A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Royal Club Hotel, Visegrád >>
2024. október 24. csütörtök
2024. október 28. hétfő
2024. szeptember 29. vasárnap
2024. szeptember 30. hétfő
Köszönjük szépen az értékelést.
Szeretnénk biztosítani Önöket, hogy rendszeresen ellenőrizzük a víz hőmérsékletét, amely mindig eléri a kiírt 32-36 fokot. Sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. szeptember 17. kedd
2024. szeptember 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenésben volt része és, hogy kényelmesnek találta szobáját. A szép környezet rendkívül fontos számunkra, és örülünk, hogy ezzel Ön is elégedett volt.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Royal Club Hotel Visegrád kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness részleg használattal
- internettel
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness részleg használattal
- internettel
- választható ellátással
- korlátlan wellness részleg használattal
- internettel
2024. augusztus 15. csütörtök
2024. augusztus 16. péntek
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobák és folyosók igényes kivitelezésével, valamint személyzetünk barátságos hozzáállásával. Nagy öröm számunkra, hogy Visegrád szépsége és elhelyezkedésünk is hozzájárult az élményéhez.
A svédasztal kínálatával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk. Elnézést kérünk, ha az ételek pótlása lassabb volt a vártnál, és ha a mentes ételek választéka nem volt elégséges. Igyekszünk ezeken a területeken is javítani, hogy a jövőben még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.
Nagyon reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. augusztus 08. csütörtök
2024. augusztus 09. péntek
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a felnőtt wellness részleget és, hogy külön örültek a hosszú nyitva tartásnak.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2024. július 14. vasárnap
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örülünk, hogy szállodánk tisztasága és a szobák kényelme megfelelt elvárásainak.
Nagyra értékeljük építő jellegű kritikáit is, melyekből tanulhatunk és fejlődhetünk.
Sajnáljuk, hogy a kertet gondozatlannak találta. Megértjük, hogy ez nem keltett kellemes első benyomást érkezéskor, így igyekszünk nagyobb figyelmet fordítani erre a területre.
Rendkívül komolyan vesszük a higiéniai előírásokat, így elnézést kérünk, amennyiben Ön máshogy tapasztalta. Az ételek feltöltésével megbízott kollégának minden esetben tiszta munkaruhát kell viselnie, és gondoskodunk róla, hogy ez a jövőben így is legyen.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Igyekszünk minél hamarabb javítani az észrevételeken, hogy minden vendégünk számára a lehető legjobb élményt nyújthassuk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. július 01. hétfő
2024. július 04. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szobájuk elnyerte tetszésüket és, hogy külön értékelték a hozzátartozó erkélyt. Örülünk továbbá, hogy wellness részlegünk is megfelelt elvárásaiknak és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. június 29. szombat
2024. július 01. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szobájukkal és, hogy isteninek találták éttermünk ételeit. Nagyra értékeljük a kedves szavakat személyzetünket illetően is.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. június 21. péntek
2024. június 24. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy kifogástalan tisztaság fogadta. Örülünk továbbá, hogy éttermünk kínálata és wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek elvárásainak.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. június 14. péntek
2024. június 18. kedd
Hálásan köszönjük a pozitív visszajelzést.
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően és, hogy szállodánk környezete elnyerte tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. június 13. csütörtök
2024. június 18. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy wellness részlegünket kicsinek találta, ugyanakkor örülünk, hogy a szaunák elnyerték tetszését. Nagyra értékeljük javaslatait a mozgáskorlátozott szobával kapcsolatban, mielőbb megvizsgáljuk lehetőségeinket a kényelmesebb tartózkodás érdekében.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. június 13. csütörtök
2024. június 18. kedd
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy az elegáns és kényelmes környezet hozzájárult a kellemes pihenéshez.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. június 01. szombat
2024. június 05. szerda
Köszönjük szépen, hogy ismételten minket választottak.
Sajnáljuk, hogy a szoba nem nyerte el a tetszésüket ez alkalommal. Örömmel olvastuk, hogy az ételek és a wellness szolgáltatások hozzájárultak a kellemes pihenéshez.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. május 31. péntek
2024. június 02. vasárnap
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Mindenképpen átadjuk Daninak üdvözletét és a jó kívánságokat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. május 24. péntek
2024. május 27. hétfő
Hálásan köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt személyzetünk profizmusával és, hogy az ételeket fantasztikusnak találta. Igazán örülünk továbbá, hogy szobája is megfelelt elvárásainak.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. május 22. szerda
2024. május 27. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnáljuk, hogy éttermünk kínálata nem felelt meg elvárásainak.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. május 04. szombat
2024. május 06. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetőn. Örülünk továbbá, hogy elégedett volt az ételek minőségével és mennyiségével egyaránt, valamint, hogy tökéletesnek találta szobáját is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. április 27. szombat
2024. április 29. hétfő
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Örömmel olvastuk kedves szavait személyzetünket illetően és, hogy összességében kellemes pihenésben volt része. Örülünk, hogy elégedett volt a vacsora kínálatával és, hogy szobáink elnyerték tetszését.
