A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2025. március 09. vasárnap
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Sajnáljuk, ha az ételek nem feleltek meg teljesen az elvárásaiknak. Észrevételeit továbbítjuk a konyhánknak, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Bízunk benne, hogy más területeken kellemes élményben volt részük.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy nem volt teljes mértékben elégedett a szállással és az étteremmel. Észrevételeit továbbítjuk az illetékeseknek, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz kellemesebb élményt nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 09. vasárnap
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy a személyzet kedvessége és az ajándék bor tetszett Önnek. Sajnáljuk a wifi problémát, valamint hogy a fürdőköpeny mérete nem felelt meg – nagyon sok méret elérhető, de sajnáljuk, ha nem sikerült megfelelőt találni. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 06. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy a reggelivel és a kedves felszolgálókkal elégedettek voltak. Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg az elvárásaiknak, és hogy hiányolták a fedett átjárót. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 05. szerda
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy a menün kívüli fogyasztás miatt kellemetlenséget tapasztaltak. Szeretnénk jelezni, hogy autóbusszal érkezők számára ingyenes transzfert biztosítunk, csupán előre jelezni kell számunkra. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 03. hétfő
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy a reggeli bőséges volt és elégedettek voltak a félpanziós ellátással. Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg az elvárásaiknak. Észrevételeit továbbítjuk, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 02. vasárnap
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy kellemesen telt az itt töltött idő, és elégedettek voltak a szolgáltatásokkal. Észrevételeit figyelembe vesszük, például a gyümölcs és a TV adás minőségével kapcsolatban, hogy tovább javíthassunk. Örülünk, hogy a gyógyfürdőt is élvezték! Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 01. szombat
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát és elégedett volt a személyzettel, valamint a fürdő szolgáltatásaival. Sajnáljuk, hogy a termál részleg elérhetősége kellemetlenséget okozott. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 01. szombat
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát és elégedett volt a személyzettel, valamint a fürdő szolgáltatásaival. Sajnáljuk, hogy a termál részleg elérhetősége kellemetlenséget okozott. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 27. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szobával és a személyzettel. Észrevételeiket figyelembe vesszük, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 27. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük a kedves szavakat! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásokkal és a személyzettel. Kívánunk Önnek további kellemes utazásokat, és reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 25. kedd
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tartózkodásukkal, és várjuk vissza Önöket a jövőben!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 24. hétfő
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezték magukat. Észrevételeit figyelembe vesszük a kávé fogyasztás és a zuhany kabin állapota kapcsán. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 22. szombat
2025. március 10. hétfő
Köszönjük a kedves visszajelzést! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal, kedvességgel és kényelemmel. Sajnáljuk a zajos szomszédot, ezt a problémát igyekszünk kezelni. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 20. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy az étkezésekkel és az átjáróval kapcsolatban csalódott volt. Észrevételeit figyelembe vesszük, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 14. péntek
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az étellel és a személyzettel. Sajnáljuk, hogy a fürdőhöz való átjárás kellemetlenséget okozott, és figyelembe vesszük észrevételeit. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 13. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal és a személyzettel. Sajnáljuk, hogy a vacsora nem felelt meg az elvárásaiknak, és figyelembe vesszük észrevételét a jövőbeni fejlesztések során. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 11. kedd
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az ételekkel és a bekészített borral. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 01. szombat
2025. február 11. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk a kellemetlenségeket, és továbbítjuk észrevételeit a megfelelő részlegek felé. Reméljük, hogy egy következő alkalommal kellemesebb élményekkel távozik tőlünk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. január 31. péntek
2025. február 11. kedd
Köszönjük visszajelzését. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy egy következő alkalommal kellemesebb élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. január 25. szombat
2025. január 28. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy kellemesen telt az itt tartózkodásuk, és hogy mindennel elégedettek voltak. Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. január 24. péntek
2025. január 28. kedd
Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy az ételek ízvilága elnyerte tetszését. A tusfürdővel kapcsolatos észrevételét köszönjük, bár ez nem kötelező eleme a 3* szállodai ellátásnak, igyekszünk vendégeink kényelmét minél jobban szolgálni, így ezt is figyelembe vesszük a jövőben.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. január 24. péntek
2025. január 28. kedd
Sajnálattal olvastuk, hogy nem feleltünk meg az elvárásaiknak, és kellemetlen élményként élték meg az itt tartózkodást. A wellness-szolgáltatásokkal és az étkezéssel kapcsolatos visszajelzéseiket komolyan vesszük, és igyekszünk javítani ezeken a területeken. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz jobb tapasztalatokat nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. január 06. hétfő
2025. január 07. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Szeretnénk megjegyezni, hogy minden felületünkön egyértelműen feltüntetjük, milyen szolgáltatásokat biztosítunk, ezért nem értjük, miért merült fel félreértés ezzel kapcsolatban. Az étkezéssel és zsúfoltsággal kapcsolatos észrevételeit továbbítjuk az illetékes részlegnek, hogy javíthassunk.
