
Az akciós csomagot olyan időszakban engedtük át Önüknek, amikor még nem volt aktuális, még főszezonban kaptak akciós konstrukciót. Önök szerettek volna egy kis pénzecskét érkezés után, a már lefoglalt kontingensből megspórolni. Azt mondták, hogy Önök nem a saját pénztárcájuk ellenségei. Miután a szolgáltató a lefoglalt szobákat az előre lekötöttek szerint biztosította, így Önök megsértődtek. Ennek a sértődésnek lehet betudni azt a nevetséges értékelést, amelyet sikerült Önöknek leírni.
Az értékelésekből, a vendégek reakcióiból lemérhető, vajon jogos-e az a kritika, amely leírásra kerül. Olyan észrevétel, amely valós helyzeteken alapul, értékelük és megpróbáljuk javítani.
Az Önök irománya - amelyben az étkezést, a legszebb szobát és minden körülményt sikerült lepontozni - nem a valós helyzetet tükrözi, csak az "okosba nyaraljunk" ötletük zátonyra futásából adódó sértődésüket tükrözi - így ezt ennek megfelelően kezeljük.
Tengerdi Győző
2020. augusztus 19. szerda
2020. augusztus 21. péntek
Tengerdi Győző
2020. augusztus 06. csütörtök
2020. augusztus 08. szombat
Sajnálom, hogy más szobára gondoltak, de a visszaigazoláskor olvashatták a szoba elhelyezkedését - igazából ez nem tetszett Önöknek. A falon lévő szúnyogokat a klímát nem kérő vendégek csapkodták a falra, az épület teljes festése nemrég történt. Ezt nem sorolnám a hygéniai hiányosságok közé.
Sajnálom, hogy nem jelezték a flekkeket.
Sajnálom, hogy annak ellenére, hogy jól érezték magukat, amelyet a személyes érintkezés alatt is érzékeltünk, alapjában véve - a saját értékrendünk szerinti - rossz osztályzatot szíveskedtek adni.
Várjuk Önöket máskor is, üdvözlettel: Tengerdi Győző
2020. július 16. csütörtök
2020. július 17. péntek
2020. július 09. csütörtök
2020. július 12. vasárnap
2020. július 09. csütörtök
Hogy Ön miért nem találkozott még opciós klímával, annak több oka is lehet. Az opciós klíma mind a honlapon, mind az akciós hirdetéseken, de a foglalás visszaigazoláson is minden alkalommal feltüntetésre kerül. Arról nem tehetünk, hogy valamiért ez a tény elkerülte a figyelmét.
Az a tény, hogy az egyes bírálati szempontokat rendre az Ön figyelmetlensége miatt szíveskedett lehúzni, jelzi, hogy helyén kezeljük az értékelését.
Üdvözlettel: Tengerdi Győző
2020. június 25. csütörtök
2020. június 27. szombat
2020. június 23. kedd
1. Zajos útmenti szállás? Kis forgalmú belső összekötő út.
2. Erkélyen dohányzó vendégek: igen, a balkonokat a dohányosok használják, a széirányt nem tudtuk megforgatni.
3. Gyerekek? Erről nem tehetünk, nem idősebb párokra specializálódtunk. Mindenkit szeretettel várunk.
Wellness: a jakuzzi 35 C -on van temperálva. Ha ez hideg, javaslom a termálfürdőt. A gőzkabint bármikor kapcsoljuk kérésre.
4. A büfé az elfogadott szakmai normák szerint üzemel, minden ételt pótolunk.
Ha a vendég rossz szájízzel érkezik, nem tehetünk róla. Az ár/érték arány és az egyebek lepontozása a többi vendégértékelése fényében szubjektív megítélésem szerint nem fedi a valóságot.
2020. június 20. szombat
2020. június 23. kedd
2020. június 19. péntek
2020. június 21. vasárnap
2020. június 18. csütörtök
2020. június 21. vasárnap
2020. június 16. kedd
2020. június 17. szerda
2020. június 13. szombat
2020. június 16. kedd
2020. június 09. kedd
2020. június 16. kedd
2020. június 09. kedd
2020. június 16. kedd
2020. június 16. kedd
2020. január 03. péntek
2020. február 03. hétfő
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Viktor Bor- és Vendégház szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Földszintes kétágyas szoba (pótágyazható), Prémium balkonos, franciaágyas, kanapés nagyméretű szoba és Emeleti franciaágyas szoba (pótágyazható).
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.