A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Yacht Wellness & Business, Siófok >>
2024. november 12. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örülünk, hogy összességében elégedett volt a tartózkodásával. Sajnáljuk, hogy a pezsgőfürdő hőmérséklete nem felelt meg teljesen az elvárásainak. Észrevételét köszönjük, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük, egy még kellemesebb élmény érdekében.
Üdvözlettel:
A Hotel Yacht Wellness
2024. szeptember 20. péntek
2024. szeptember 26. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a kedves szavakat és a dicséretet, amit kollégáink figyelmességével és kedvességével kapcsolatban megosztott velünk. Örömünkre szolgál, hogy minden kívánságukat teljesíteni tudtuk, és külön köszönjük, hogy kiemelte felszolgálóink és szakácsunk munkáját. Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
A Hotel Yacht Wellness
Hotel Yacht Wellness & Business Siófok kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Wellness Centrum és Szauna Világ használattal
- a Hotel Móló strandjának korlátlan használatával
- fürdőköpeny és törölköző bekészítéssel
- internettel
- félpanziós ellátással
- Wellness Centrum és Szauna Világ használattal,fürdőköpeny és törölköző bekészítéssel
- internettel
- félpanziós ellátással
- Wellness Centrum és Szauna Világ használattal
- fürdőköpeny és törölköző bekészítéssel
2024. szeptember 09. hétfő
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését és tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a szoba mérete és a panoráma nem felelt meg teljes mértékben az elvárásainak. Az ilyen visszajelzések segítenek nekünk abban, hogy tovább fejlesszük szolgáltatásainkat.
Bízunk benne, hogy a jövőben újra Vendégeink között üdvözölhetjük Önt, és még kellemesebb élményt nyújthatunk!
Üdvözlettel:
A Hotel Yacht Wellness
2024. július 26. péntek
2024. július 31. szerda
Köszönjük pozitív visszajelzését!
Örömmel halljuk, hogy szolgáltatásainkat átlagon felülinek találta. Nagyra értékeljük visszajelzését, igyekszünk kivételes élményeket nyújtani minden Vendégünknek.
Örömmel várjuk Önt egy újabb kellemes tartózkodás alkalmával.
Üdvözlettel,
A Hotel Yacht **** Wellness
2023. augusztus 23. szerda
2023. szeptember 14. csütörtök
Először is szeretnénk megköszönni, hogy időt szánt arra, hogy értékelje szállodánkat. Az Ön visszajelzése fontos számunkra, és segít nekünk abban, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük.
Az általános elégedettsége alapján örömmel látjuk, hogy jól érezte magát nálunk. Ami a minibár méretét és a mikrohullámú sütőt illeti, megértjük, hogy ezek a kényelmi szolgáltatások fontosak lehetnek a vendégeink számára. Feljegyeztük az Ön visszajelzését, és figyelembe fogjuk venni, amikor jövőbeli fejlesztésekről döntünk.
Még egyszer köszönjük, hogy megosztotta gondolatait velünk. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és továbbra is pozitív élményekkel szolgálhatunk.
2023. május 08. hétfő
2023. május 16. kedd
Sajnáljuk, hogy az időjárás nem kedvezett a szél hiánya miatt, de reméljük, más tekintetben kárpótolhattuk kellemes szolgáltatásainkkal és vendégszeretetünkkel.
Ami a pipere polcot illeti, köszönjük az észrevételt. Megjegyezzük azt, és továbbítjuk a feletteseink felé, hogy figyeljenek erre a kényelmi elemre a jövőbeni fejlesztések során.
Köszönjük, hogy vendégünk volt, és bármilyen további kérés vagy igény esetén állunk rendelkezésére. Reméljük, hogy újra ellátogat hozzánk a jövőben.
Minden jót kívánunk Önnek!
Szívélyes üdvözlettel,
A Szálloda Csapata
2023. május 16. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy mindennel elégedett volt a tartózkodása során. A vendégeink elégedettsége számunkra rendkívül fontos, és örömünkre szolgál, hogy sikerült Önt megelégedésére szolgálni.
Ha bármilyen további kérdése, kérése vagy visszajelzése lenne, állunk rendelkezésére. Nagy szeretettel várjuk vissza Önt a jövőben, és reméljük, hogy továbbra is a szállodánkban töltheti kellemes időt.
Köszönjük, hogy megtisztelt bennünket a bizalmával, és kellemes napot kívánunk!
