A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Kikelet Club Hotel, Miskolctapolca >>
Kikelet Club Hotel Miskolctapolca kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- szauna és pezsgőmedence használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- szauna és pezsgőmedence használattal
- wellness belépővel
- masszázskuponnal
- parkolással
félpanzióval
2021. szeptember 05. vasárnap
2021. augusztus 12. csütörtök
2020. február 19. szerda
2020. március 04. szerda
Nagy örömmel olvassuk a pozitív visszajelzést a nálunk töltött idejükről. Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket!
2020. március 04. szerda
2020. január 02. csütörtök
2020. március 04. szerda
Köszönjük szépen a maximális pontszámú értékelést! Számunkra a vendégek visszajelzései mindig rendkívül fontosak, mert ezek segítségével tudunk szolgáltatásainkon javítani és az Önök elvárásainak még inkább megfelelni.Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak és reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket!
2019. december 20. péntek
2020. március 04. szerda
2019. november 14. csütörtök
2020. március 04. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére. Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk!
2020. március 04. szerda
2019. szeptember 28. szombat
2020. március 04. szerda
Köszönjük szépen a kiváló értékelést! Örülünk, hogy a miskolci pihenésük idején minket választottak. Kollégáim nevében köszönjük szépen az elismerő szavakat. Reméljük, hogy még a jövőben ellátogatnak hozzánk!
2020. március 04. szerda
2020. március 04. szerda
2020. március 04. szerda
2020. március 04. szerda
2019. augusztus 19. hétfő
2019. november 09. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését, örülünk neki, hogy kellemesen töltötték nálunk pihenésüket és jó hírünket viszik.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak szállodánkba!
2019. július 09. kedd
2019. július 21. vasárnap
Köszönjük kiváló értékelését.Nagyon köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Várjuk Önöket sok szeretettel vissza!
2019. június 30. vasárnap
2019. július 21. vasárnap
Köszönjük az értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és mindennel meg voltak elégedve. Reméljük, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk egy újabb kikapcsolódásra!
2019. március 09. szombat
2019. március 11. hétfő
Köszönjük szépen kiváló értékelését, örömmel olvastuk dícsérő sorait!
Várjuk Önöket sok szeretettel, látogassanak el hozzánk legközelebb is!
2019. január 02. szerda
2019. január 11. péntek
Köszönjük szépen maximális értékelését!
Minden éven nagyon jó hangulatban telik az Óév búcsúztató!
Legközelebb is várjuk Önöket sok szeretettel!
2018. december 28. péntek
2019. január 01. kedd
Köszönjük szépen értékelését.
Harmadik alkalommal is várjuk Önöket a megszokott színvonalas kiszolgálással!
2018. augusztus 30. csütörtök
Köszönjük szépen a maximális pontszámot.
Legközelebb is várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2018. augusztus 30. csütörtök
Köszönjük szépen a kíváló értékelést, örülünk, hogy elégedetten távoztak tőlünk!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2018. augusztus 02. csütörtök
2018. augusztus 19. vasárnap
Köszönjük szépen a maximális pontszámot! Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak mindennel!
Várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban!
2018. augusztus 11. szombat
Nagyon szépen köszönjük e pár kedves sort. Örülünk, hogy elégedettek voltak a szálláshellyel és éttermünkkel, wellness részlegünkkel. Köszönjük, hogy igénybe vették a csomagban foglalt szolgáltatásokat és értékelték is azokat, az Önök kényelméért is pihenéséért vagyunk.
A jövőben is igyekszünk ezt a színvonalat megtartani és méginkább a Vendégek kikapcsolódását szolgálni.
Látogassanak el hozzánk legközelebb is, szeretettel várjuk Önöket vissza Miskolctapolcára a Kikelet Hotelbe***
2018. június 25. hétfő
2018. augusztus 11. szombat
Köszönjük szépen a maximális pontszámot, örömmel olvastuk értékelésüket.
Örülünk, hogy megismerhettük Önt és kedves családját.
A következő miskolctapolcai nyaralásukra igyekszünk majd megrendelni a jó időt Önöknek, hogy igazán kellemesen teljen a vakáció!
Üdvözletünket küldjük
2018. június 07. csütörtök
2018. augusztus 11. szombat
Nagyon kedves, hogy megosztotta véleményét velünk és a szállodánkba éppen készülő vendégekkel. Hiszen jobb és értékesebb reklám nekünk nem szükséges elégedett Vendégeink véleményénél!
Amennyiben tehetik legközelebb látogassanak el hozzánk Barátaikkal és Kedves Családjukkal is!
2018. június 05. kedd
2018. augusztus 11. szombat
Nagyon szépen köszönjük a magas pontszámokat, örömmel olvastuk, hogy elégedetten távoztak tőlünk.
Ha legközelebb is egy kis nyugalomra, madárcsicsergésre és jó levegőre vágynak várjuk Önöket szeretettel vissza egy ismételt feltöltődés erejéig.
Megköszönjük, ha ajánlanak bennünket ismerőseik, illetve családjuk köreiben is.
2018. június 02. szombat
Köszönjük szépen értékelését a szállásvadászon. Örömmel olvassuk, hogy szállodánk elhelyezkedésével, felszereltségével, wellnessével, éttermi szolgáltatásaival nagyon elégedettek voltak.
A recepción kölcsönözhető társas-, illetve kártyajáték, aszfaltkréta is, így amennyiben legközelebb hozzánk látogatnak, bátran kérjék Önök is.
A masszőr kolléganő helytelen hozzáállásáért szíves elnézésüket kérjük, kiemelt figyelmet fordítunk kollégáink és szállodánk színvonalas szolgáltatásaira is. Az esetet megvizsgáljuk, köszönjük szépen visszajelzésüket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2018. május 11. péntek
2018. május 13. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük értékelését. Örülünk, hogy ennyire meg voltak elégedve éttermünk szolgáltatásaival.
Várjuk Önöket legközelebb is vissza, és reméljük, hogy akkor mindenre maximális pontszámot kaphatunk Önöktől!
2018. április 30. hétfő
Köszönjük szépen a nagyszerű pontszámokat. Örülünk, hogy kellemesen pihentek nálunk és szeretnének visszajönni Miskolctapolcára.
Legközelebb, kérem jelezzék felénk, hogy erkélyes szobát kérnének, és amennyiben rendelkezésre áll, nagyon szívesen lefoglaljuk Önöknek!
Várjuk Önöket egy következő kikapcsolódás alkalmával is!
2018. március 25. vasárnap
Köszönjük szépen, hogy értékelték szállodánkat és írtak pár szót itt tartózkodásukról.
Örömmel vettük, hogy a tisztasággal, étkezéssel és a személyzettel elégedettek voltak. A finn szaunát délután 15 órától szoktuk beüzemelni, de a jakuzzi takarófóliát napközben is szívesen levesszük, amennyiben kérik. Sajnos mi nem vagyunk wellness szálloda, ezért csak 2 szaunánk és a pezsgőmedence áll rendelkezésükre a kedves Vendégeknek!
Várjuk Önöket sok szeretettel vissza egy nyári hónapban is, amikor sokkal több lehetőséget kínál Miskolctapolca és Miskolc is!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kikelet Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: 4 fős apartman, Superior szoba és Apartman.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, az idősebb párok, a baráti társaságok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.