Kristály Hotel Konferencia & Wellness, Ajka - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.2 / 5
KIEMELKEDŐ
14
vélemény
4.60
Személyzet
4.80
Tisztaság
3.70
Ár / érték arány
4.30
Kényelem
(szoba)
3.90
Szolgáltatások
4.00
Étkezés
4.20
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Kristály Hotel Konferencia & Wellness, Ajka >>

Kristály Hotel Konferencia & Wellness, Ajka - Vélemények, értékelések
  
"Pocsék hétvége "

2024. július 15. hétfő
2.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szerintem foglaláskor közölni kellene,hogy hajnalig tartó hangos rendezvények vannak a kiválasztott időpontban,hogy úgy is kell-e a foglalás. Ott tartózkodásunk idején egyik nap esküvő,a másik nap születésnap volt és mindkettő olyan borzasztó hangos volt,hogy lehetetlen volt a pihenés éjszaka. Azt sem értem,hogy ez a szálloda hogyan lehet négy csillagos. A reggeli 7 órakor kezdődött és már ekkor hideg volt a sült tojás .A wellnes részlegről ne is beszéljünk,egy 180 cm-nél alacsonyabb embernek aki gyengébben tud úszni,vagy esetleg nem is tud élvezhetetlen a medence ugyanis olyan mély,hogy le sem ér a lába (150 cm) . Egy négy csillagos szállodában a wellnesnek egész nap nyitva kellene lenni,de itt csak délutáni időpont volt kiírva nyitvatartásnak az ajtóra. Már több szállodában is megfordultunk ,de ilyen rossz élményekkel még máshonnan nem távoztunk. Ez a szálloda nem érdemli meg a négy csillagos wellnes szálloda címet.
"Szép időt töltöttünk ott."

2024. május 27. hétfő
4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Időseknek illett volna nem a mélyföldszinten szobát adni.
"Kristály Hotel Konferencia & Wellness"

2023. december 25. hétfő
3.3
Fiatal pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
A reggeli gyenge volt, alig tartalmazott valamit a svédasztal

Kristály Hotel Konferencia & Wellness Ajka kiemelt csomagajánlatai

A Kristály Hotel Konferencia & Wellness Ajka ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • wellness részleg használattal
  • Wi-Fi internet elérhetőséggel
Érvényes: 2025.04.09-ig
30 000 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
AjkaAjka
A Kristály Hotel Konferencia & Wellness Ajka ajánlata:
  • választott ellátással
  • wellness használattal
Érvényes: 2024.12.26 - 2024.12.30
36 500 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
"Kristály Hotel Konferencia & Wellness"

2023. december 10. vasárnap
3.9
Fiatal pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon tiszta, kedves a személyzet. A wellnes klassz, de hamar zár. A vendégek úgy viselkednek, mint egy kollégiumban, nagyon hangosak.
"Ajka Hotel Wellness értékelés."

2023. augusztus 22. kedd
4.5
Fiatal pár
Nászutas lakosztály
2 éjszakát töltött itt
A nászutas lakosztályt vettük ki, két főre, két éjszakára. A szobák bútorzata és felszereltsége modern, a mai elvárásoknak megfelelő. Az ár kicsit borsos, a szoba használaton kívül tartalmazott; svédasztalos reggelit, korlátlan wellness használatot. Úgy gondolom, hogy egy ilyen szoba foglalásnál, mely nem a legalacsonyabb árral büszkélkedhet azért egy-egy ebéd beleférne a szolgáltatásba. Ezt leszámítva jól éreztük magunkat, a személyzet segítőkész és kedves volt, a szobában mindent rendben találtunk. Nem bántuk meg hogy ott foglaltunk szállást.
"Kristály Hotel Konferencia & Wellness"

2022. december 31. szombat
4.9
Egyéni utazó
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
3 éjszakát töltöttem ott. Hosszú fárasztó év után párnap pihenést és én időt akartam.A szoba tágas, szép és tiszta. A wellness kiváló volt. Az étterem is, reggeli is. A személyzet is nagyon kedves volt. Aki kisállattal menne tiszta szívből ajánlom. A wellnessen kívül mindenhova be lehetett vinni az egész hotel területén plusz a hotel mögött van egy füves terület és park ahol tudtam futtatni . Még biztos visszatérek !
"Kellemes kikapcsolódás,csodás hétvége."

2022. március 21. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. A gyerekek is nagyon élvezték. A személyzet nagyon kedves segítőkész volt. Az étteremben az étel finom. Kedvesek voltak a felszolgálók.
"Köszönöm Kristály Hotel! "

2020. szeptember 26. szombat
4.8
Idősebb pár
Nászutas lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Szerencsés választás volt részünkről ezt a hotelt igénybe venni, mert talán még nem voltunk olyan helyen ahol a színvonal meghaladta az elképzeléseinket! A személyzet rendkívül közvetlen és kedves, az ételek igazán finomak, a tálalás szemetgyönyörködtető. Ha nagyon kritikus szeretnék lenni, akkor ami nem annyira tetszett, az a lakosztály nappalijában az ülőgarnitúra nem elég kényelmes. Biztosan vissza fogunk járni ide, és csak ajánlani tudom mindenkinek.
"Kellemes kikapcsolódás a Kristály Hotelben"
2020. augusztus 24. hétfő
4.6
Fiatal pár
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon modern, ízléses. A szobák tiszták, a személyzet udvarias, segítőkész. A krioszauna kitűnő választásnak bizonyult, de a wellness részleg is kellemes kikapcsolódást nyújtott. A glutén-, tojás- és tejmentes ételekből viszont alig volt választék.
"Valódi pihenés, igazi kényelemben. "

2020. január 22. szerda
5
Idősebb pár
Nászutas lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Kedves, segítőkész személyzet, tiszta szobák, finom ételek. Szerettünk ott lenni!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kristály Hotel Konferencia & Wellness szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Kristály Hotel Konferencia & Wellness korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Nászutas lakosztály és Standard szoba.

Kiknek ajánljuk a Kristály Hotel Konferencia & Wellness szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.