A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Libra Hotel, Veresegyház >>
2024. január 08. hétfő
2024. január 21. vasárnap
Köszönjük a maximális értékelését és a kedves szavakat az egész személyzet nevében!
Igyekszünk mindig a legjobbat nyújtani Vendégeink számára és az ilyen értékelés láttán tudatosul bennünk, hogy van értelme a munkánknak.
A jövőben is szeretettel várjuk szállodánkban!
2024. január 21. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését, örülünk, hogy ezek ellenére is jól érezték magukat nálunk, igyekszünk a legjobbat kihozni és mindent megtenni Vendégeink érdekében.
2024. január 05. péntek
2024. január 21. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük az értékelését és a kedves szavakat, örülünk, hogy elégedetten távoztak tőlünk!
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Libra Hotel Veresegyház kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Medvepark belépővel
- szilveszteri gálavacsorával
- élőzenével
- kotlátlan italfogyasztással
- tombolával
- újévi büfével
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- Medvepark belépővel
- 1 órás gyertyafényes privát wellness használattal
- szilveszteri gálavacsorával
- élőzenével
- kotlátlan italfogyasztással
- tombolával
- újévi büfével
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
csodás félpanzióval
2024. január 03. szerda
2024. január 07. vasárnap
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Igyekszünk mindig a legjobbat nyújtani Vendégeink számára! Köszönjük a pontozást valamint a kedves szavakat!
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
2024. január 03. szerda
2024. január 07. vasárnap
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményét megossza velünk és másokkal.
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban, és köszönjük az összességében pozitív értékelést!
Szeretettel várjuk máskor is!
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Igyekszünk mindig a legjobbat nyújtani Vendégeink számára! Köszönjük a pontozást valamint a kedves szavakat!
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
2023. március 05. vasárnap
2023. május 24. szerda
Köszönjük szépen a maximális pontszámot! Nagyon fontos számunkra a Vendégeink elégedettsége!
Reméljük hamarosan ismét körünkben üdvözölhetjük Önöket
2023. február 16. csütörtök
2023. április 08. szombat
Nagyon köszönjük az értékelését, örülünk, hogy elégedetten távoztak szállodánkból, utólag is elnézést kérünk a kis kellemetlenségért!
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. január 09. hétfő
2023. január 11. szerda
Köszönjük szépen a maximális pontszámot és a kedves szavakat. Nagyon fontos számunkra a Vendégeink elégedettsége!
Reméljük hamarosan ismét körünkben üdvözölhetjük Önöket
2023. január 09. hétfő
2023. január 11. szerda
Köszönjük szépen a szép pontozást és a kedves szavakat! Ilyenkor látjuk,hogy van értelme munkáknak! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2023. január 08. vasárnap
Nagyon köszönjük a magas pontszámot és a kedves szavakat! Igyekszünk mindent megtenni, hogy Vendégeink elégedetten távozzanak tőlünk! Nagyon sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. január 03. kedd
2023. január 08. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését, és a negatív élmények ellenére is a jó pontszámokat! Nagyon sajnáljuk, hogy nem voltak elégedettek szállodánkkal, igyekszünk a jövőben odafigyelni az Ön által említett problémára és reméljük ennek ellenére még ellátogatnak hozzánk, hogy kárpótoljuk Önöket!
2022. december 28. szerda
2023. január 08. vasárnap
Köszönjük szépen a maximális pontszámot és a kedves szavakat. Nagyon fontos számunkra a Vendégeink elégedettsége!
Reméljük hamarosan ismét körünkben üdvözölhetjük Önöket
2022. május 16. hétfő
2022. július 26. kedd
Nagy örömmel tölt bennünket, hogy elégedetten távoztak tőlünk!Nagyon köszönjük a kedves szavakat kollégáink nevében is! Igyekszünk mindent megtenni, hogy Vendégeinknek tökéletesen teljen az itt eltöltött idő!
2021. október 10. vasárnap
2021. november 30. kedd
Köszönjük szépen értékelését, örülünk, hogy ezek ellenére is jól érezték magukat nálunk, sajnos az épület adottságain nem tudunk változtatni de igyekszünk a legjobbat kihozni és mindent megtenni Vendégeink örömteli pihenésének érdekében!
2021. szeptember 21. kedd
2021. szeptember 27. hétfő
Nagyon szépen köszönjük az értékelését valamint a kedves szavakat! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel: Libra Hotel személyzete
2020. november 10. kedd
2020. november 15. vasárnap
Köszönjük maximális pontszámát, visszavárjuk.
Üdvözlettel: Libra Hotel személyzete
2020. január 07. kedd
2020. február 19. szerda
Nagyon szépen köszönjük az értékelését valamint a kedves szavakat! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel: Libra Hotel személyzete
2020. január 05. vasárnap
2020. február 09. vasárnap
Köszönjük szépen a maximális pontszámot és a pozitív visszajelzést. Nagyon fontos számunkra a Vendégeink elégedettsége, reméljük hamarosan ismét körünkben üdvözölhetjük Önöket
Üdvözlettel:
2020. január 02. csütörtök
2020. február 02. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük az értékelését valamint a kedves szavakat! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2019. december 23. hétfő
2020. január 25. szombat
Köszönjük szépen a pozitív értékelést és a kedves szavakat. Nagyon fontos számunkra a Vendégeink elégedettsége. Szívesen látjuk vissza szállodánkban.
2019. december 07. szombat
2019. december 22. vasárnap
Nagy örömünkre szolgál, hogy ennyire jól érezték Magukat Nálunk. Szívből reméljük, hogy ellátogatnak még Hozzánk!
