A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Termál Apartman Panzió, Nyírbátor >>
Termál Apartman Panzió Nyírbátor kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- kedvezményes fürdőbelépővel
- parkolással
- önellátással
- parkolással
2022. január 03. hétfő
2022. január 05. szerda
Örülünk, hogy vendégül láthattuk és köszönjük, hogy időt szánt szolgáltatásaink értékelésére.
Sajnáljuk hogy nem volt mindennel teljes mértékben elégedett.
Ahogy levelében is írta, kollegánk azonnal apartman cserét kínált fel Önöknek, a kellemetlenségért utólag is szíves elnézését kérjük.
Tekintettel arra, hogy apartmanjaink nemdohányzók, melyet vendégeink be is tartanak, ugyanis minden apartman rendelkezik erkéllyel, terasszal, így nem igazán értjük azon állítását, hogy az apartman dohányszagú volt. Ezt a helyszínen egyáltalán nem jelezte felénk.
Önt leszámítva a reggeli kínálata a többi 150 vendégnek megfelelt, a kávé is finom volt és a vacsorát is dicsérték.
Szilveszteri csomagajánlatunk félpanziós ellátást (reggeli és vacsora) tartalmazott, ebédet nem is ígértünk, így ezt tévesen hiányolja.
Amennyiben ezen igényét jelezte volna felénk, akkor tudtunk volna Önnek étkezési lehetőséget ajánlani.
Véleményünk szerint is gyönyörű környezetben található az apartman, amely tavasszal-nyáron sokkal látványosabb.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2020. január 03. péntek
2020. február 03. hétfő
Már érkezése napján, mindenbe kötekedő stílusa végett is azon véleményen voltunk, hogy inkább visszaadjuk Önnek a befizetett előlegét, csak hogy mindenki megnyugvására jobb lenne, ha inkább nem bennünket választana szilveszteri „bulikázására”. Több tízezer vendéget láttunk vendégül az évek folyamán, de elmondható, hogy Ön bármely szállásadó igazi rémálma lehet.
Nehezen, írom e sorokat, hiszen vendéglátótól ilyen nem hangzik SOHA, de most ebben az esetben sajnos igen - köszönjük szépen, de kérjük, ne bennünket válasszon legközelebb sem, hiszen annyi más szálláshelyet is véleményezhet.
Bár minden esetben követendő elvünk, hogy a vendégnek minden esetben, mindig igaza van és a vendéglátó mindent a vendégért tegyen meg, hogy kellemesen érezze magát, mint saját otthonában! Viszont van azonban egy olyan határ, amelyet mi mint vendéglátói sem vagyunk kötelesek tolerálni, vagy megengedni.
Modora, stílusa, viselkedése mindenkit meglepett (hogy is fogalmazzunk diplomatikusan – felháborított). Ön bennünket, mint vendéglátóját, sőt alkalmazottainkat is egyszerű cselédeknek tekintette, sőt kezelte. De arra figyelemmel sem volt, hogy munkatársaink, akik mindig mindent megtesznek, a vendégekért egyenrangú személyként kezelje. Akár felmerülő szobaigénye, akár egyedi kívánságai, vagy akár a szilveszteri vacsoránál kialakított ülés rendel kapcsolatos változtatási igényei…. mind figyelembe lettek véve és próbáltunk „egyedi igényeinek” eleget tenni! Viszonzásként mindenben és mindenhez csak is a negatívumok, a kritizálás az ugráltatás volt a fő perspektívája.
2018. január 02. kedd
2018. január 05. péntek
Nagyon szépen köszönjük értékelését, nagyon örülünk, hogy Szallashelyünk elnyerte a tetszését, várjuk Önöket sok szeretettel más alkalmakkor is.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Termál Apartman Panzió szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard apartman és Stúdió apartman.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a csoportok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.