A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermál Park Hotel, Egerszalók >>
2019. november 04. hétfő
2019. november 18. hétfő
Köszönjük szépen értékelését! Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2019. október 28. hétfő
2019. november 18. hétfő
Köszönjük szépen értékelését, örömmel tölt el minket, hogy visszatérő vendégeink között tudhatjuk Önöket!
Amennyiben igény van rá, természetesen tudunk második kártyát készíteni a szobához! Recepciós kollégáink készséggel segítenek benne!
2019. november 18. hétfő
Köszönjük szépen értékelését! Reméljük, újra ellátogatnak hozzánk!
2019. szeptember 16. hétfő
2019. október 11. péntek
Köszönjük szépen kedves szavait, várjuk vissza sok szeretettel!
2019. szeptember 10. kedd
2019. október 11. péntek
Köszönjük értékelését, valamint elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségek miatt.
2019. október 11. péntek
Köszönjük értékelését és észrevételeit! Várjuk Önöket máskor is szeretettel!
2019. szeptember 05. csütörtök
2019. október 11. péntek
Köszönjük szépen pozitív értékelését!
2019. augusztus 31. szombat
2019. október 11. péntek
Köszönjük szépen értékelését, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2019. augusztus 29. csütörtök
2019. október 11. péntek
Köszönjük szépen értékelését, valamint észrevételeit!
2019. augusztus 25. vasárnap
2019. október 11. péntek
Köszönjük szépen értékelését!
2019. október 11. péntek
Köszönjük értékelését!
2019. augusztus 20. kedd
2019. október 11. péntek
Köszönjük értékelését, valamint elnézést az esetleges kellemetlenségekért.
2019. augusztus 20. kedd
2019. október 11. péntek
Köszönjük szépen értékelését!
2019. szeptember 06. péntek
Nagyon szépen köszönjük értékelését! Reméljük minél előbb újra Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2019. augusztus 10. szombat
2019. szeptember 06. péntek
Köszönjük értékelését!
2019. július 30. kedd
2019. szeptember 06. péntek
Köszönjük kedves szavait, várjuk vissza Önöket szeretettel!
2019. szeptember 06. péntek
Köszönjük értékelését valamint észrevételeit!
2019. július 30. kedd
Köszönjük értékelését.
2019. június 14. péntek
2019. június 24. hétfő
Köszönjük értékelését, és nagyon örülünk, hogy az itt töltött pihenésük után pozitív élményekkel tértek haza. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
2019. június 12. szerda
2019. június 23. vasárnap
2019. június 12. szerda
Köszönjük értékelését. Legközelebbi látogatásuk során, nyugodtan jelezzék, mikor indul a busz, és igyekszünk rugalmasak lenni a szoba elhagyását illetően.
2019. május 31. péntek
2019. június 12. szerda
Nagyon köszönjük kedves szavait, reméljük hamarosan újra ellátogatnak hozzánk!
2019. április 27. szombat
Köszönjük szépen értékelését!
2019. március 31. vasárnap
2019. április 16. kedd
Köszönjük szépen értékelését!
Reméljük hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2019. március 30. szombat
2019. április 16. kedd
Köszönjük értékelését, várjuk vissza Önöket szeretettel!
2019. március 30. szombat
2019. április 16. kedd
Köszönjük értékelését, elnézést az esetleges kellemetlenségekért!
2019. április 16. kedd
Köszönjük szépen értékelését, reméljük hamarosan újra ellátogatnak hozzánk!
2019. március 21. csütörtök
2019. április 16. kedd
Köszönjük szépen értékelését!
2019. március 21. csütörtök
2019. április 16. kedd
Köszönjük értékelését!
Reméljük következő alkalommal is minket választanak!
2019. március 16. szombat
2019. március 22. péntek
Köszönjük szépen értékelését!
2019. március 15. péntek
2019. március 22. péntek
Köszönjük szépen értékelését! Reméljük hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk!
2019. március 11. hétfő
2019. március 22. péntek
Köszönjük szépen értékelését!
2019. március 22. péntek
Köszönjük szépen részletes értékelését, mely hozzájárul szolgáltatásaink fejlesztéséhez!
Az esetleges kellemetlenségekért elnézésüket kérem!
2019. március 04. hétfő
2019. március 22. péntek
Köszönjük szépen értékelését, várjuk vissza Önöket szeretettel!
2019. március 22. péntek
Köszönjük értékelését!
Elnézést az okozott kellemetlenségekért!
2019. március 02. szombat
2019. március 04. hétfő
Köszönjük szépen értékelését!
2019. március 01. péntek
2019. március 04. hétfő
Nagyon szépen köszönjük elismerő szavait! Reméljük hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermál Park Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas szoba, Főépületi, belső erkélyes Apartman és Standard, erkély nélküli kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, a kisgyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.