Szívélyes üdvözlettel,
A Szálloda Csapata
2023. április 10. hétfő
2023. május 16. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy mindennel elégedett volt a tartózkodása során. A vendégeink elégedettsége számunkra rendkívül fontos, és örömünkre szolgál, hogy sikerült Önt megelégedésére szolgálni.
Ha bármilyen további kérdése, kérése vagy visszajelzése lenne, állunk rendelkezésére. Nagy szeretettel várjuk vissza Önt a jövőben, és reméljük, hogy továbbra is a szállodánkban töltheti kellemes időt.
Köszönjük, hogy megtisztelt bennünket a bizalmával, és kellemes napot kívánunk!
Szívélyes üdvözlettel,
A Szálloda Csapata
2023. március 17. péntek
2023. március 30. csütörtök
2023. január 09. hétfő
2023. február 16. csütörtök
Ugyanakkor sajnáljuk, hogy a Wellness részlegen voltak olyan esetek, amik miatt nem tudta teljes mértékben élvezni a szolgáltatásainkat. Azonnal továbbítjuk a visszajelzéseit az érintett munkatársaknak, és biztosíthatjuk Önt, hogy szigorúan ellenőrizzük a személyzetünk munkáját, hogy a jövőben ilyen problémák ne fordulhassanak elő.
Ami a jakuzzit illeti, bocsánatot kérünk, ha nem érezte azt a magánnyugalmat, amit elvárt volna. Azonban megjegyeznénk, hogy a baba barát szállodánkban fontos számunkra, hogy a családok is jól érezzék magukat, ezért igyekszünk megfelelő környezetet biztosítani mind a kicsik, mind a nagyok számára. Természetesen megérthetjük, hogy a pihenésre vágyó felnőttek számára is fontos a nyugalom és a kikapcsolódás, ezért igyekszünk figyelni arra, hogy mindenki számára megfelelő körülményeket biztosítsunk.
Nagyon örülünk, hogy elégedett volt a személyzetünkkel, a környezettel és a masszőrrel, és köszönjük, hogy kihangsúlyozta a kutyabarát szállodánk előnyeit is. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt és lehetőséget adunk arra, hogy 100%-os elégedettséggel távozzon tőlünk.
Köszönjük, hogy választotta szállodánkat, és további szép napot kívánunk!
2023. február 16. csütörtök
Biztosítjuk Önt arról, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy javítsuk a vendégélményt, és ezt az információt továbbítjuk a wellness részleg vezetőségének, hogy a jövőben még figyelmesebbek és udvariasabbak legyenek a vendégekkel. Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetősége lesz meglátogatni szállodánkat, és jobb benyomásokkal gazdagodik majd.
Köszönjük, hogy velünk töltötte az idejét, és hogy megosztotta tapasztalatait velünk.
2022. november 23. szerda
2023. február 16. csütörtök
2022. november 02. szerda
2023. február 16. csütörtök
Köszönjük, hogy vendégeink voltak, és reméljük, hogy legközelebb ismét nálunk pihenhetnek.
2022. július 03. vasárnap
2022. július 20. szerda
Nagyon szépen köszönjük kedvességét, értékelését és szállodánkban szerzett tapasztalatainak megosztását!
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk nálunk.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hotel Yacht**** Wellness & Business Siófok csapata
2022. június 24. péntek
2022. július 20. szerda
Köszönjük, hogy ismét szállodánkat választották pihenésük helyszínéül valamint, hogy időt szántak vendégkérdőívünk kitöltésére.
Az Önöket ért kellemetlenségekért pedig elnézésüket kérjük, igyekszünk orvosolni a hibákat.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét Vendégeink közt köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Yacht**** Wellness & Business Siófok csapata
2022. június 07. kedd
2022. július 20. szerda
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és elégedettek voltak szállodánk személyzetével és szolgáltatásaival.
Az Önöket ért kellemetlenségért pedig elnézésüket kérjük, igyekszünk a jövőben időben tájékoztatni Önöket a programokról.
Szeretettel visszavárjuk Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel:
Hotel Yacht**** Wellness & Business Siófok csapata
2022. április 25. hétfő
2022. augusztus 02. kedd
2022. április 19. kedd
2022. augusztus 02. kedd
2022. január 27. csütörtök
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Yacht Wellness & Business szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas szoba, Standard kétágyas szoba és Classic kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.