Aquilo Hotel Panoráma Tihany, Tihany - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.6 / 5
KIVÁLÓ
23
vélemény
4.90
Személyzet
4.60
Tisztaság
4.50
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.40
Szolgáltatások
4.70
Étkezés
4.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Aquilo Hotel Panoráma Tihany, Tihany >>

Aquilo Hotel Panoráma Tihany, Tihany - Vélemények, értékelések
  
"Kikapcsolódós hétvége Tihanyban és Balatonfüreden"

2020. július 07. kedd
4.6
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek voltunk a szobákkal, a kedves és segítőkész személyzettel és a hotel hangulatával. A bejelentkezési folyamatok olajozottak voltak. A svédasztalos reggeli bőséges és változatos, a személyzet gyorsan gondoskodik mindenről. A szálloda saját strandja nagyon kellemessé teszi az összképet ugyanis így könnyű elkerülni a felesleges nyomorgást, ami a többi strandot jellemzi. Egyedül az az apróság zavart minket kicsit, hogy a falak papírvékonyak, így a szomszédok, rendezvények nagyon áthallatszanak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquilo Hotel Panoráma Tihany, Varga Csongor - értékesítési vezető
2020. július 10. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen a dicsérő szavakat, visszavárjuk Önöket.
"Tihanyi húsvét ajándék vitorlázással "

2019. április 24. szerda
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Két éjszakát töltöttünk a szállodában. Mindennel teljesen elégedettek voltunk. A szálloda tiszta rendezett. A személyzet segítőkész, közvetlen, kedves . Valóban a vendég volt fontos, mindent megtettek annak érdekében, hogy jól érezzük magunkat. Az ételek finomak bőségesek, több étel allergiám van ezt külön nem jeleztem a szállodának mégis választékosan tudtam étkezni. Fantasztikus hétvégét töltöttünk el.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Aquilo Hotel Panoráma Tihany, Varga Csongor - értékesítés
2019. május 03. péntek
Kedves Helén!

Köszönjük szépen a kedves szavakat, visszavárjuk Önöket.

Üdvözlettel: Aquilo Hotel Panoráma
"Kikapcsoládás Tihanyban"
2018. augusztus 15. szerda
4.3
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Személyzet kedves volt,nem voltak merevek mindig próbáltak segíteni de az információ árralmás nem igazán volt 100%-os. A szobában lévő matrcok nagyon kényelmetlenül puhák voltak. Saját strand viszon ápolt, csöndes szuper.

Aquilo Hotel Panoráma Tihany Tihany kiemelt csomagajánlatai

Az Aquilo Hotel Panoráma Tihany Tihany ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • privát strandhasználattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.06.13 - 2026.01.01
30 065 Ft / 2 fő / éjtől csodás reggelivel
Az Aquilo Hotel Panoráma Tihany Tihany ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • saját strand használattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.06.13 - 2025.09.05
30 065 Ft / 2 fő / éjtől csodás reggelivel
"Nem volt melegvíz a Aquilo Hotel Panorama Tihanyban"

Tatabánya 2016. június 06. hétfő
2.3
Baráti társaságok
1 éjszakát töltött itt
Nem volt melegvíz a szállodában, hiába szóltunk a recepción, nem történt semmi! A tisztaság is kifogásolható, az ágy leszakadt amikor a szélére ültünk(70 kg-ot azért bírnia kellene)! Az ár-érték arány kimondottan rossz!!!
"hideg zuhany a javából"
2014. június 29. vasárnap
2.1
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Egy éjszakát töltöttünk a szállodában, kénytelenek voltunk más szállást keresni, mert este csak hideg vízben tudtunk zuhanyozni,jeleztük a problémát: reggel, sőt délben sem változott a helyzet - maradt a hideg víz. A TV1 műsora( foci vb) sem volt élvezhető,csak kép volt hang nem -és bár tudtak a problémáról láthatóan nem tettek semmit. A szobában csak egy ablakon volt szúnyogháló, szellőztetni így nem lehetett hatékonyan: az előző vendégek szörnyű szagot hagytak maguk után (kiömlött parfüm) A szoba ára viszont borsos volt 1 éjszakára 20 800 Ft /2 fő. A Szállásvadász viszont gyors, pontos és korrekt szolgáltatást nyújtott, köszönjük. Legközelebb remélem a szállással sem járunk pórul.
"Családi nyaralás"

