A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Viktória, Sárvár >>
Hotel Viktória Sárvár kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- arborétum belépővel
- fitness terem használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- arborétum belépővel
- fitness terem használattal
- parkolással
csodás félpanzióval
2022. február 14. hétfő
2022. február 15. kedd
2022. január 03. hétfő
2022. január 04. kedd
Nagyon köszönöm visszajelzését szállodánkról.
Rendkívül nagy örömmel olvastam sorait, hogy mennyire jól érezte magát nálunk és mennyire elégedett volt velünk.
Természetesen sok szerettel várjuk Önt a következő alkalommal is szállodánkban.
Üdvözlettel:Simon Andrea
2020. január 19. vasárnap
2020. február 18. kedd
Köszönjük szépen hogy elmondta nekünk értékelését. Nagyon örülünk hogy jól érezték nálunk barátaik magukat. Bízunk benne hogy hamarosan újra viszontláthatjuk Önöket! Legközelebb is sok szeretettel várjuk!
Üdvözlettel: Szabóné Simon Andrea
2020. február 18. kedd
Üdvözlettel:Szabóné Simon Andrea
2020. február 18. kedd
Először is, engedje meg, hogy megköszönjük pozitív visszajelzését. Öröm hallani, hogy meg volt elégedve szállodánkkal. Köszönjük, hogy kiemelte a készséges személyzetet. Megtiszteltetés lenne viszont látni Önt!
Üdvözlettel:Szabóné Simon Andrea
2019. szeptember 23. hétfő
2020. február 18. kedd
Először is, engedje meg, hogy megköszönjük pozitív visszajelzését. Öröm hallani, hogy meg volt elégedve szállodánkkal. Köszönjük, hogy kiemelte a készséges személyzetet . Remek, hogy az étteremmel is meg volt elégedve. Megtiszteltetés lenne viszont látni Önt!
Üdvözlettel:Szabóné Simon Andrea
2019. július 29. hétfő
2020. február 18. kedd
Kedves Pál,
Köszönjük szépen hogy elmondta nekünk értékelését.. Öröm hallani, hogy meg volt elégedve szállodánkkal. Köszönjük, hogy kiemelte a készséges személyzetet, valamint a kényelmes szobát. Megtiszteltetés lenne viszont látni Önt!
Üdvözlettel:Szabóné Simon Andrea
2019. július 06. szombat
2020. február 18. kedd
Üdvözlettel:Szabóné Simon Andrea
2019. január 20. vasárnap
Köszönjük az értékelését!Sajnáljuk,hogy a Szállodánkban a reggeliző-kávézó részlegünket nem találta megfelelő hőmérsékletűnek,ha ezt itt jelzi felénk a helyszínen akkor azonnal kezeljük kérésüket,mivel mi mindent megteszünk a vendégeink kényelméért.Szobaasszonyaink mindennap minden szobát leellenőriznek,de ha a vendég nem kér takarítást akkor természetesen nem mennek be a szobákba.Reméljük ennek ellenére még vendégül láthatjuk majd Önöket egy másik alkalommal!
2019. január 02. szerda
2019. január 20. vasárnap
Köszönjük kedves szavait és értékelését! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Szívélyes üdvözlettel:
2019. január 20. vasárnap
Köszönjük szavait és értékelését! Reméljük legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket !
Szívélyes üdvözlettel:
2018. október 24. szerda
2018. október 30. kedd
Köszönjük kedves szavait és értékelését! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Szívélyes üdvözlettel:
2018. október 03. szerda
2018. október 06. szombat
Kedves Károly!
Köszönjük kedves szavait és értékelését! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Szívélyes üdvözlettel:
2018. augusztus 23. csütörtök
Szívélyes üdvözlettel:
2018. május 28. hétfő
2018. július 27. péntek
Köszönjük kedves szavait és értékelését! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Szívélyes üdvözlettel:
2018. február 27. kedd
2018. július 27. péntek
Köszönjük kedves szavait és értékelését! Szeretettel várjuk Önöket vissza!
2018. február 19. hétfő
2018. március 28. szerda
2018. január 05. péntek
2018. január 23. kedd
2018. január 03. szerda
2018. január 23. kedd
Bízunk benne hogy felkeresnek minket újra ha a környéken járnak.
2018. január 03. szerda
2018. január 09. kedd
2018. január 01. hétfő
2018. január 03. szerda
Megdöbbenve és felháborodva olvassuk sorait, ami nem felel meg a valóságnak , hogy nem volt fűtés a szobában mivel tökéletesen működött a fűtési rendszerünk és mindvégig meleg volt a szobában amit az Ön hálótársa is elmondott nekünk,de ennek ellenére adtunk az Ön részére még plusz takarókat, a szobát pedig az Ön kérésének megfelelően a földszintre foglaltuk be ,mert nehézkesen járt és elmondása szerint nem tudott lépcsőzni,és oxigén palackra volt szüksége ami nagy mérete miatt elfoglalta az éjjeli szekrény helyét és ezért talán kevesebb hely maradt a szobában. A karácsonyi menü pedig svédasztalos volt és mindennap más leves és főétel és desszert volt felszolgálva, ezért igazán nem értjük és felháborítónak tartjuk azt amit leírt,a menü ára 2 990Ft/fő /alkalom volt ami egy ünnepi svédasztalos vacsorához igazán nem sok.Érdekes módon azt nem írta le ,hogy kárpótolva lett mégpedig az első éjszaka árát nem számoltuk fel holott nem éreztük jogosnak akkor sem ,de az ünnepre való tekintettel ez még a mi ajándékunk volt ugyanúgy a mint meleg különleges tea is.Nagyon sajnáljuk ,hogy nem érezte jól magát pedig mi minden tőlünk telhetőt megtettünk és megteszünk kedves vendégeinkért ,hogy jól érezzék magukat nálunk!
2017. december 26. kedd
2017. december 27. szerda
2017. október 26. csütörtök
2017. augusztus 22. kedd
2017. augusztus 31. csütörtök
2017. július 09. vasárnap
2017. július 10. hétfő
2017. július 10. hétfő
2016. augusztus 30. kedd
2016. augusztus 30. kedd
2016. június 15. szerda
2016. március 04. péntek
2016. március 04. péntek
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Viktória szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Négyágyas standard apartman, Kétágyas superior szoba és Kétágyas standard apartman.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, az egyéni utazók és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.