A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Park Hotel Gyula, Gyula >>
Park Hotel Gyula Gyula kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- gyermek játszósarok használattal
- félpanziós ellátással
- gyermek játszósarok használattal
all inclusive ellátással
2022. október 15. szombat
2022. október 18. kedd
Köszönjük értékelését! Mindig öröm számunkra, ha Vendégeink szép emlékekkel gazdagodva emlékeznek vissza a szállodánkban eltöltött napokra. Munkatársaink minden nap azon fáradoznak, hogy ez így maradjon a továbbiakban is. Legközelebb is várjuk Önöket újra.
2022. július 06. szerda
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Szívből reméljük, visszatérnek még és akkor is hasonlóan jó emlékekkel fognak távoznak és ilyen kedves sorokat osztanak meg velünk.
2022. június 28. kedd
2022. július 06. szerda
Köszönjük értékelését! Várjuk Önt vissza szeretettel.
Sok boldogságot kívánunk még nagyon sokáig Önöknek.
2022. június 27. hétfő
2022. július 06. szerda
Nagyon köszönjük a kedves szavakat. Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk. Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket szállodánkban.
2022. június 26. vasárnap
2022. július 06. szerda
Nagyon szépen köszönjük az értékelést! Észrevételét továbbítottuk az étterem vezetőnek.
2022. május 21. szombat
2022. július 06. szerda
Köszönjük értékelését. Örömünkre szolgál, hogy elégedetten fordultak meg nálunk. Reméljük ez még nagyon sokáig így is marad a jövőben.
2022. május 21. szombat
2022. július 06. szerda
Javaslatát az étterem vezetőnek jelezzük.
Várjuk Önöket vissza szeretettel.
2022. május 05. csütörtök
2022. június 19. vasárnap
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
A lehetőségekről nyugodtan érdeklődhetnek a recepción is ahol nagyon szívesen segítenek ha nem sikerült mindent érkezésükkor elmondani Önöknek, valamint a szobában bekészítve van a szobatájékoztató is ahol eltudja olvasni a szolgáltatásainkat és a liftekben is ki van plakátolva.
Az ajtónyitó kártyákat pedig hamarosan orvosoljuk már csak a grafikusra várunk, hogy el készítse nekünk, elnézést kérünk a kellemetlenségéért igyekszünk kijavítani amint csak tudjuk.
Várjuk Önöket nagy szeretettel legközelebb is.
2022. április 15. péntek
2022. április 19. kedd
Köszönjük pozitív értékelését, észrevételét jeleztük a vezetőség felé.
2022. április 12. kedd
2022. április 14. csütörtök
Nagyon köszönjük a kedves szavakat. Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk. Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket szállodánkban.
2022. április 04. hétfő
2022. április 08. péntek
Nagyon szépen köszönjük, az értékelést és örülünk, hogy jól érezték magukat.
2022. március 28. hétfő
2022. március 29. kedd
Köszönjük megtisztelő sorait. Elnézését kérjük a tapasztalt hiba miatt,legközelebbi foglalásuk során kérjük Önöket, hogy jelezzék az értékesítésnek , miszerint körbejárható ágyat szeretnének, hogy a kellemetlenségeket el tudjuk kerülni.
Reméljük a jövőben lesz szerencsénk Önöket ismét szállodánkban köszönteni.
2022. március 24. csütörtök
2022. március 29. kedd
Kedves vendégünk! Nagyon szépen köszönjük az értékelést! Észrevételét továbbítottuk a vezetőségnek.
2022. március 23. szerda
2022. március 29. kedd
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket!
2022. március 22. kedd
2022. március 23. szerda
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket!
2022. március 16. szerda
2022. március 23. szerda
Nagyon köszönjük a kedves szavakat. Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk. Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket szállodánkban.
2022. március 05. szombat
Köszönjük értékelését, javaslatát a vezetőség elé tárjuk.
2022. március 05. szombat
Köszönjük szépen értékelését elnézését kívánunk a kellemetlenségért.
2022. február 21. hétfő
2022. március 05. szombat
Nagyon köszönjük a kedves szavakat. Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk. Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket szállodánkban.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Park Hotel Gyula szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Tetőtéri standard franciaágyas szoba, Standard különágyas szoba és Standard franciaágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a fiatal párok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.