A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Spirit Hotel Thermal Spa, Sárvár >>
2024. július 08. hétfő
2024. július 12. péntek
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és véleménye megírására.
Nagyon örülünk, hogy pihenésük kellemesen, elvárásaik szerint telt és mindennel maximálisan elégedettek voltak. Külön köszönjük, hogy kiemelte kollégáink kedvességét, segítőkészségét.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét lehetőségünk nyílik vendégeink között köszönteni Önöket, szeretettel várjuk vissza szállodánkba.
Üdvözlettel Sárvárról:
a Spirit Hotel csapata
2024. július 12. péntek
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és véleménye megírására.
Nagyon örülünk, hogy pihenésük kellemesen, elvárásaik szerint telt és mindennel maximálisan elégedettek voltak.
Örömünkre szolgál, hogy a jövőben ismét lehetőségünk nyílik vendégeink között köszönteni Önöket, szeretettel várjuk vissza szállodánkba.
Üdvözlettel Sárvárról:
a Spirit Hotel csapata
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
kiváló félpanzióval
2023. május 18. csütörtök
2023. május 24. szerda
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, nagyon örülünk pozitív visszajelzésének és megelégedettségének.
Reméljük a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenésükhöz, feltöltődésükhöz, szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2023. március 24. péntek
2023. március 30. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, nagyon örülünk pozitív visszajelzésének és megelégedettségének.
Reméljük a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenéséhez, feltöltődéséhez, szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2022. február 04. péntek
2022. február 09. szerda
Köszönjük szépen, hogy időt szánt tartózkodását követően szállodánk értékelésére.
Nagyon örülünk, hogy pihenése minden tekintetben kellemesen, elvárásai szerint telt.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenéséhez, feltöltődéséhez, szeretettel várjuk vissza szállodánkba.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2019. december 17. kedd
2020. január 06. hétfő
Köszönjük szépen, hogy fantasztikus értékelését megosztotta velünk, nagy örömünkre szolgál, hogy tartózkodása elvárásai szerint telt. Külön köszönjük, hogy kiemelte kollégáink segítőkészségét, kedvességét.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenéséhez, feltöltődéséhez, szeretettel várjuk vissza szállodánkba.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2019. május 21. kedd
2019. május 29. szerda
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és véleménye megírására. Nagyon örülünk, hogy pihenése ezúttal is kellemesen telt.
Köszönjük észrevételét a szobával kapcsolatban. Szállodánkban azonos kategórián belül is többféle elrendezésű és kialakítású szoba található a hotel félköríves elhelyezkedéséből adódóan, rezervációs kolléganőink örömmel segítenek vendégeink preferenciái alapján a megfelelő szoba kiválasztásában. A legutóbb foglalt szoba és erkély alapterülete megegyezik a korábban foglaltéval, csak a medencék helyett a szálloda melletti erdőre nézett.
Bízunk benne, hogy a jövőben is szállodánkat választja pihenése helyszínéül, sok szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2019. május 20. hétfő
2019. május 28. kedd
Köszönjük szépen, hogy fantasztikus értékelését megosztotta velünk, nagy örömünkre szolgál, hogy tartózkodása elvárásai szerint telt.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenéséhez, feltöltődéséhez, szeretettel várjuk vissza szállodánkba.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2019. március 22. péntek
2019. március 28. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy fantasztikus értékelését megosztotta velünk, nagy örömünkre szolgál, hogy tartózkodása maximálisan elvárásai szerint telt. Külön köszönjük, hogy kiemelte kollégáink segítőkészségét, kedvességét.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenéséhez, feltöltődéséhez, szeretettel várjuk vissza szállodánkba.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2019. február 07. csütörtök
2019. február 11. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt kérdőívünk kitöltésére, nagyon örülünk pozitív visszajelzésének és megelégedettségének.
Reméljük a jövőben ismét hozzájárulhatunk pihenéséhez, feltöltődéséhez, szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2018. augusztus 06. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt véleménye megosztására. Nagyon örülünk, hogy mindennel elégedett volt és, hogy külön kiemelte munkatársaink hozzáállását.
Kisgyermekes anyukáknak a szobák könnyű elérhetősége, megközelíthetősége miatt nem alakítottunk ki külön helyiséget. Kollégáim a szobabeosztásánál szívesen figyelembe veszik és legközelebb a wellness lifthez közeli szobába osztjuk be Önöket.
Bízom benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba, szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözletünket küldjük Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
2018. május 18. péntek
2018. május 29. kedd
Köszönjük szépen pozitív értékelését és visszajelzését, ami rendkívül fontos számunkra.
A parkolóval kapcsolatos észrevételét köszönjük szépen.
Üdvözletünket küldjük Sárvárról,
a Spirit Hotel csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Spirit Hotel Thermal Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Oriental BLUE szoba, Kétágyas Prémium Gold szoba és Grand kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.