A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Szent István Hotel, Eger >>
Szent István Hotel Eger kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness komplexum használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- vacsora alatt korlátlan borfogyasztással
- wellnessrészleg használattal
- kedvezménnyel
- parkolással
- reggelis ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
2025. március 16. vasárnap
2025. március 20. csütörtök
Köszönettel megkaptuk értékelését! A közvetlen levelét követően ezen a felületen is szeretném megválaszolni visszajelzését.
Amennyiben jól látom, akkor a részünkre megküldött levelében szereplő 90 lépcső időközben 200 lépcsőfokra emelkedett
Örömmel olvasom viszont, hogy kollégáim mindent megtettek, ami rajtuk múlott.
Sajnálom, hogy pihenésük nem a legnagyobb kényelemben telt, annak ellenére, hogy szobájukat a főépületben helyeztük el, ahonnan legközelebb elérhetőek a szolgáltatások.
Épületeink belmagasságából adódóan sajnos lift nem kialakítható. Egyedüli földszinti elhelyezéseink az úgynevezett kertkapcsolatos szobák lennének,
viszont ott a szoba ajtaja kertünkbe nyílik és a szolgáltatások is távolabb helyezkednek el.
Számos senior korú vendégünk érkezik és előfordul, hogy a III-as vagy IV-es épületünkben kapnak szállást az érkezési sorrendben történő foglalás alapján.
Azonban sok esetben ez nem szokott problémát jelenteni részükre, még úgy sem, hogy a szolgáltatásokhoz onnan is lépcsők vezetnek. Amikor esetleg nem jelzik előzetesen, hogy mozgásbéli problémájuk van,
de a helyszínen még tudunk segíteni, akkor mindig felajánljuk a szobacsere lehetőségét.
Nagyon sajnálom, hogy Ön esetében az ízületi gyulladás még inkább megnehezítette a közlekedést, még a főépületben történő elhelyezkedés ellenére is. Teljesen megértem az álláspontjukat.
Bizonyára Önök is megértik, hogy szállodánk olyat nem írhat le magáról, hogy a komplexum sok lépcsővel rendelkezik, senior korúak vagy mozgáskorlátozottak részére nem ajánljuk, mivel ez nem teljesen helytálló,
egyénfüggő, hogy ki hogyan ítéli meg a hotel kialakítását.
Azonban úgy gondolom, hogy amennyiben valaki hasonló problémával küzd, mint Önök, akkor mindenképp célszerű előzetesen a szállodánál érdeklődni az adottságokról, az elérhető szoba elhelyezkedéséről,
a szolgáltatások elérhetőségéről. Mivel mi ebben az esetben tudunk segíteni. Kollégáimmal sohasem utasítunk el egy vendégérdeklődést sem, viszont amennyiben jelzik felénk előzetesen a problémát,
akkor legalább tudjuk sugallani, hogy szállodánk nem biztos a legmegfelelőbb választás a nehezen közlekedők számára, ezt nem titkoljuk.
Úgy gondolom, hogy sok felületen kihangsúlyozzuk, hogy szállodánk az egri vár fellett helyezkedik el, távolabb a város zajától és dombra épület. Több videó is bemutatja a komplexumot madártávlatból is.
Ezekből véleményem szerint sok minden következtetést le lehet vonni. Sajnálom, hogy az egyéb más szolgáltatásainkat nem tudták megtekinteni.
Köszönöm szépen, hogy leírta részünkre az észrevételit, hiszen mi ebből tudunk a továbbiakban fejlődni!
Jó egészséget és minden jót kívánok a szálloda összes dolgozója nevében!
2025. február 06. csütörtök
2025. február 08. szombat
Nagyon köszönjük a maximális pontszámot!
A törölközővel kapcsolatos észrevételeit továbbítani fogjuk az illetékesek felé. A szobai törölköző valóban a szobában történő használatra hivatott és a szauna lepedő a wellness használatra való. Azonban teljesen megértjük javaslatát.
Örülünk, hogy a korláőtlan borfogyasztáson belüli egri borok elnyerték tetszésüket.
Már nagyon várjuk, hogy ismét találkozzunk Önökkel!
2025. február 04. kedd
2025. február 08. szombat
Örömmel látjuk, hogy vissza szeretnének térni hozzánk, ami azt jelzi, hogy valamit jól végzünk! :)
Büszkén elmondhatjuk, hogy szállodánk erőssége az jó ár-érték arány és vendégeink nagy mértékben elégedettek a biztosított étkezésekkel is.
Várjuk, hogy minél előbb ismét vendégül láthassuk Önöket!
2025. február 08. szombat
Sajnáljuk, hogy az 1 éjszakás tartózkodásuk alatt nem azt kapták, amit vártak.
