A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
2024. november 08. péntek
2024. november 14. csütörtök
Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a szálloda leírásában egyértelműen megjelenítjük, hogy a wellness részlegünk szaunát, infraszaunát, pihenőszobát és sókabint tartalmaz, és nem tüntettünk fel saját termálvizes fürdőt, amely üzemelne. A vendégek kényelme érdekében biztosítjuk a közvetlen átjárást a Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdőhöz, ahol bel- és kültéri medencék, gyógymedence és egyéb fürdési lehetőségek állnak rendelkezésre. Kérjük, ne állítsuk be félrevezetőnek azt, amit világosan feltüntettünk a tájékoztatásban.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2024. november 08. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Szállodánk wellness szolgáltatásaihoz a fürdő közvetített szolgáltatásként van biztosítva, amelyek részben a szabadban találhatók és felülről fedettek. Megértjük az elvárását a közvetlen átjárással kapcsolatban; sok szálloda hasonló módon működik, de észrevételeit figyelembe vesszük.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. november 04. hétfő
2024. november 08. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy a fürdő elnyerte tetszését. A wellness részleggel kapcsolatos észrevételét megköszönjük, és a jövőben kérjük, ossza meg velünk, miben javíthatnánk, hogy még teljesebb élményt nyújthassunk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2024. október 24. csütörtök
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt véleménye megosztására, és hogy választották a Hotel Imperialt pihenésük helyszínéül. Nagyra értékeljük az észrevételüket, különösen a személyzet kedvességével kapcsolatban. Számunkra kiemelten fontos, hogy vendégeink érkezése és tartózkodása során mindvégig barátságos és figyelmes kiszolgálásban részesüljenek.
Elnézésüket kérjük, ha nem tapasztalták a várt szintű odafigyelést a bejelentkezéskor. Visszajelzésük segít minket abban, hogy tovább javítsuk szolgáltatásainkat, és biztosítjuk, hogy ezeket a szempontokat átbeszéljük csapatunkkal.
Örömmel tölt el minket, hogy minden egyéb szempontból elégedettek voltak, és reméljük, hogy lesz alkalmunk a jövőben ismét vendégeink között köszönteni Önöket, hogy maradéktalanul élvezhessék szolgáltatásainkat.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 23. szerda
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy ismét ellátogattak hozzánk, és megosztották velünk tapasztalataikat. Nagyon örülünk, hogy a szálloda és az étterem személyzetét 10 csillaggal értékelték, és elismerésüket továbbítjuk számukra, hiszen ez valóban nagy motiváció számukra.
Sajnáljuk, hogy a hidegebb időszakban a Rónaszéki Fürdő használata kevésbé volt kényelmes. Észrevételeiket figyelembe vesszük, és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy vendégeink komfortját javítsuk a jövőben is.
Bízunk benne, hogy a következő látogatásuk alkalmával is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2024. október 29. kedd
Köszönjük értékelését és hogy kiemelte a Rónaszéki Fürdő kiváló színvonalát. Sajnáljuk, ha a félpanziós ellátás nem felelt meg elvárásaiknak. Igyekszünk ezen javítani, hogy minden vendégünk elégedett legyen.
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van, kérjük, hogy a jövőben jelezze a recepción – csapatunk készséggel áll rendelkezésére.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 21. hétfő
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy a hétvégét nálunk töltötték, és örömmel halljuk, hogy élvezték a termálfürdő szolgáltatásait. A saját wellness részlegünk valóban régóta nem üzemel, ezért biztosítunk vendégeink számára ingyenes belépést a városi fürdőbe, hogy pihenésük teljes legyen.
Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 21. hétfő
2024. október 29. kedd
Örömmel olvassuk, hogy a szálloda tisztaságával és eleganciájával elégedettek voltak. Sajnáljuk, hogy a belső wellness részlegünk nem működik, megértjük, hogy ez hiányérzetet okozhatott. Mindent megteszünk, hogy vendégeink számára a legjobb alternatívát biztosítsuk, ezért kínáljuk a városi fürdő használatát.
