A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Nereus Park Hotel, Balatonalmádi >>
Nereus Park Hotel Balatonalmádi kiemelt csomagajánlatai
- önellátással
2020. július 07. kedd
2019. július 25. csütörtök
2019. augusztus 19. hétfő
Nagyon szépen köszönjük értékes hozzászólását, véleményét és javaslatait. Arra törekszünk, hogy szolgáltatásinakkal személyzet vendégszeretetével még kellemesebbé tegyük vendégeink nyaralását. Az Ön véleményét és javaslatait mindenképpen figyelembe vesszük munkánk és fejlesztéseink során.
Üdvözlettel:
Nereus Park Hotel*** munkatársai
2019. július 23. kedd
2019. augusztus 04. vasárnap
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat a szállodánkban. Köszönjük építő kritikáját és észrevételeit, igyekszünk hiányosságainkat a jövőben minél nagyobb odafigyelés mellett pótolni. A jövőben nagyobb figyelmet fordítunk arra, hogy a vacsoráknál gyorsabban pótoljuk az elfogyott ennivalókat.
Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
További szép napot kívánunk Önöknek, üdvözlettel:
Nereus Park Hotel*** munkatársai
2019. július 22. hétfő
2019. augusztus 04. vasárnap
Köszönjük visszajelzésüket. Igazán örülünk, hogy itt-tartózkodásuk során elégedettek voltak. Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Nereus Park Hotel*** munkatársai
2019. július 08. hétfő
2019. július 20. szombat
Köszönjük visszajelzésüket. Örülünk, hogy itt-tartózkodásuk során többségében elégedettek voltak. Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Köszönjük észrevételeiket éttermünkkel kapcsolatosan, a jelzett problémákat igyekszünk orvosolni.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Nereus Park Hotel*** munkatársai
2019. július 05. péntek
2019. július 18. csütörtök
Köszönjük visszajelzésüket. Igazán örülünk, hogy itt tartózkodásuk során elégedettek voltak. Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Igyekszünk szobáinkat és fürdőszobáinkat folyamatosan felújítani, de egy régi épület folyamatosan hozza az újabb feladatokat.
Köszönjük észrevételét a reggelire vonatkozóan, igyekszünk választékunkat szélesíteni.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Nereus Park Hotel*** munkatársai
További szép napot kívánunk Önöknek, üdvözlettel:
2019. július 18. csütörtök
Köszönjük visszajelzésüket. Sajnáljuk, hogy itt-tartózkodásuk során kellemetlen élmények is érték Önöket.
Köszönjük építő kritikájukat és észrevételeiket, igyekszünk hiányosságainkat a jövőben minél nagyobb odafigyelés mellett pótolni.
Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
További szép napot kívánunk Önöknek, üdvözlettel:
Nereus Park Hotel*** munkatársai
2019. július 18. csütörtök
Köszönjük visszajelzésüket. Igazán örülünk, hogy itt tartózkodásuk során legnagyobb részt elégedettek voltak. Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
További szép napot kívánunk Önöknek, üdvözlettel:
Nereus Park Hotel*** munkatársai
2019. április 23. kedd
2019. április 25. csütörtök
Köszönjük visszajelzésüket. Igazán örülünk, hogy itt tartózkodásuk során elégedettek voltak. Szállodánk munkatársai kivétel nélkül, vendégeink igényeinek maximális kiszolgálására törekszenek, megteremtve a családias hangulatot a pazar vízparti környezetben.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
További szép napot kívánunk Önöknek, üdvözlettel:
2019. április 22. hétfő
2019. április 25. csütörtök
Tisztelettel köszönjük értékelését és észrevételét.
Bízunk benne, hogy legközelebb is lehetőségünk lesz vendégül látni Önöket családias, közvetlen vízparti szállodánkban.
Üdvözlettel:
2018. szeptember 23. vasárnap
Köszönjük, hogy visszajelzésével hozzájárul szállodánk szolgáltatásainak javításához. Szíves megértését köszönjük, de különleges étrendre csak előzetes jelzés alapján tudunk készülni, amennyiben az ételérzékenység nem extrém mértékű.
Reméljük, a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel:
2017. október 09. hétfő
Köszönjük szépen pozitív értékelését, illetve, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Lehetőségeinkhez mérten igyekszünk szolgáltatásainkat folyamatosan fejleszteni, illetve szobáinkat úgy kialakítani, hogy az minden vendégünk igényeinek megfeleljen.
Reméljük a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel: Nereus Team
2017. október 09. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését, illetve hogy megosztotta velünk javaslatait. Lehetőségeinkhez mérten igyekszünk szolgáltatásainkat folyamatosan fejleszteni, hogy azok minden vendégünk igényeinek megfeleljenek.
A strandbüfé szállodánktól függetlenül üzemelő vendéglátó egység, de köszönjük szépen ezzel kapcsolatos észrevételeit is. Továbbítani fogjuk az illetékesnek.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel: Nereus Team
2016. augusztus 09. kedd
Köszönjük kedves szavaikat. Nagyon örülünk, hogy ilyen jól érezték magukat nálunk.
Reméljük legközelebb is vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Borbély Gáborné/recepció
2016. július 26. kedd
Köszönjük szépen dicsérő szavait. Sajnáljuk, hogy észrevételeit nem helyben, azonnal jelezte.
A vendégek kéréseit megpróbáljuk rögtön teljesíteni, pl. hajszárítót, ruhaszárítót vagy széket adni. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Reméljük legközelebb is vendégeink lesznek!
2016. július 21. csütörtök
Köszönjük szépen dicsérő szavait a személyzettel kapcsolatosan. Sajnáljuk, hogy nem jelezte azonnal az éjjeli lámpa és a fürdő lámpa hibáját. Azonnal kicseréltük volna az égőt. Bízunk benne, hogy ennek ellenére kellemesen töltötték nálunk nyaralásukat!
2016. július 12. kedd
Örömmel olvastuk kedves levelüket. Reméljük a jövőben ismét vendégeink lesznek!
Üdvözlettel: Nereus Team
2010. augusztus 26. csütörtök
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Kiszolgálás,a személyzet kedvessége, szálloda elhelyezkedése,környezete |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | minden, kivéve |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a reggeli választékát nagyon egyhangúnak éreztem |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Gyerekcentrikus park, játszótér. Reggeli étkezés. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Szúnyogháló hiánya!!!! |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | tisztaság |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Szálloda elhelyezkedése, személyzet segítő készsége |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | reggeli |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | a szalloda elhelyezkedese es a szemelyzet(recepcio) |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a szobak kicsik es mas 3*-os szallodakhoz viszonyitva szegenyes a berendezesuk |
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Nereus Park Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétlégterű apartman, Classic kétágyas szoba és Classic Plus kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.