A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Stáció Wellness & Konferencia, Vecsés >>
2024. november 04. hétfő
2024. november 11. hétfő
Köszönjük a visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy összességében tetszett a szállásunk, és külön öröm számunkra, hogy az első két napon a vacsoránkat kiválónak értékelte. Ugyanakkor sajnálattal olvassuk, hogy a második két nap ételkínálata nem felelt meg az elvárásainak. Biztosíthatom afelől, hogy folyamatosan törekszünk a fejlődésre és a minőség javítására.
Reméljük, hogy lehetőséget kapunk arra, hogy legközelebb még jobb élményt nyújthassunk Önnek.
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. október 31. csütörtök
2024. november 04. hétfő
Köszönjük az értékelést és örömmel halljuk, hogy kiváló kikapcsolódást nyújtott számára a szállodánk.
Nagyon fontos számunkra, hogy vendégeink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és személyzetünk magas színvonalú vendégszeretetével.
Ugyanakkor sajnálattal halljuk, hogy a medence vízének hőmérséklete nem nyerte el tetszését.
Ennek ellenére reméljük, hogy újra vendégül láthatjuk Önt a jövőben!
Tisztelettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
Hotel Stáció Wellness & Konferencia Vecsés kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitnesz terem használattal
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- karácsonyi aprósüteményekkel és italokkal
- karácsonyi meglepetéssel
- borkóstolóval
- élőzenével
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- szaunaszeánsszal
kiváló félpanzióval
2024. július 28. vasárnap
2024. július 29. hétfő
Hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük a maximális pontszámú értékelést, a kedves szavakat. Nagy öröm számunkra, hogy jól érezték magukat nálunk, s hogy sikerült elnyernünk teljes elégedettségüket.
Várjuk vissza Önöket a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. június 02. vasárnap
2024. július 31. szerda
Köszönjük az értékelést, és örömmel halljuk, hogy az ételeinket nagyon finomnak találta, valamint hogy a személyzetünk kedvességét kiemelkedőnek véli. Örömmel fogadjuk építő jellegű javaslatait!
Szeretettel ajánljuk, hogy látogasson el hozzánk újra a jövőben!
Üdvözlettel:
Nikolett Hajmási,
Leisure Sales Manager
2024. május 27. hétfő
2024. május 28. kedd
Köszönjük az értékelést, örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a borkóstolóval, valamint a vacsorakínálattal.
Nagy figyelmet fordítunk a gasztronómiai élmények minőségére, és örömmel vesszük, hogy a szolgáltatásainkat pozitívan értékelték.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. április 02. kedd
2024. április 25. csütörtök
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésül! Csalódottan olvasom a fürdőszobával kapcsolatos tapasztalatokat, s nagyon sajnálom, hogy nem osztotta meg velünk ezeket, hiszen a helyszínen orvosolni tudtuk volna a problémákat. Legközelebbi alkalommal kérjük vegye fel a kapcsolatot a recepcióval annak érdekében, hogy segíthessünk!
Munkatársaim kedvességével kapcsolatos visszajelzését örömmel fogadjuk, köszönjük, hogy kiemelte visszajelzésében.
Bízom benne, hogy visszatérnek még hozzánk a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. április 02. kedd
2024. április 25. csütörtök
Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk és kipróbálták szolgáltatásainkat. Hálásak vagyunk, hogy megosztották nálunk szerzett tapasztalatikat. Mikrohullámos sütő jellemzően az apartmanokban található, azonban mi szállodai szobákkal rendelkezünk.
Amennyiben a helyszínen jelzi a recepción a TV készülékkel kapcsolatos panaszát, úgy kollégáim a segítségére siethettek volna. Sajnálom, hogy nem tudtunk segíteni.
A pontszámból ítélve összességében jól érezték magukat a nálunk töltött pihenés során, s őszintén reméljük, hogy visszatérnek még hozzánk a jövőben!