Reméljük, a jövőben újra üdvözölhetjük Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 17. csütörtök
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy nálunk töltötték ezt a pár őszi napot, és örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak a szoba tisztaságával és az étkezéssel. Köszönjük a javaslatot is a fürdőhöz vezető beléptető kapu megvilágítására.
Reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 14. hétfő
2024. október 29. kedd
Nagy örömmel fogadtuk, hogy visszatérő vendégként ismét nálunk pihentek, és elégedettek voltak az étkezéssel és a segítőkész személyzetünkkel. Köszönjük a WiFi-jelre vonatkozó visszajelzést; dolgozunk azon, hogy ezen javítsunk vendégeink kényelme érdekében.
Örömmel várjuk a következő látogatásukat jövőre!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 13. vasárnap
2024. október 29. kedd
Tisztelt Vendégünk!
Örömmel olvassuk, hogy jól érezték magukat, és elégedettek voltak wellness részlegünkkel, az étkezéssel és a szállodai szolgáltatásokkal. Sajnáljuk, hogy saját medencéink nem üzemelnek, de a fürdő kényelmes átöltözési lehetőséget biztosít, hogy vendégeink zavartalanul élvezhessék a pihenést.
Köszönjük értékes visszajelzését, és örömmel várjuk Önöket vissza a következő látogatásuk alkalmával!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 12. szombat
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztották velünk tapasztalataikat, és örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat. Észrevételeiket az étkezési választék bővítésével kapcsolatban nagyra értékeljük. Ha igényük van speciális étrendre vagy további fogásokra, kérjük, jelezzék előre vagy a helyszínen, és szívesen segítünk, hogy az Önök igényeinek megfelelően alakíthassuk az étkezéseket.
Köszönjük, hogy minket választottak, és bízunk benne, hogy újra találkozunk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 10. csütörtök
2024. október 29. kedd
Köszönjük visszajelzését! Sajnáljuk, ha a félpanziós választék és a reggeli nem teljesen felelt meg az elvárásaiknak; igyekszünk vendégeink javaslatait figyelembe venni a változatosság növelésére. A szállodai wellness részlegünk sajnos nem üzemel, azonban örömmel biztosítunk ingyenes átjárást a szomszédos fürdőbe, ahol vendégeink élvezhetik a fürdőzési lehetőségeket.
Reméljük, hogy ennek ellenére kellemesen telt a pihenés, és a jövőben ismét üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 07. hétfő
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztották velünk véleményüket. Örülünk, hogy a szállással és szolgáltatásainkkal elégedettek voltak, és sajnáljuk, hogy a fürdő nem felelt meg teljes mértékben az elvárásaiknak. Mindig szívesen fogadjuk a vendégeink visszajelzéseit, hogy tovább javíthassuk a pihenési élményt.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 04. péntek
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztották velünk tapasztalataikat! Örömmel halljuk, hogy összességében elégedettek voltak tartózkodásukkal, és jól érezték magukat nálunk. A fürdőszobai fogasok hiányával kapcsolatos észrevételét köszönjük, mindenképp figyelembe vesszük a kényelmi elemek javításakor.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Tisztelettel és üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 01. kedd
2024. október 29. kedd
Tisztelt Kelemen Zoltán!
Nagyon köszönjük, hogy ismét minket választottak, és örömmel olvassuk, hogy második látogatásuk is kellemes élményeket nyújtott. Külön öröm számunkra, hogy a személyzet kedvességét, a tiszta szobákat és az éttermi ellátást is kiemelték.