2019. december 02. hétfő
2019. december 14. szombat
Köszönjük szépen a pozitív értékelést, és a kedves szavakat!
Reméljük kellemes napokat töltöttek el nálunk és pozitív élményekkel, feltöltődve távoztak tőlünk.
2019. december 01. vasárnap
2019. december 14. szombat
Nagyon szépen köszönjük az értékelést és ezt a magas pontszámot. Számunkra a legfontosabb, hogy Vendégeink elégedetten távozzanak Tőlünk.
Bízunk benne, hogy még ellátogatnak hozzánk, sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2019. november 21. csütörtök
2019. december 04. szerda
Köszönjük értékelését amit kaptunk Önöktől!
A wellnessbe bevitt kiskutyát mi is láttuk és jeleztük is Vendégek részére akik egyből elhagyták a wellness részleget!
Reméljük ellátogatnak hozzánk a jövőben is!
2019. július 27. szombat
2019. szeptember 03. kedd
Köszönjük a magas pontszámot, örömmel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezte magát szállodánkban. Reméljük , hogy hamarosan viszontláthatjuk és ismerőseit is erre fogja biztatni.
2019. július 16. kedd
2019. szeptember 03. kedd
Köszönjük a maximális pontszámot , igyekszünk továbbra is mindent megtenni , hogy vendégeink elégedetten távozzanak és mihamarabb újból átéljék az örömteli pillanatokat.
2019. június 12. szerda
2019. június 19. szerda
2019. május 01. szerda
2019. május 08. szerda
2019. április 25. csütörtök
2019. május 05. vasárnap
nagyon köszönjük a pozitív értékelést: örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Reméljük, hamarosan visszalátogatnak hozzánk!
2019. április 25. csütörtök
2019. május 05. vasárnap
nagyon köszönjük a kedves szavakat és a pozitív értékelést: vendégeink elégedettsége a legfontosabb a számunkra.
Visszavárjuk Önöket!
2019. április 24. szerda
2019. április 30. kedd
2019. április 24. szerda
2019. április 30. kedd
2019. április 02. kedd
2019. április 09. kedd
Igazán nagy örömünkre szolgál, hogy elégedetten távoztak tőlünk! Igyekszünk mindent megtenni a Vendégeink érdekeiben. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2019. március 18. hétfő
2019. március 19. kedd
Hatalmas elégedettséggel tölt el minket, hogy ilyen jól érezték Magukat nálunk.
Köszönjük a kedves szavakat és a maximális értékelést!
Bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk!
2019. január 14. hétfő
2019. január 31. csütörtök
Nagyon örülünk, mindig a visszatérő Vendégnek, ez azt jelenti, hogy elégedettek és örömmel jönnek hozzánk vissza! Nagy megtiszteltetés számunkra! Köszönjük a kedves szavakat! Sok szeretettel várjuk Önöket harmadszor is!
2019. január 09. szerda
2019. január 31. csütörtök
köszönjük szépen az értékelését és a kedves szavakat! Örömünkre szolgál, hogy pozitív élményekkel távoztak tőlünk. Bízunk benne, hogy a közeljövőben újra felkeresnek minket!
2019. január 08. kedd
2019. január 25. péntek
köszönjük a maximális pontszámot és az elismerő szavakat!
Remélem, visszalátogatnak hozzánk hamarosan, hiszen új élményekkel, személyre szabott ajánlatokkal várjuk kedves Vendégeinket idén is!
Üdvözlettel
2019. január 03. csütörtök
2019. január 21. hétfő
köszönjük szépen az értékelést és bár nagyon sajnáljuk, hogy a szilveszteri program beárnyékolta a kellemes élményeket, a kritikát is köszönettel fogadjuk, és ezeket a szempontokat szem előtt tartva fogunk majd hozzá az idei évzáró ünnep szervezésének.
Remélem, hamarosan viszontláthatjuk Önt vendégeink között!
2019. január 02. szerda
2019. január 21. hétfő
köszönjük szépen az értékelést. Örömünkre szolgál, hogy Ön és kedves családja jól érezte magát nálunk, és sikerült az ünnepeket emlékezetessé tennünk. Várjuk vissza Önöket, és nem csak karácsonykor!
2019. január 01. kedd
2019. január 21. hétfő
köszönjük a pozitív értékelést és az elismerést! Továbbra is igyekszünk minden lehetséges eszközzel kellemessé tenni vendégeink számára az itt-tartózkodást, legyen az hosszabb távú, vagy akár csak egy villámlátogatás. Reméljük, a kellemes élmények visszacsábítják Önöket hozzánk!
2018. október 26. péntek
2018. október 28. vasárnap
Nagy örömünkre szolgál, hogy ilyen jól érezték magukat szállodánkban. Nagyon köszönjük a maximális értékelést, igyekszünk mindig a legjobbat nyújtani Vendégeink számára!
Sok szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
2018. augusztus 29. szerda
2018. szeptember 17. hétfő
2018. július 18. szerda
2018. augusztus 30. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését. Igyekszünk a legjobbat nyújtani Vendégeink részére, sajnos van ami adott és nem tudunk változtatni rajta. Reméljük ellátogatnak még hozzánk!
2018. április 08. vasárnap
2018. január 16. kedd
2018. január 22. hétfő
Nagyon köszönjük a maximális értékelést és a dicsérő szavakat.
Örülünk hogy elégedettek voltak velünk.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
2018. január 03. szerda
2018. január 08. hétfő
2018. január 02. kedd
2018. január 08. hétfő
2018. január 02. kedd
2018. január 08. hétfő
2017. december 30. szombat
2018. január 01. hétfő
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Libra Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Junior apartman, Deluxe apartman és Classic kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.