Sajnáljuk, ha a várakozásainak nem sikerült megfelelnünk, és bízunk benne, hogy egy későbbi alkalommal jobb élményben lehet része nálunk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. január 05. vasárnap
2025. január 07. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a szállodánkban töltött pihenéséről. Örömmel halljuk, hogy a reggeli frissességével és választékával elégedettek voltak. A klímaberendezés csak nyári időszakban használatos. Nagyon fontos számunkra, hogy vendégeink kényelmesen érezzék magukat, ezért köszönjük, hogy jelezte a problémákat, melyek segítenek javítani szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. január 01. szerda
2025. január 03. péntek
Köszönjük visszajelzését. Szállodánkban a tisztaság mindig kiemelkedő, és az Értékelés összesítőnél is ez az egyik legjobb eredményt elérő területünk. Sajnáljuk, ha most nem ezt tapasztalta. Hasonló esetben kérjük, jelezze azonnal a recepción, hogy az ügyet azonnal orvosolhassuk.
Reméljük, hogy a nálunk töltött idő összességében kellemes élmény volt, és örömmel látjuk Önt újra vendégeink között.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 31. kedd
2025. január 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy az itt tartózkodása során nem tudtuk maradéktalanul biztosítani az elvárt színvonalat. Szállodánk számára kiemelten fontos vendégeink elégedettsége, és minden visszajelzés segít abban, hogy tovább javítsuk szolgáltatásainkat.
Az étkezéssel kapcsolatos dicséretet örömmel fogadjuk, ugyanakkor elnézését kérjük a szoba felszereltségével, a hőmérséklet szabályozásával és a személyzettel kapcsolatos kellemetlenségek miatt. Az ilyen észrevételeket komolyan vesszük, és kivizsgáljuk az esetet, hogy hasonló ne fordulhasson elő a jövőben.
Bízunk benne, hogy ad még egy esélyt szállodánknak, hogy egy későbbi látogatás alkalmával kellemesebb élményekkel gazdagodjon.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 30. hétfő
2025. január 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes tapasztalatait. Sajnálattal értesültünk róla, hogy itt tartózkodása nem felelt meg az elvárásainak. Szállodánk elkötelezett a magas színvonalú vendéglátás iránt, és minden visszajelzést komolyan veszünk a szolgáltatásaink javítása érdekében.
Az ételek minőségével és választékával kapcsolatos észrevételeit továbbítjuk a konyha vezetésének, hogy az említett hiányosságokat mielőbb orvosoljuk. Az átjárással kapcsolatban nagyon sajnáljuk a kényelmetlenséget, ugyanakkor a fürdő területén lehetőség van az átöltözésre, mint a legtöbb ilyen típusú szállodában.
Sajnáljuk, hogy nem sikerült a szállodánk által nyújtott szolgáltatásokkal pozitív élményeket nyújtanunk Önnek. Reméljük, hogy a jövőben lesz alkalmunk bizonyítani, hogy ennél sokkal magasabb színvonalra törekszünk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 30. hétfő
2025. január 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy az itt tartózkodása során nem feleltünk meg elvárásainak, és kellemetlenségeket tapasztalt. Szállodánk kiemelten fontosnak tartja vendégeink elégedettségét, ezért minden visszajelzést alaposan kivizsgálunk, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat.
Elnézést kérünk az éttermi személyzet viselkedéséért és a takarítással kapcsolatos hiányosságokért. Az ilyen helyzetek elfogadhatatlanok, és az érintett területeken haladéktalanul intézkedünk a problémák orvoslásáról.
Bízunk benne, hogy a jövőben ad nekünk egy újabb lehetőséget, hogy pozitív élményeket nyújthassunk, és bizonyítsuk elkötelezettségünket a minőségi vendéglátás iránt.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 26. csütörtök
2025. január 03. péntek
Köszönjük szépen kedves visszajelzését! Örömmel olvassuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. január 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal halljuk, hogy nem tudtunk maradéktalanul megfelelni az elvárásainak. A wellness részlegünkkel kapcsolatos észrevételeit megértjük, és elnézést kérünk, ha az élmény nem felelt meg a korábbi tájékoztatás alapján kialakult várakozásainak.
