A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Sirius Hotel, Keszthely >>
2024. november 09. szombat
2024. november 14. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit. Örömmel halljuk, hogy kellemes és kényelmes volt a tartózkodása, és hogy élvezte a Balaton partján tett sétákat, valamint az őszi napsütést a kinti medencénél. Keszthely varázsa és látnivalói valóban felejthetetlenné teszik az itt töltött időt.
Észrevételeit a medence vízhőmérsékletével kapcsolatban köszönettel fogadjuk, és figyelembe vesszük a jövőbeni fejlesztéseink során. Nagyra értékeljük visszajelzését, amely segíti munkánkat a folyamatos fejlődés érdekében.
Várjuk vissza szeretettel egy újabb kellemes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Sirius Hotel csapata
2024. október 07. hétfő
2024. október 14. hétfő
Hálásan köszönjük a kitűnő értékelést. Nagy öröm számunkra, hogy kikapcsolódásuk az elvártak szerint alakult.
Reméljük legközelebb is a Sirius Hotel****Superior nyújtotta szolgáltatásokat választják.
Sok szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Sirius Hotel csapata
2024. augusztus 21. szerda
Köszönjük az értékelést és örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Értékeljük az étkezéssel kapcsolatos visszajelzést és figyelembe vesszük azt a jövőbeni fejlesztéseink során. A célunk, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat, és reméljük, hogy legközelebb még kellemesebb élményben lehet részük.
Várjuk Önöket újra sok szeretettel!
Tisztelettel,
Sirius Hotel csapata
Sirius Hotel Keszthely kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Spa Essence wellness világ használattal
- fitneszterem használattal
- félpanziós ellátással
- Spa Essence wellness világ használattal
- fitneszterem használattal
csodás bőv. félpanzióval
2024. június 26. szerda
2024. július 01. hétfő
Köszönjük a visszajelzést.
Örömmel vesszük, hogy nyugodt és igényes környezetünknek, valamint kedves személyzetünknek tapasztalta meg.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önt.
Üdvözlettel,
Sirius Hotel csapata
2024. március 21. csütörtök
2024. március 26. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy szállodánkat nagyon tisztának találta, és hogy élvezte a bőséges reggeli- és vacsorakínálatot.
Az Ön elégedettsége számunkra a legfontosabb, és örülünk, hogy sikerült teljesítenünk az elvárásait tartózkodása során.
Szeretettel várjuk Önt egy újabb kellemes látogatásra.
Üdvözlettel,
a Sirius Hotel csapata
2024. február 05. hétfő
2024. február 06. kedd
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket és még több Sirius élményt nyújthatunk.
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: a Sirius Hotel****Superior csapata
2024. február 06. kedd
Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket és még több Sirius élményt nyújthatunk.
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: a Sirius Hotel****Superior csapata
2024. január 25. csütörtök
2024. január 31. szerda
Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket és még több Sirius élményt nyújthatunk.
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: a Sirius Hotel****Superior csapata
2023. december 30. szombat
2024. január 08. hétfő
Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Észrevételét továbbítjuk illetékes kollégánk felé.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket és még több Sirius élményt nyújthatunk.
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: a Sirius Hotel****Superior csapata
2023. december 02. szombat
2023. december 05. kedd
Örülünk, hogy jól érezték magukat Keszthely legújabb hotelében és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Javaslatát is köszönjük, továbbítjuk illetékes kollégáink felé.
Kávé bekészítés jelenleg csak lakosztályainkban érhető el, ahol kapszulás kávéfőző áll vendégeink rendelkezésére.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket és még több Sirius élményt nyújthatunk.
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: a Sirius Hotel****Superior csapata
2023. november 11. szombat
2023. november 15. szerda
Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket és még több Sirius élményt nyújthatunk.
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
2023. október 10. kedd
2023. október 17. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk.
Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, kritikái, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani.
Bízom benne, hogy a most kevésbé jól értékelt szolgáltatások tekintetében, egy következő látogatásuk alkalmával meg tudjuk mutatni Önöknek, hogy tovább tudunk fejlődni!
A háttérben folyamatosan dolgozunk azon, hogy egyre színesebb szolgáltatás palettával tudjuk várni vendégeinket, így bízom benne, hogy legközelebbi látogatásuk alkalmával újabb kikapcsolódási lehetőségekkel találkozhatnak.
Várjuk vissza Önöket!
2023. augusztus 15. kedd
2023. augusztus 16. szerda
Örülünk, hogy jól érezték magukat Keszthely legújabb hotelében és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, kritikái, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítom javaslatait.
Bízunk benne, hogy adnak még egy esélyt szállodánknak és a jövőben is jó hangulatban telik a pihenésük!
2023. augusztus 07. hétfő
2023. augusztus 11. péntek
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkba látogatnak és még több élménnyel gazdagodnak.
2023. július 20. csütörtök
Köszönjük kritikáit is, hiszen vendégeink véleménye az, ami által a legjobban tudunk fejlődni!
Bízunk benne, hogy a jövőben törzsvendégeink közt üdvözölhetjük Önöket!
2023. július 07. péntek
2023. július 20. csütörtök
Örülünk, hogy jól érezték magukat Keszthely legújabb hotelében és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, kritikái, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítom javaslatait.
2023. július 20. csütörtök
A háttérben folyamatosan dolgozunk azon, hogy egyre színesebb szolgáltatás palettával tudjuk várni vendégeinket, így bízom benne, hogy legközelebbi látogatásuk alkalmával újabb kikapcsolódási lehetőségekkel találkozhatnak.
Várjuk vissza Önöket!
2023. május 11. csütörtök
2023. július 20. csütörtök
Bízom benne, hogy a következő foglalásuk alkalmával így már könnyebb lesz a választás! Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Sirius Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: ParkSide kétágyas szoba és LakeSide kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.