A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Platán Székesfehérvár, Székesfehérvár >>
Hotel Platán Székesfehérvár Székesfehérvár kiemelt csomagajánlatai
- választott ellátással
- szilveszteri gálavacsorával
- zenés-táncos mulatsággal
- élőzenével
- tombolával
- fürdőbelépővel
- késői kijelentkezéssel
- parkolással
- reggelis ellátással
- kedvezményes fürdőbelépővel
- parkolással
félpanzióval
2023. február 24. péntek
2023. március 02. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szántak a visszajelzésre és nagyon örülünk, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben is minket választanak. ha a városban járnak.
2023. február 23. csütörtök
2023. március 02. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzésüket és nagyon örülünk neki, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben is minket választanak, ha a városban járnak.
2022. szeptember 29. csütörtök
2022. november 17. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzésüket és nagyon örülünk neki, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben is minket választanak, ha a városban járnak.
2022. augusztus 19. péntek
2022. augusztus 22. hétfő
Megtisztelőek számunkra kedves értékelő szavai.
Bízunk abban, hogy a jövőben is köszönthetjük Önöket Szállodánkban.
2022. augusztus 18. csütörtök
2022. augusztus 20. szombat
Nagyon szépen köszönjük kedves értékelését. Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is.
2022. augusztus 20. szombat
Köszönjük, hogy jelenlétükkel megtisztelték Szállodánkat. Valóban, a személyes iratokat szükséges rendszerünkbe bemásolni, amelyet 2021. szeptember óta törvény ír elő.
Sajnálattal vettük kellemetlen tapasztalataikat, a jövőben igyekszünk erre jobban odafigyelni. Bízunk abban, hogy a jövőben is köszönthetjük Önöket.
2022. július 19. kedd
2022. július 21. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt a visszajelzésre és nagyon köszönjük a dicsérő szavakat. Várjuk Önöket a jövőben is, ha a városban járnak.
2022. július 18. hétfő
2022. július 19. kedd
köszönjük szépen a maximális pontszámú értékelést és nagyon örülünk neki, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben is minket választanak.
2022. április 28. csütörtök
2022. április 30. szombat
Nagyon szépen köszönjük kedves értékelésüket. Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is.
2022. április 27. szerda
2022. április 28. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő értékelésüket. Ha a jövőben ismét városunkba látogatnak, szeretettel várjuk Önöket.
Szép napot kívánok!
2022. január 03. hétfő
2022. január 04. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szántak visszajelezni nekünk.
Nagyon örülünk, hogy kellemes élményekkel gazdagodtak a szállodánkban töltött idő alatt. Sajnáljuk, hogy a matrac nem volt tökéletes Önöknek, ebben a szobában vadonatúj matracaink vannak. Az internet gyorsaságára nem panaszkodtak Vendégeink, természetesen informatikus kollégánk átvizsgálja. Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk a jövőben.
Üdvözlettel:
2020. augusztus 29. szombat
2020. szeptember 01. kedd
Köszönjük szépen, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat és örülünk, hogy kellemesen érezték magukat nálunk. Sok szeretettel várjuk Önöket szállodánkba a jövőben is!
Üdvözlettel,
Surányi Bianka
Recepciós
2020. augusztus 19. szerda
Köszönjük, hogy értékelésével megtisztelt bennünket.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a Szállodánkban megszálló kedves Vendégeink jól érezzék magukat nálunk.
Szíves visszajelzésüket is figyelembe véve igyekszünk színvonalas szolgáltatást nyújtani.
Szeretettel várjuk a későbbiekben is Önöket.
2020. július 01. szerda
2020. július 03. péntek
Köszönjük szépen, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat és örülünk, hogy kellemesen érezte magát nálunk. Sok szeretettel várjuk Önt szállodánkba a jövőben is!
További szép napot kívánunk!
2020. január 26. vasárnap
2020. február 28. péntek
Köszönjük szépen, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat és örülünk, hogy kellemesen érezték magát nálunk. Sok szeretettel várjuk Önöket szállodánkba a jövőben is!
További szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Surányi Bianka
Recepciós
2019. október 24. csütörtök
2019. november 11. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést, és hogy rászánta idejét szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgált, hogy szállodánkban üdvözölhettük Önöket, és hogy kellemesen érezték magukat.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebbi alkalommal is!
Üdvözlettel,
Surányi Bianka
2019. október 22. kedd
2019. november 09. szombat
Köszönjük pozitív értékelését.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is Szállodánkban.
Horváth Hajnalka
Recepciós
2019. október 14. hétfő
2019. november 09. szombat
Köszönjük szépen pozitív értékelését. Szeretettel várjuk Önöket máskor is Szállodánkban.
2019. október 13. vasárnap
2019. október 31. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést. Örömünkre szolgált, hogy szállodánkban üdvözölhettük Önöket, és örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2019. július 30. kedd
2019. augusztus 28. szerda
2019. augusztus 28. szerda
2019. január 03. csütörtök
2019. január 15. kedd
Köszönjük értékelését, szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban.
2018. december 29. szombat
2018. december 06. csütörtök
2018. december 07. péntek
Köszönjük értékelésüket, és szeretettel várjuk Önöket vissza jövőre is,
immár megújult környezetben.
2018. december 06. csütörtök
2018. december 07. péntek
Köszönjük, hogy ismét bennünket választottak. Örömmel fogadtuk pozitív
értékelésüket.
Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Platán Székesfehérvár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba pótággyal, Lakosztály és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, a fiatal párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.