2013. augusztus 22. csütörtök
4.4
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
A Panoráma Hotel valóban csodás környezetben helyezkedik el. Családias és baráti. Saját strandja tiszta, és nem túl zsúfolt. A gyerekeknek nagyon tetszett a kis játszótér a strandon.
"Panoráma Hotel Tihany"
2013. augusztus 07. szerda
4.9
Egyéni utazó
5 éjszakát töltött itt
Nagyon szép 5 napot töltöttünk nagymamámmal ebben a festői szépségű környezetben elhelyezkedő hotelben. A kedves személyzet, a finom ételek, a csodás kilátás, a rendezett saját strand felejthetetlen élmény marad számunkra. A szoba tiszta volt, az ágy kényelmes. Apró kifogásolnivalóink lennének mindössze, mint az egyhangú reggelik, valamint, h 5 nap alatt egyszer kérdezték meg, h kell-e törölközőt cserélni. De összességében elégedettek voltunk és nagyon jól éreztük magunkat. Biztos, h ajánljuk másoknak is, mert ezt az élményt nem lehet kihagyni! Köszönjük!
"Kellemes kikapcsolódás vízparti szép környezetben "
2013. augusztus 01. csütörtök
4.6
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
Tisztelt Vendéglátók! Összessgében nagyon elégedett voltam az ellátással. Egyedül a kis hűtő nem volt bekapcsolva. A nagy melegbe jól esett volna ha le tudok hűteni vizet. Az ételek minősége és mennyisége kiváló volt. Közlekedési szempotból is kitűnö adottságokkal rendelkezik a szálloda akár kocsival akár busszal érkezik valki a szállodába. Üdvözlettel: Pintér Judit
"Panoráma Hotel Tihany"
2013. július 26. péntek
4.1
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
reggeli kínálat lehetett volna bővebb, a TV kis képernyős volt, és messzi az ágytól. Valamint egy egy ablakra lehetne szúnyoghálót tenni. Tisztelettel.
"Tihany-másképpen"

2013. május 21. kedd
4.4
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
A szálloda "Aktív Pünkösd Tihanyban" csomagjára jelentkeztünk feleségemmel a szallasvadasz.hu oldalon. A foglalás mind a weboldal, mind pedig a szálló részéről gyorsan, egyszerűen, korrektül zajlott. Külon kiemelném, hogy a hotel nem kért előleget, biztosítékot - egyszerűen megbízott bennünk. Ez a bizalom az ott-tartózkodás alatt folyamatosan érezhető volt, ami már önmagában is megalapozta a remek hétvégét. Szervezett túrákon vehettünk részt gyalog és a szálloda által biztosított kerékpárokkal. Midkét alkalommal az üzemeltető cég vezetője kísért bennünket. Fiatal kora ellenére ngyon sokat tud Tihanyról, rendkívül elkötelezett, remek ember benyomását keltette. Igyekezett a félszigetből minél több olyan dolgot megmutatni, melyek egy klasszikus látogatás alkalmával általában kimaradnak - sikerrel. Nagy élmény volt, köszönet érte! Maga a hotel a három csillagnak megfelelő, tiszta, kényelmes szobákkal, csodás kis saját stranddal, kikötővel. Családbarát, közvetlen személyzet jellemzi, előzékenység és segítőkészség. A konyha remek, mindent maguk készítenek, és lehetőleg helyi termelőktől vásárolnak. ( Külön jó pont! ) Mindenkinek ajánlom, akinek az elvárásai nem luxus szintűek, de szereti a természetet, és aktív pihenésre vágyik egy szép helyen!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Aquilo Hotel Panoráma Tihany szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Aquilo Hotel Panoráma Tihany korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk az Aquilo Hotel Panoráma Tihany szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.