Várjuk Önöket szeretettel a következő alkalommal is – nagy öröm lesz ismét vendégeink között köszönteni Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. szeptember 30. hétfő
2024. október 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztották velünk véleményüket! Örömmel halljuk, hogy összességében elégedettek voltak, és köszönjük az értékes javaslatot a szombat esti zenés programmal kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperia
2024. szeptember 28. szombat
2024. október 29. kedd
Köszönjük kedves visszajelzését, és örömmel halljuk, hogy élvezték a fürdő közelségét, valamint elégedettek voltak az étkezéssel és a tiszta szobákkal. Sajnos a szálloda saját medencéi valóban régóta nem üzemelnek, de mindent megteszünk, hogy vendégeink számára a Rónaszéki Fürdő használatával kellemes élményt biztosítsunk.
Várjuk Önöket vissza szeretettel egy következő alkalommal!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. október 29. kedd
Köszönjük értékelését és az őszinte visszajelzést! Nagy öröm számunkra, hogy Edina felszolgálónk kedvessége kiemelkedő élményt nyújtott az Önök számára. A mosoly és a vendégközpontú kiszolgálás valóban fontos számunkra, így minden észrevételt figyelembe veszünk, hogy tovább javíthassuk szolgáltatásainkat.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. szeptember 25. szerda
2024. október 29. kedd
Köszönjük kedves szavaikat! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a kényelmes szobával és a fürdő kényelmes elérésével, valamint hogy az étkezés választékossága és ízletessége elnyerte tetszésüket. Nagy örömünkre szolgál majd, ha újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2024. szeptember 23. hétfő
2024. szeptember 26. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy ilyen jól érezték magukat nálunk, és elégedettek voltak a tisztasággal, a kényelmes ággyal és a figyelmes személyzettel. Külön öröm számunkra, hogy az ételek is elnyerték tetszésüket. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 23. hétfő
2024. szeptember 26. csütörtök
Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzést és az ajánlást! Örömmel halljuk, hogy mindennel elégedettek voltak tartózkodásuk alatt. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 15. vasárnap
2024. szeptember 26. csütörtök
Sajnáljuk, hogy a wellness részlegünk nem állt rendelkezésre, ez sajnos már évek óta nem üzemel. Ezért biztosítjuk vendégeink számára az átjárást a városi fürdőbe, ahol továbbra is kellemesen pihenhetnek és feltöltődhetnek.
Köszönjük megértését!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 14. szombat
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szállodai szolgáltatásokkal, a szobával, a reggelivel és a szaunával, valamint a kerékpárhasználattal. Nagyon örülünk, hogy mindent megfelelőnek találtak, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy a vacsorákkal és a reggeli kínálattal kapcsolatban kellemetlenségeket tapasztaltak. Ha legközelebb bármilyen problémát észlelnek, kérjük, jelezzék a személyzetnek, és igyekszünk azonnal megoldani, vagy alternatívát biztosítani.
Köszönjük megértésüket, és reméljük, hogy a jövőben pozitívabb élményekkel távoznak majd!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 14. szombat
2024. szeptember 26. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük a kedves szavakat és a dicséretet! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szálloda tisztaságával és a személyzet munkájával. Külön köszönjük, hogy kiemelte a konyhai dolgozók kedvességét és a finom ételeket. Várjuk vissza szeretettel a jövőben is!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 13. péntek
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük visszajelzését! Sajnáljuk, hogy a fürdő egyes szolgáltatásai felárasak. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szauna és a gőzkabin használatára kedvezményes jegyárat biztosítunk vendégeink számára a recepción. Reméljük, hogy ez megkönnyíti a szolgáltatások igénybevételét, és legközelebb is ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 12. csütörtök
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örülünk, hogy az éttermi ellátással és a személyzet kedvességével elégedettek voltak. Sajnáljuk a köntössel kapcsolatos kellemetlenséget, amiért elnézést kérünk. Ha legközelebb hasonló problémát tapasztalnak, kérjük, jelezzék a recepción, hogy azonnal intézkedhessünk.