Szállodánk jelenleg a helyi gyógyfürdővel biztosítja a fürdési lehetőségeket, és igyekszünk minden vendégünket előzetesen tájékoztatni az átjárás részleteiről, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket. Észrevételei fontosak számunkra, és hozzájárulnak ahhoz, hogy javítsuk szolgáltatásainkat.
Reméljük, hogy a jövőben még lehetőségünk lesz Önt vendégeink között üdvözölni, hogy egy kellemesebb élményt nyújthassunk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 14. szombat
2025. január 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a melegvíz problémája kellemetlenséget okozott az itt tartózkodásuk során. Elnézésüket kérjük a történtekért, és egyetértünk, hogy a tájékoztatás hiánya nem elfogadható.
Hasonló esetben kérjük, hogy jelezzék azonnal a recepción, hogy a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk a problémát. Célunk, hogy vendégeink számára kényelmes és gondtalan pihenést biztosítsunk.
Reméljük, hogy mindezek ellenére jól érezték magukat nálunk, és lesz alkalmunk ismét vendégeink között üdvözölni Önöket.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 13. péntek
2025. január 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Sajnáljuk, hogy az éjszakai hőmérséklet és a melegvíz hiánya kellemetlenséget okozott az itt tartózkodása során.
Hasonló esetben kérjük, hogy jelezze a problémát azonnal a recepción, hogy munkatársaink mielőbb intézkedhessenek és megoldást találjanak. Célunk, hogy vendégeink kényelmét a lehető legmagasabb színvonalon biztosítsuk.
Reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz egy kellemesebb élményt nyújtani Önnek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 09. hétfő
Köszönjük visszajelzését, és elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségekért. Reméljük, legközelebb jobb élményekkel távozik!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. december 05. csütörtök
2024. december 09. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Elnézését kérjük, ha a fürdő megközelítésével kapcsolatos információ nem volt egyértelmű. Észrevételeit az éttermi kínálatról is továbbítjuk csapatunknak, hogy javíthassunk a választékon. Örülünk, hogy a reggeli bőséges volt, és reméljük, legközelebb még jobb élményekkel távozik tőlünk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. november 29. péntek
2024. december 09. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy alapvetően elégedettek voltak szállodánkkal. Elnézését kérjük a reggeli kínálattal kapcsolatban tapasztalt kellemetlenségért, és jelezzük az étterem csapatának, hogy a reggeliztetési idő végéig gondoskodjanak a választék megfelelő szinten tartásáról.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. november 25. hétfő
2024. december 09. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Sajnáljuk, hogy a tisztasággal kapcsolatban kellemetlenséget tapasztalt. Elnézését kérjük ezért a hibáért! Hasonló esetben kérjük, jelezze azonnal a recepción, hogy azonnal orvosolhassuk a problémát. Örülünk, hogy az ételek és a személyzet elnyerte tetszését, és reméljük, hogy legközelebb pozitívabb élményekkel távozik tőlünk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. november 08. péntek
2024. november 14. csütörtök
Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a szálloda leírásában egyértelműen megjelenítjük, hogy a wellness részlegünk szaunát, infraszaunát, pihenőszobát és sókabint tartalmaz, és nem tüntettünk fel saját termálvizes fürdőt, amely üzemelne. A vendégek kényelme érdekében biztosítjuk a közvetlen átjárást a Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdőhöz, ahol bel- és kültéri medencék, gyógymedence és egyéb fürdési lehetőségek állnak rendelkezésre. Kérjük, ne állítsuk be félrevezetőnek azt, amit világosan feltüntettünk a tájékoztatásban.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2024. november 08. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Szállodánk wellness szolgáltatásaihoz a fürdő közvetített szolgáltatásként van biztosítva, amelyek részben a szabadban találhatók és felülről fedettek. Megértjük az elvárását a közvetlen átjárással kapcsolatban; sok szálloda hasonló módon működik, de észrevételeit figyelembe vesszük.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. november 04. hétfő
2024. november 08. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy a fürdő elnyerte tetszését. A wellness részleggel kapcsolatos észrevételét megköszönjük, és a jövőben kérjük, ossza meg velünk, miben javíthatnánk, hogy még teljesebb élményt nyújthassunk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a baráti társaságok, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.