Szállodánk 5 épületből áll, amelyet fel is tüntetünk. Mivel sok szobánk egyedi kialakítású és felépítésű, ezért a weboldalon számos képet fellelhetnek, például az Önöknek is foglalt kétágyas szobák alatt. Szobájuk a recepció épületében lett foglalva, amely ugyanolyan kategóriájú épületszárnyak és szobának minősül, mint az összes további elhelyezésünk. Elnézést kérünk, amennyiben a kertkapcsolatos elhelyezkedésről nem kaptak tájékotatást, így kellemetlenül fogadták, hogy 2-3 métert fedett területen, de a recepció épületének oldalából kellett megtenniük, hogy becsatlakozzanak alagútrendszerünkben.
Amennyiben szíveskednének visszatérni hozzánk, akkor garantáljuk, hogy másik szobát biztosítunk Önöknek!
2025. február 02. vasárnap
2025. február 08. szombat
Köszönjük szépen visszajelzését!
Amennyiben jól látjuk, akkor összességében jól érezték magukat nálunk és "nem csalódtak". Kissé értetlenül állunk a wellness tisztaságával kapcsolatban adott visszajelzésével kapcsolatban. Egy kicsivel több információ hozzásegítene bennünket, hogy kijavítsuk az esetleges hibákat. Kollégák fokozott figyelmet biztosítanak a wellness részleg higéniájára. Ezt a célt szolgálja a 12:00-14:00 közötti zárvatartás, amikor napi takarítás is zajlik.
Bízunk benne, hogy tudunk csiszolni az esetleges hibákon és hogy ismét recepciónkon köszönthetjük majd Önöket!
2025. február 01. szombat
2025. február 08. szombat
Megértjük, hogy a személyes, nem várt problémája kellemetlenségeket okozott Önnek a szállodánkban történő tartózkodása ideje alatt. Sajnos a lemondási feltételek alapján, amennyiben egy vendég 4 éjszakát vesz igénybe, de 2 éjszakát követően távozni szándékozik, legyen az vis maior helyzet vagy személyes indok, akkor ez esetben a helyszínen történő lemondás esetén szállodánknak a foglalás értékének 100%-át szükséges megfizetni. Ugyanis a lemondás részünkre is kiesést okoz, az üresen maradt szobát már csak nagyon ritka esetben tudjuk értékesíteni, legtöbb esetben töredék áron. Úgy gondoljuk, hogy ez a folyamat minden szállodában megszokott és elfogadott, valamint Önnek is tisztában kellett, hogy legyen vele a megkapott visszaigazolás és lemondási feltételek alapján.
Megértjük, hogy ez Önt nem vigasztalja. Véleményünk, hogy a kölcsönös megegyezés a legjobb megoldás ilyen esetben (holott szállodánk 100%-ban igényt tarthatott volna a lefoglalt szállás díjára), ezért is ajánlotta fel vezetőségünk az 1 éjszaka elengedését.
Meglepően fogadnánk, ha visszatérő vendégként ennyi problémával szembesültek volna szállodánkban történő tartózkodásuk ideje alatt, hiszen valószínűleg azért térhettek vissza hozzánk, mivel korábbiakban meg voltak elégedve a szálláshellyel. Szobájuk ugyanazon épületben lett foglalva, mint a korábbi évben, ahol az összes ágyunk lecserélésre került körülbelül 1,5-2 éve. Amennyiben bármilyen kényelmetlenséget felfedeztek, akkor azt nyugodtan jelezhették volna recepciónkon, így orvosolni tudtuk volna a problémát.
A wellness részlegünk vizeit folyamatosan ellenőrzik illetékes kollégáink. Sajnáljuk, amennyiben hidegebbnek érezték azokat. Ez esetben is egy esetleges visszajelzés hozzájárult volna munkánkhoz.
2025. február 01. szombat
2025. február 08. szombat
Megértjük, hogy a személyes, nem várt problémája kellemetlenségeket okozott Önnek a szállodánkban történő tartózkodása ideje alatt. Sajnos a lemondási feltételek alapján, amennyiben egy vendég 4 éjszakát vesz igénybe, de 2 éjszakát követően távozni szándékozik, legyen az vis maior helyzet vagy személyes indok, akkor ez esetben a helyszínen történő lemondás esetén szállodánknak a foglalás értékének 100%-át szükséges megfizetni. Ugyanis a lemondás részünkre is kiesést okoz, az üresen maradt szobát már csak nagyon ritka esetben tudjuk értékesíteni, legtöbb esetben töredék áron. Úgy gondoljuk, hogy ez a folyamat minden szállodában megszokott és elfogadott, valamint Önnek is tisztában kellett, hogy legyen vele a megkapott visszaigazolás és lemondási feltételek alapján.