Köszönjük megértésüket, és bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 10. kedd
2024. szeptember 26. csütörtök
Sajnáljuk, hogy a fürdőrészleg nem üzemelt, és hogy a menüválaszték és a reggeli kínálata nem felelt meg az elvárásoknak. A szálloda fürdője már évek óta zárva tart, ezért biztosítunk vendégeinknek ingyenes belépést a városi fürdőbe, ahol szélesebb körű szolgáltatásokat vehetnek igénybe. Igyekszünk a jövőben változatosabb reggeli és vacsora kínálattal szolgálni, hogy teljes mértékben megfeleljünk vendégeink igényeinek.
Köszönjük megértésüket, és reméljük, hogy legközelebb még elégedettebb élményekkel távozhatnak tőlünk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy a tetőtéri szoba kilátása nem volt megfelelő, és hogy a reggeli választék a késői érkezésük miatt korlátozott volt. A gyógyvizes medence vízének tisztaságával kapcsolatban is elnézését kérjük, ezt mindenképpen továbbítjuk az üzemeltetésnek.
Örömmel halljuk, hogy a kerékpárkölcsönzési lehetőség hasznos volt számukra. Ha legközelebb bármilyen kérésük van, kérjük, jelezzék a pincéreknek, akik szívesen segítenek.
Köszönjük megértésüket, és bízunk benne, hogy a jövőben jobban megfelelünk elvárásaiknak!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 08. vasárnap
2024. szeptember 26. csütörtök
Nagyon köszönjük a szívből jövő dicséretet! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a személyzettel, az étkezésekkel és a választékkal. Kiskőrös szépsége és látnivalói valóban különleges élményt nyújtanak, és örömmel látjuk, hogy Ön is felfedezte a várost.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 04. szerda
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örülünk, hogy kellemes négy napot töltöttek nálunk. Sajnáljuk, hogy a vacsora menüformája nem felelt meg az elvárásaiknak. Figyelembe vesszük a visszajelzésüket, és reméljük, hogy legközelebb még inkább elégedettek lesznek a szolgáltatásokkal.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. augusztus 27. kedd
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük a visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy a tartózkodásuk valódi feltöltődést nyújtott. Sajnáljuk, hogy a vacsora időpontja nem volt ideális, és akadályozta az esti fürdést. Figyelembe vesszük a javaslatát, hogy a jövőben javíthassunk a szolgáltatásainkon.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. augusztus 24. szombat
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Nagyon örülünk, hogy összességében elégedettek voltak, és hogy visszatérő vendégek szeretnének lenni! Sajnáljuk, hogy a légkondicionáló problémát okozott, de örömmel halljuk, hogy a recepción azonnal segítettek, és zavartalanul folytathatták a pihenésüket.
Köszönjük, hogy kiemelték a személyzet egyik csoportjának kedvességét, és megértjük, hogy a második csapat nem felelt meg az elvárásaiknak. Visszajelzésüket figyelembe fogjuk venni a jövőben.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy pazar pihenésben volt részük, és köszönjük a visszajelzését a vacsora időtartama alatt átjáró vendégekkel kapcsolatban. Megértjük, hogy ez kellemetlen lehetett, és figyelembe vesszük a javaslatát a jövőbeli intézkedések során.
Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. augusztus 16. péntek
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a személyzettel, a tisztasággal és a csendes környezettel. Sajnáljuk, hogy a WiFi elérhetősége nem volt megfelelő, és hogy a pótágy kényelme sem felelt meg az elvárásaiknak. A reggeli változatosságával és a vacsora kínálatával kapcsolatban is figyelembe vesszük a visszajelzésüket.
Köszönjük megértésüket, és bízunk benne, hogy legközelebb még jobb élményekkel távoznak majd!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy a légkondicionáló két napig nem működött megfelelően, és emiatt kellemetlenül érezték magukat a melegben. Örömmel értesítjük, hogy a problémát már kijavítottuk, és mostantól minden szobában megfelelő hőmérsékletet tudunk biztosítani.