Várjuk Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. március 18. hétfő
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését, nagyra értékeljük észrevételeit. Az Önök szobája érkezésük előtti napokban került átadásra a felújításból. Valóban elmaradt az akasztók felszerelése, ez pótlásra kerül. Bízom benne, hogy jól érezték magukat és a jövőben újra meglátogat bennünket.
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. január 09. kedd
2024. január 16. kedd
Nagyon köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményt írjon nekünk. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát velünk, és munkatársaink kiváló szolgáltatást tudtak nyújtani. Örömmel értesültünk arról is, hogy ízletes ételeket kínálunk. Nagyra értékeljük visszajelzését, mivel ez segíti szolgáltatásaink folyamatos fejlesztését. Várjuk, hogy újra találkozhassunk!
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
2024. január 18. csütörtök
Köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk és kipróbálta szolgáltatásainkat. Nagyra értékeljük a szállodánkkal kapcsolatos kedves szavait, beleértve a kiváló értékelését szobáinkról és ételkínálatunkról. Visszajelzése fontos számunkra, melyet figyelembe veszünk a jövőbeni fejlesztések során. Reméljük, hogy a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önt és kedves családját!
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2024. január 18. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy fantasztikusan érezte magát szállodánkban, különösen nagy öröm számunkra, hogy szilveszteri programunkkal kiemelten elégedett volt. Örülünk, hogy élvezte a wellness-központunk szolgáltatásait, amelyek hozzájárultak ünnepi kikapcsolódásához. Remek érzés, hogy személyzetünk segítőkészségével is elégedett volt, munkatársaink büszkék arra, hogy kiváló szolgáltatást nyújtanak. Köszönjük szépen az elismerést!
Sok szeretettel várjuk vissza!
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. december 28. csütörtök
2024. január 18. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy nagyszerűen érezte magát látogatása során. Nagyra értékeljük visszajelzését a teáscsészék méretével kapcsolatban. Kiváló érzés számunkra, hogy minden mással maximálisan elégedett volt. Remélem adódik lehetőségük a visszatérésre!
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. december 28. csütörtök
2024. január 18. csütörtök
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta pihenésének helyszínéül! Nagyra értékeljük észrevételeit, és hálásak vagyunk értékeléséért. Megértjük, hogy a jakuzzi mérete nem felelt meg az elvárásainak. Az Önéhez hasonló visszajelzések segítenek azonosítani a fejlesztésre szoruló területeket. Őszintén remélem, hogy összességében jól érezte magát nálunk!
Várjuk vissza a jövőben!
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. december 27. szerda
2024. január 18. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát nálunk, hogy különlegesnek és ízletesnek találta a karácsonyi menüt, illetve hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival is. Csapatunk keményen dolgozik azon, hogy minden vendégünk számára tiszta és barátságos környezetet biztosítson, köszönjük kedves szavait a tisztaságról, valamint a figyelmes és udvarias személyzetről. Nagyra értékeljük visszajelzéseit, és továbbra is a kiválóságra törekszünk minden területen. Szeretettel várjuk Önt a jövőben is!
Üdvözlettel,
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. december 18. hétfő
2023. december 20. szerda
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, melyet a nálunk töltött pihenés során szerzett. Köszönjük a maximális pontszámot. Konstruktív jellegű visszajelzéséért is köszönetet mondunk.
Reméljük, hogy még találkozhatunk a jövőben! Várjuk vissza sok szeretettel Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. november 17. péntek
Örömmel olvassuk, hogy jól érezték magukat a Márton-napi libanapok tematikus hétvégén. Köszönjük, hogy kiemelte szaunaszeánsz és borkóstoló élményét.