Megértjük, hogy ez Önt nem vigasztalja. Véleményünk, hogy a kölcsönös megegyezés a legjobb megoldás ilyen esetben (holott szállodánk 100%-ban igényt tarthatott volna a lefoglalt szállás díjára), ezért is ajánlotta fel vezetőségünk az 1 éjszaka elengedését.
Meglepően fogadnánk, ha visszatérő vendégként ennyi problémával szembesültek volna szállodánkban történő tartózkodásuk ideje alatt, hiszen valószínűleg azért térhettek vissza hozzánk, mivel korábbiakban meg voltak elégedve a szálláshellyel. Szobájuk ugyanazon épületben lett foglalva, mint a korábbi évben, ahol az összes ágyunk lecserélésre került körülbelül 1,5-2 éve. Amennyiben bármilyen kényelmetlenséget felfedeztek, akkor azt nyugodtan jelezhették volna recepciónkon, így orvosolni tudtuk volna a problémát.
A wellness részlegünk vizeit folyamatosan ellenőrzik illetékes kollégáink. Sajnáljuk, amennyiben hidegebbnek érezték azokat. Ez esetben is egy esetleges visszajelzés hozzájárult volna munkánkhoz.
2025. január 28. kedd
2025. január 28. kedd
Örömmel fogadtuk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket! Zegzugos kertünk sok vendégünk részére felér egy kis mesevilággal. :)
Bízunk benne, hogy legközelebb is visszatérnek hozzánk!
2025. január 28. kedd
Köszönjük értékelését!
Amennyiben jól tudjuk, akkor visszaigazolásainkban "kétágyas szoba" szerepel és nem franciaágy. A szoba megnevezése a létszámra utal, az elhelyezés, pedig a nemrég lecserélt, 90x200 cm-es box ágyakban történik, amelyek a legtöbb szállodával hasonlatos módon összetolhatóak és széthúzhatóak. Önök esetében mivel külön kérés nem érkezett, így természetesen egyben voltak ágyazva. Bízunk benne, hogy habár hiányolták a franciaágyat, de ennek ellenére a pihenésük kényelmes volt.
Vezetőségünk tervezi egyes szobák turnusokban történő cseréjét. Sajnos pontosabb információ hiányában nem tudjuk, hogy mlyen megvilágításon javíthatnánk.
A wellness részlegen időközben kollégáink kötelesek szellőztetni, de bízom benne, hogy a medencék hőfokával meg voltak elégedve. Tudomásunk szerint minden wellness szolgáltatásunk üzemetl a tartózkodásuk ideje alatt. Amennyiben a gőzkabinra gondol az Úr, akkor az sajnos már huzamosabb ideje nem elérhető, ezért is nem szerepelt a visszaigazolásban/csomagtartalomban felsorolt szolgáltatások között.
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlenségeket tapasztaltak a szállodánkban töltött idő alatt. Célunk, hogy az esetleges problémákat orvosoljuk minél előbb.
Reméljük, hogy egyszer bizonyíthatunk Önöknek és visszatérnek majd hozzánk!
2025. január 28. kedd
Megértjük, hogy 5 épületből álló szállodánkat elsőnek fel kell fedeznie vendégeinknek. Ezért is próbáljuk saját kis térképünkkel szemléltetni a fontosabb információkat érkezéskor. Bízunk benne, hogy az Önök főépületben történő elhelyezése megkönnyítette a későbbi közlekedést. Az igazat megvallva medencéink hőfoka magasabb értékekre van jelenleg állítva, mint a feltüntetett információ. Időközben előfordulhat, hogy egy vízcsere miatt időbe telik mire újból eléri a kívánt hőfokot. De köszönjük, hogy jelezte felénk, így utána tudnak nézni karbantartó kollégáink.
A gőzkabin már valóban huzamosabb ideje nem üzemel, ezért is nem szerepel a feltüntetett szolgáltatások között.
Örülünk, hogy elnyerték tetszésüket az étkezések és a kiváló egri borok.
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
2025. január 22. szerda
2025. január 28. kedd
Nagyon köszönjük pozitív visszajelzését!
Örömünkre szolgált, hogy elnyerték tetszésüket a biztosított étkezések.
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2025. január 20. hétfő
2025. január 21. kedd
Köszönettel fogadtuk szíves értékelését!
Nagyon örülünk, hogy mindennel meg voltak elégedve és hogy a gyerkőcökkel együtt jól érezték magukat nálunk.
Várjuk mihamarabbi visszatérésüket!
2025. január 20. hétfő
2025. január 21. kedd
Köszönettel fogadtuk visszajelzését!
Örömmel látjuk, hogy összességében meg voltak elégedve szállásunkkal. Köszönjük a remek összegzést.
Reméljük hamarosan visszatérnek hozzánk és akár egy másik szobát is kipróbálhatnak majd akkor!