Wellness részlegünkkel kapcsolatos javaslatait továbbítjuk a vezetőség számára és megfontoljuk későbbi fejlesztések során. Sajnáljuk, hogy a zuhanyfejet kicsinek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. április 17. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk, amennyiben a kelleténél melegebb volt szobájuk. Sajnos, ahogy a recepción is mondták, az átmeneti időszakokban rendszerünk még nincs átállítva fűtési módról hűtésre, így tavasszal és ősszel nem tudjuk a szélsőséges hőingadozásokat lekezelni. Igyekszünk minden egyéb eszközt bevetni a szobák hőmérsékletének csökkentésére és nagyra értékeljük megértésüket ezzel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk, mely során tökéletes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 29. péntek
2024. április 01. hétfő
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 29. péntek
2024. április 01. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Sajnáljuk, hogy a kávé felszolgálását hiányosnak találta és, hogy a kertre néző szoba nem nyerte el tetszését. Bízunk benne, hogy ezek nem árnyékolták be a nálunk töltött napokat és összességében kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 28. csütörtök
2024. április 01. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy a magasított ágy és a kispárna hozzájárult a pihentető alváshoz. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 25. hétfő
2024. április 01. hétfő
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy szobája elnyerte tetszését. Igazán örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával, beleértve a vegetáriánus választékot is, és hogy kellemes meglepetésként érte az élő zene.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 22. péntek
2024. március 25. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 17. vasárnap
2024. március 19. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 16. szombat
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 15. péntek
2024. március 18. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 13. szerda
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 08. péntek
2024. március 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 07. csütörtök
2024. március 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 03. vasárnap
2024. március 05. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 02. szombat
2024. március 04. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 29. csütörtök
2024. március 04. hétfő
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 26. hétfő
2024. február 29. csütörtök
Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 24. szombat
2024. február 27. kedd
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 21. szerda
2024. február 23. péntek
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük szépen részletes visszajelzését.
Sajnálattal olvastuk, hogy tartózkodásuk nem az elvártak szerint alakult. Személyzetünkkel kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, igazán sajnáljuk, ha Önök máshogy tapasztalták.
Elnézést kérünk az akadozó wifi okozta kellemetlenségért, bízunk benne, hogy ez nem árnyékolta be pihenésüket.
Örülünk, hogy az étkezésekkel meg voltak elégedve.
Szívből reméljük, hogy összességében szép emlékekkel gazdagodtak és egy következő látogatásuk során minden tekintetben megfelelünk elvárásaiknak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 17. szombat
2024. február 19. hétfő
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat pihenésük alatt, amelyhez Móni és Anett munkatársunk is hozzájárult. Mindenképpen továbbítjuk számukra elismerésüket, amelynek rendkívül fognak örülni.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 16. péntek
2024. február 19. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy elégedett volt a szobatisztasággal. Nagyon örülünk, hogy éttermünk kínálata elnyerte tetszését és, hogy sikerült ételallergiájának megfelelő ételt találnia.
A tévé méretével és elhelyezésével, továbbá a wifi erősségével kapcsolatos észrevételeit tudomásul vettük, és megvizsgáljuk fejlesztési lehetőségeinket ezen a téren.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 15. csütörtök
2024. február 23. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztalt kellemetlenségek miatt. Recepciós munkatársaink örömmel segítenek a szaunák bekapcsolásában, erről egy figyelemfelhívó tábla is található a wellnessben.
Sajnálattal olvastuk, hogy a szobatisztaság nem az általunk képviselt szintet tükrözte. Kérjük legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, ha extra takarításra vagy bekészítésre lenne szüksége.
Nagyra értékeljük személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavait, és örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér szállodánkba és minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 15. csütörtök
2024. február 19. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a TV-vel kapcsolatos kellemetlenségért. Észrevételét továbbítjuk karbantartó csapatunk számára és igyekszünk mihamarabb megoldani a zökkenőmentes tartózkodás érdekében.
Örülünk, hogy ezt leszámítva kellemes pihenésben volt része.
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánkban köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 13. kedd
2024. február 19. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel olvastuk, hogy csodálatosan telt házassági évfordulójuk, amelyhez profi személyzetünk és remek konyhánk is hozzájárult.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 10. szombat
2024. február 12. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Elnézést kérünk a fűtés okozta kellemetlenségért. A zuhanyfejjel kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és továbbítjuk a felelősök felé.
Bízunk benne, hogy összességében pozitív emlékekkel gazdagodott és hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 05. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy szállásunkat kellemesnek, tágasnak és az Ön igényeinek megfelelőnek találta. Igazán örülünk, hogy kifogástalan wellness szolgáltatásaink és bőséges éttermi kínálatunk is felülmúlta elvárásait.
Nagyra értékeljük visszajelzését a víz hőmérsékletével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a közeledő fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy a jövőben is üdvözölhetjük Önt és barátait, és még jobb élményben lesz részünk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 03. szombat
2024. február 05. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel halljuk, hogy munkatársainkat figyelmesnek és udvariasnak találta, és séfünk ételei elnyerték tetszését. Mindenképpen továbbítjuk elismerését nekik.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 01. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel halljuk, hogy kényelmesnek találta szobáinkat, és értékelte az amerikai konyha nyújtotta kényelmet. Örülünk annak is, hogy wellness részlegünk sokféle medencéjével, szaunájával és egyéb szolgáltatásaival minden igényt kielégített.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 25. csütörtök
2024. január 29. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk élményeit.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy élvezte a gyönyörű kilátást a hegyre néző szobájából. Igazán örülünk, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival és a klubterem adta lehetőségekkel is. Nagyra értékeljük visszajelzését szállodánk tisztaságáról és szobája kényelméről. Örömünkre szolgál, hogy az étkezések is megfeleltek elvárásainak, beleértve a palacsintát és a kellemes élőzenét a vacsora közben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk és ismét emlékezetes pihenésben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 17. szerda
2024. január 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően. Továbbá nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy kitűnőnek találta wellness részlegünket.
Sok szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 15. hétfő
2024. január 18. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagyra értékeljük kedves szavait a tágas szobáról és a kényelmes ágyról. Örömmel halljuk, hogy vacsora alatt minden fogást fantasztikusnak talált. Elnézést kérünk a csalódásért, amelyet a saláták és a reggeli korlátozott választéka okozott.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard Szoba, Családi superior lakosztály erkéllyel és Deluxe Szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.