Amennyiben adódik lehetőségük, térjenek vissza hozzánk a jövőben, várjuk Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. október 10. kedd
2023. november 17. péntek
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. október 07. szombat
2023. november 17. péntek
Hálásak vagyunk, hogy ellátogattak hozzánk egy feltöltődésre. Örömmel olvasom pozitív visszajelzését, melyet nagyra értékelünk. Bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk, hogy vendégül láthassuk Önöket a Hotel Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. augusztus 28. hétfő
2023. szeptember 05. kedd
Örömmel olvasom, hogy kiválóan érezték magukat a Stációban töltött kikapcsolódásuk során. Köszönöm szépen a 'remek wellness szálloda' címet, nagy megtiszteltetés számunkra!
A wellness részlegen az oldalsó ajtók nyitásával bármikor lehetőség adódik a szellőztetésre, amikor igény van rá.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel szállodánkba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. szeptember 05. kedd
Köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk családjával, kipróbálta szolgáltatásainkat! Építő jellegű hozzászólását szívesen fogadjuk, köszönjük!
Várjuk vissza Önöket a Hotel Stációba, bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket a Hotel Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. augusztus 21. hétfő
2023. szeptember 05. kedd
Igazán nagy megtiszteltetés, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Köszönöm szépen maximális pontszámú értékelését, melyben kiemelte munkatársaim figyelmességét! Külön öröm számunkra, hogy jól érezték magukat a Tájháza programunkon. Amennyiben lesz lehetőségük, térjenek vissza hozzánk a jövőben és próbálják ki élményfestés programunkat is.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. augusztus 14. hétfő
2023. augusztus 15. kedd
Örömmel olvassuk, hogy csodálatos élményben részesültek a nálunk töltött kikapcsolódásuk során. Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Bízunk benne, hogy egy legközelebbi alkalommal is vendégül láthatjuk Önöket a Hotel Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. június 11. vasárnap
2023. június 28. szerda
Nagyra értékeljük, hogy a Hotel Stációt választották kikapcsolódásuk helyszínéül! Örömmel olvasom, hogy összességében sikerült elnyernünk elégedettségüket a nálunk töltött pihenés során. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítom a F&B manager számára, köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét!
Bízom benne, hogy visszatérnek még a Hotel Stációba a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. május 30. kedd
2023. június 05. hétfő
Igazán nagy megtiszteltetés, hogy újra ellátogattak hozzánk a Hotel Stációba. Külön öröm számunkra, hogy ezúttal kedves barátaik is kipróbálták szolgáltatásainkat és egy pihentető hétvégét töltöttek nálunk. Hálásak vagyunk az ajánlásért! Továbbá köszönjük, hogy megosztották velünk elégedettségről tanúskodó visszajelzésüket!
Sok szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. április 03. hétfő
2023. április 13. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését, melyet nagyra értékelünk! Természetesen van lehetőség Pipacs Éttermünkben asztalfoglalásra, foglalási szándékát recepciónk elérhetőségein megteheti.
Várjuk Önöket sok szeretettel a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. március 20. hétfő
2023. március 27. hétfő
Köszönöm szépen, hogy szállodánkat választották kikapcsolódásuk helyszínéül! Örömmel olvasom, hogy összességben egy kellemes hétvégét töltöttek nálunk annak ellenére, hogy a TV készülék nem megfelelően működött az itt tartózkodásuk alatt. Munkatársam úgy távozott a szobából, hogy sikerült helyreállítani a fennakadást, ugyanakkor értékeléséből látom, hogy a hiba mégsem oldódott meg. Nagyon sajnálom, hogy a továbbra is fennálló hibát nem jelezték újra a recepción, akkor kollégám újra segítségükre siethetett volna. Bízom benne, hogy ennek ellenére lesz még lehetőségünk, hogy vendégül láthassuk Önöket! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a Hotel Stációba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. március 19. vasárnap
2023. március 21. kedd
Igazán nagy megtiszteltetés, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését, melyet nagyra értékelünk! Örömmel olvasom, hogy sikerült kielégítenünk elvárásaikat, és egy élmény teli kikapcsolódásban volt részük a Stációban!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. február 27. hétfő
2023. március 08. szerda
Igazán nagy megtiszteltetés, hogy vendégeink között köszönthettük Önt és családját! Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy visszajelzésében dicséretben részesítette szakácsaink munkáját, illetve szállodánk személyzetének vendégszeretetét! Őszintén sajnálom ugyanakkor, hogy a nálunk töltött pihenés során nem volt lehetőségük, hogy egy kényeztető masszázsban részesüljenek! Honlapunkon online időpontfoglaló rendszer valóban nem elérhető a masszázsok foglalásához, azonban wellness recepciónk minden elérhetősége fel van tüntetve. Kérem, amennyiben lehetőségük adódik, legközelebbi alkalommal keressék fel wellness recepciónkat telefonon vagy email-en keresztül már a foglalás napján. Csalódottan olvasom, hogy wellness élményt egyes tényezők megzavarták, így nem volt teljes mértékben kielégítő a pihenés!