2025. január 20. hétfő
2025. január 21. kedd
Nagyon köszönjük a kedves szavakat!
Kösszönjük, hogy megtiszteltek bennünket bizalmukkal és reméljük, hogy ezt legközelebb is megteszik! Várjuk Önöket sok szeretettel egy másik alkalommal!
2025. január 19. vasárnap
2025. január 21. kedd
Mi köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk!
Külön köszönjük, hogy nagyszerű összefoglalót írt szállodánkról. Örülünk, hogy kellemesebbé tehettük pihenését és hogy jól érezte magát nálunk.
Várjuk legközelebb is kedves látogatását!
2025. január 15. szerda
2025. január 18. szombat
Köszönjük szépen a visszajelzését és észrevételeit!
Recepciónk jól bevált és kialakított érkeztetési protokollal fogadja vendégeinket. Sajnos tapasztalatból mondjuk, hogy minden egyes információt ismertetnünkokafogyottá vált, hiszen a szállodánk sokrétűségéből adódóan, lehetetlen minden tudnivalót effektíven átadnunk. Ezért is nyújtunk át egy olyan kis információs kártyát, amely a legfontosabb időpontokat, adatokat tartalmazza.
Viszont a szoba megközelítése, a szolgáltatások elérhetősége és kimenetele, valamint a wellness részleg használata és a fürdőköntös bérlési lehetősége mind olyan információ, amely az érkeztetésünk szerves részét képzik. Bizonyára recepciós kollégáim arról tájékoztatták, hogy a fürdőköpenyt bérelni van lehetőség, amelyért nem a recepcióra kellett visszafáradniuk, hanem az Önök épülete melletti wellness részlegre.
Szállodánk 3 csillagos mivoltából adódóan a fürdőköpenyt nem tudja a csomag tartalmán belül biztosítani, így tulajdonképpen a mosatás díját kéri el Vendégeitől. Ezt az információt a visszaigazolásban is feltüntetjük, valamint biztos vagyok benne, hogy a foglalás előtt is megtekintette az elérhető fontosabb információkat.
Ettől függetlenül nem gondolom, hogy ez az Ön szavaival élve "lenyúlásnak" minősíthető. Mivel Ön a wellness részlegen készpénzzel rendezte a 2 db köntöst, így kollégáim erről készpénzes bizonylatot állítottak ki. Ezért nem állt módunkban a számlán szerepeltetni a köntöst, hiszen az duplán történő számlázásnak minősült volna. Erről a távozáskor recepciós kollégám is tájékoztatta Önt, amikor kérte a tétel feltüntetését, valamint azt is felajánlotta, hogy szívesen lefénymásolja Önnek a bizonylatot, amennyiben szeretné. A történéseket személy szerint nyomon követtem és Ön elutasította ezen lehetőséget azzal a válasszal, hogy már "ne fárasszuk Önt ezzel".
Vendégeink átöltözve is át tudnak fáradni a wellness részlegre az alagútrendszeren keresztül, valamint átöltözési lehetőség is biztosított az említett öltözőszekrény kulcs kérésével, amelynek csak kauciós díja van, tehát ezen díj visszajár.
Az ilyen és efféfe kellemetlenségek elkerülése végett található vendégtájékoztató is a szobáinkban, amely a fentiekben leírt összes információt tartalmazza, valamint nem véletlenül 0-24 órában áll szolgálatban recepciónk is. A szobai telefonon keresztül kényelmesen megkérdezhette volna kollégáinkat, amennyiben bármi felmerülő kérdése lett volna, vagy amennyiben valami nem teljesen volt egyértelmű az érkezéskor.
Vendégeinket mindig arra bíztatjuk, hogy bátran keressenek fel bennünket telefonon, mert csak akkor tudunk segíteni, ha itt a helyszínen megoldjuk a problémát és nem utólagosan kell válaszoljunk rá.
Továbbá reagálni szeretnék a kilátóval felmerült észrevételére. Jelenleg panorámás teraszunk átmeneti időre zárva tart renoválás végett. Úgy gondolom, hogy az oda vezető fél lépcsőforduló nem nevezhető "sok lépcsőnek". Sajnálattal olvastam, hogy kellemetlenül érte Önöket.
Valamint végezetül szeretném megköszönni a vacsorával kapcsolatos észrevételeit, amelyet továbbítunk az illetékes kollégák felé és kivizsgáljuk, hogy mi lehetett a probléma, mert ezáltal tudunk mi is fejlődni.
Bízom benne, hogy egy másik alkalommal bizalmat kapunk Önöktől a bizonyításra!
Maradok tisztelettel,
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Szent István Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba 1 fő részére, Kétlégterű apartman és Háromágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a kisgyerekes családok, az egyéni utazók és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.