A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel FIT Hévíz, Hévíz >>
Hotel FIT Hévíz Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- billiárd használattal
- félpanziós ellátás
- wellnessrészleg és biliárd használattal
- félpanziós ellátással
- levesebéddel
- csokoládémasszázzsal
- wellnessrészleg használattal
- biliárd használattal
2024. november 11. hétfő
2024. november 15. péntek
A jövőben is várjuk Önöket sok szeretettel!
2024. november 08. péntek
2024. november 15. péntek
Sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak a szállodánkból. Az Ön által leírt panaszokat kivizsgáljuk. Szállodánk éttermi svédasztal kínálatára nem szokott panasz érkezni. Vendégvéleményeink is azt mutatják, hogy az étel kínálatunk bőséges.
2024. november 08. péntek
2024. november 15. péntek
A jövőben is várjuk Önöket sok szeretettel!
2024. november 07. csütörtök
2024. november 15. péntek
Várjuk vissza Önöket!
2024. november 06. szerda
2024. november 12. kedd
Bízunk abban, hogy a következő látogatás során, kizárólag pozitív élményekkel távoznak szállodánkból.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 03. vasárnap
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 02. szombat
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. október 24. csütörtök
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. október 17. csütörtök
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Az Ön által leírt negatívumot termesztésen kivizsgáljuk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. október 09. szerda
2024. november 12. kedd
A tisztaságra szállodánkban nem szokott panasz lenni, de mindenképpen kivizsgáljuk panaszát.
Gyógyszálloda révén valóban nem rendelkezünk hosszú nyitva tartással. A bár bezárását követően a recepción, kérésre tudnak italt fogyasztani.
2024. október 04. péntek
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Mivel szállodánk ősfás környezetben helyezkedik el, sajnos a tavaszi-őszi időszakban valóban küzdelmet folytatunk a poloskákkal. Természetesen a javaslatát megfontoljuk a szúnyoghálókra vonatkozóan.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Szállodánk valóban egy régi épület, de lehetőségeinkhez mérten, minden évben eszközölünk felújításokat.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Az észrevételeit kivizsgáljuk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. szeptember 08. vasárnap
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. szeptember 06. péntek
2024. november 12. kedd
A fenti észrevételt kivizsgáltuk és megbeszéltek alapján visszautaltuk Önnek a különbözetet. Ismét elnézésüket kérjük a hiba miatt.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. szeptember 03. kedd
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza!
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. november 12. kedd
Sajnáljuk, hogy negatív élmények is érték a szállodai tartózkodás során. Kis szálloda révén nem dolgozunk nagy itallappal, de olyan nem fordul elő, hogy egy fajta sör található nálunk. Csapolt sörrel és számos üveges sörrel rendelkezünk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. augusztus 23. péntek
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
A panaszát természetesen kivizsgáljuk. Szállodánkban nagy hangsúlyt fektetünk a tisztaságra. Minden évben eszközölünk felújításokat. A szaniterek cseréje épp folytamatban van szállodai szobáinkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. augusztus 21. szerda
2024. november 12. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. augusztus 20. kedd
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. augusztus 17. szombat
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. augusztus 17. szombat
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. augusztus 16. péntek
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. november 12. kedd
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. augusztus 10. szombat
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. július 30. kedd
2024. november 12. kedd
Minden bizonnyal az Ön igényeinek szálláshelyünk nem felelt meg. Szállodánk gyógyszálloda, ahova minden nap friss gyógyvíz érkezik. Sajnálatos módon ez a gyógyvíz szagával jár együtt.
2024. július 27. szombat
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. július 19. péntek
2024. november 12. kedd
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. július 17. szerda
2024. november 12. kedd
2024. június 30. vasárnap
2024. július 02. kedd
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2024. június 24. hétfő
2024. június 27. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és többnyire elégedettek voltak az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel FIT Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a fiatal párok, a baráti társaságok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.