Remélem, hogy a jövőben visszatérnek még hozzánk a Hotel Stációba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. február 25. szombat
2023. március 08. szerda
Hálásak vagyunk, hogy ellátogatott hozzánk a Hotel Stációba, s kipróbálta szolgáltatásainkat! Örömmel olvasom, hogy ételkínálatunk elnyerte tetszését, illetve köszönöm, hogy értékelésében kiemelte személyzetünk készségességét és szállodánk tisztaságát! Sajnálattal olvasom ugyanakkor, hogy wellness szolgáltatásaink nem elégítették ki maradéktalanul igényeiket! A superior szoba Nespresso kávégéphez tartozó bekészítések hiánya miatt szeretném szíves elnézését kérni. Amennyiben észrevételét jelzi számunkra az érkezéskor, lehetőséget kaphattunk volna a mulasztás azonnali kijavítására.
Bízom benne, hogy kaphatunk még lehetőséget a jövőben, hogy újra vendégül láthassuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. február 13. hétfő
2023. február 17. péntek
Hálásak vagyunk, hogy megtisztelt bennünket látogatásával, illetve, hogy pihenése során szerzett tapasztalatait megosztotta velünk! Konstruktív jellegű javaslatait szívesen fogadjuk, köszönjük! A valós értékű vendég visszajelzések segítik munkánkat, motivációt és irányvonalat nyújtanak számunkra szolgáltatásaink fejlesztésében! Megoszthatom Önnel, hogy vannak terveink szolgáltatásunk jövőbeni bővítésére, mi magunk is bízunk a sikeres megvalósításban!
Remélem, hogy a jövőben visszatérnek még hozzánk, hogy egy újabb örömmel és élménnyel teli feltöltődésben legyen részük! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. február 03. péntek
Köszönjük megtisztelő látogatását a Hotel Stációba!Köszönjük, hogy értékelésében kiemelte munkatársaink kedvességét! Öröm számunkra, hogy összességében kiválónak találja szállodánkat, köszönjük építő jellegű visszacsatolását is!
Bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk a jövőbeni találkozásra!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. január 24. kedd
2023. január 26. csütörtök
Igazán nagyra értékeljük, hogy időt nem kímélve megosztotta velünk tapasztalatait a nálunk töltött pihenésükről. Örömmel olvassuk, hogy pozitív élményeket gyűjtöttek nálunk! Bízunk benne, hogy a jövőben lesz lehetőségünk, hogy újra vendégül láthassuk Önöket! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. január 17. kedd
Nagy öröm számunkra, hogy ellátogattak hozzánk a Hotel Stációba, s igénybe vették szolgáltatásainkat! Köszönöm szépen értékelését, jó érzéssel tölt el bennünket, hogy jól érezték magukat a nálunk töltött pihenés során, illetve, hogy sikerült elnyernünk elégedettségüket! Továbbá köszönöm építő jellegű visszajelzését az ágytakaróval kapcsolatban!