Köszönjük a türelmüket és megértésüket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. augusztus 11. vasárnap
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a klimatizált és tiszta szobával, valamint a személyzet kedvességével. Sajnáljuk, hogy az étkezés egyhangú volt, és a reggeli kínálatból hiányoztak a gyümölcsök. A jövőben igyekszünk változatosabb és gazdagabb választékot biztosítani.
Köszönjük a visszajelzését, és bízunk benne, hogy legközelebb már pozitívabb élményekkel távoznak!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. augusztus 11. vasárnap
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük a visszajelzését! Örülünk, hogy elégedettek voltak a szállással, az étteremmel és a személyzettel, valamint a Rónaszéki strand közvetlen átjárásával. Sajnáljuk a strand medencéinek tisztaságát; biztosíthatjuk, hogy mindig takarítják, de jelezzük az üzemeltetőknek a problémát.
Tudjuk, hogy a gyógyvíz sajnos befoghatja a ruházatot, de jótékony hatása miatt érdemes kihasználni. Várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapat
2024. augusztus 09. péntek
Nagy örömünkre szolgál, hogy teljes mértékben elégedettek voltak a nálunk töltött idő alatt. Külön köszönjük, hogy szállodánkat másoknak is ajánlja! Mindig igyekszünk a legjobb élményt nyújtani vendégeinknek, és örülünk, hogy ez Önöknél is sikerült. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és újra hozzájárulhatunk egy kellemes pihenéshez.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szállással és a tisztasággal elégedett volt. A vacsorával kapcsolatos észrevételeit is köszönjük, és reméljük, hogy a következő látogatása során még inkább meg tudunk felelni az elvárásainak.
Üdvözlettel,
2024. augusztus 03. szombat
2024. augusztus 09. péntek
Kedves Ferenc!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szállással és a reggelivel elégedett volt, és köszönjük az észrevételét a vacsora kapcsán. Örömünkre szolgál, hogy az ízeket ízletesnek találta, és bízunk benne, hogy legközelebb is hasonlóan kellemes élményekkel távozik majd.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket. Ez nem jellemző szállodánkra, és igyekszünk azonnal orvosolni ezeket a problémákat. A jövőben fokozott figyelmet fordítunk arra, hogy ilyen esetek ne forduljanak elő. A belső medence hiányát is sajnáljuk, különösen a téli időszakban, és dolgozunk azon, hogy vendégeink számára alternatív megoldásokat kínáljunk.
Köszönjük a megértését, és reméljük, hogy legközelebb jobb élményekkel távozik majd tőlünk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 01. csütörtök
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét. Valóban, a szállodánk saját wellness részlege korlátozottan üzemel, mivel a medencék nem működnek, azonban a szauna és a sókabin továbbra is rendelkezés áll. Annak érdekében, hogy vendégeink ne maradjanak wellness élmények nélkül, szabad átjárást biztosítunk a szomszédos Rónaszéki fürdőbe.
Reméljük, hogy a Rónaszéki fürdő szolgáltatásai hozzájárultak a kellemes pihenésükhöz.
Üdvözlettel,
2024. augusztus 01. csütörtök
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük szépen a kedves szavakat és a maximális értékelést! Örömmel tölt el bennünket, hogy Ön és unokái is elégedettek voltak a nálunk töltött idővel, és hogy a tisztaság, az ételek, valamint a személyzet kedvessége is hozzájárult a kellemes pihenésükhöz.
Mi is köszönünk mindent, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 31. szerda
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy kellemetlenségeket okozott a klíma meghibásodása, különösen az utolsó estén. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a probléma azóta megoldódott, és elnézést kérünk a kellemetlenségért, amit ez okozott Önöknek.
Reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz jobb élményekkel szolgálni Önnek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, az idősebb párok, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.