Remélem, még találkozhatunk a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. január 03. kedd
2023. január 09. hétfő
Hálásak vagyunk, hogy a Hotel Stációt választották szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül, köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Nagy öröm számunkra, hogy a szilveszteri program elnyerte tetszésüket! Reméljük, hogy ellátogatnak még hozzánk a jövőben, ha alkalmuk adódik!
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. január 02. hétfő
2023. január 09. hétfő
Köszönjük a megtiszteltetést, hogy szállodánkat választották családi pihenésük helyszínéül a Karácsonyi időszakban! Hálásak vagyunk a maximális pontszámú értékelésért, s örömmel olvassuk visszajelzését!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel a Hotel Stációba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2023. január 02. hétfő
2023. január 09. hétfő
Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk, s kipróbálták szolgáltatásainkat! Nagyon sajnálom, hogy a medence víz hőmérséklete nem felelt meg Önök számára!
Köszönjük az ajánlást, bízom benne, hogy találkozhatunk még a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. december 27. kedd
2023. január 03. kedd
Köszönöm, hogy a Hotel Stációt választották kikapcsolódásuk helyszínéül! Sajnálattal olvasom, hogy néhány tényező megzavarta tökéletes pihenésüket! A TV-vel kapcsolatos panaszukat a helyszínen igyekeztünk magunkból a legtöbbet kihozva kezelni. A kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérem!Mindennek ellenére örömmel olvasom, hogy összességében jól érezték magukat, s őszintén bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk, hogy vendégül lássuk Önöket a Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. december 27. kedd
2023. január 03. kedd
Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk a Hotel Stációba, s kipróbálták szolgáltatásainkat egy pihenés során! Köszönöm, hogy időt nem kímélve megosztotta velünk tapasztalatait, melyet örömmel olvasok! Reméljük, hogy visszatérnek még hozzánk a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. december 26. hétfő
2023. január 03. kedd
Nagyszerű olvasni értékelését, melyből sugárzik az elégedettség! Nagy öröm számunkra, hogy jól érezték magukat szállodánkban! Köszönöm, hogy megosztotta velünk élményeit, s bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. december 26. hétfő
2023. január 03. kedd
Hálásan köszönjük, hogy a Hotel Stációt választották pihenésük helyszínéül az év legszebb ünnepén!Köszönöm, hogy kiemelte szállodánk tisztaságát, ételkínálatunk bőségességét visszajelzésében. Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült egymás melletti szobában elhelyezni Önöket, szeretnék elnézést kérni az okozott kellemetlenségért! Örömmel olvasom, hogy ennek ellenére jól érezték magukat nálunk, s bízom benne, hogy találkozhatunk még a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. november 23. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Örömmel olvassuk visszajelzését, melyből elégedettség sugárzik! Igazán nagy öröm számunkra, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak a nálunk töltött napok alatt, s hogy hozzájárulhattunk feltöltődésükhöz! Várjuk vissza Önöket legközelebb is, bízunk benne, hogy lesz még lehetőségünk a találkozásra!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. augusztus 29. hétfő
2022. szeptember 06. kedd
Köszönjük szépen remek visszajelzését, örülünk, hogy sikerült kikapcsolódniuk szaunaszeánsz estjeinken!
Látogassanak el hozzánk a jövőben újra, ha lesz rá lehetőségük!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. augusztus 21. vasárnap
2022. szeptember 06. kedd
Nagy örömmel olvassuk visszajelzését a nálunk töltött pihenésről, köszönjük, hogy megosztotta velünk!Hálásak vagyunk a kedves és elismerő szavakért,melyekkel szolgáltatásainkat illette. Építő jellegű visszacsatolását továbbítottam az illetékes vezetők felé, a szükséges intézkedéseket megtettük, orvosoltuk a lezúzó panelek problémáját.
Nagyon köszönjük az ajánlást, reméljük, találkozunk még a a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Stáció Wellness & Konferencia szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior Lakosztály, Standard Kétágyas szoba - Pótágyazható és Superior Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a fiatal párok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.