A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Lövér, Sopron >>
Hotel Lövér Sopron kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
2024. november 14. csütörtök
Köszönjük észrevételét, szállodánk minden dolgozója igyekszik hatékonyabban dolgozni, hogy minden vendégünk elégedetten távozzon. Wellness részlegünk valóban teltház esetén elég kicsi, ezért is adtuk kiegészítő wellness lehetőségként az uszoda ingyenes használatát.
Reméljük, mindezek ellenére jól érezték magukat és újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 10. vasárnap
2024. november 14. csütörtök
Nagyon sajnálunk, hogy csalódott volt, igyekszünk ezeken az észrevételeken okulni és a hibákat javítani.
Szállodaláncunk 1,5 éve üzemelteti a szállodát, igyekszünk lépésről-lépésre haladni, apránként szebbé, kényelmesebbé varázsolni az épületet.
Üdvözlettel:
2024. november 15. péntek
Örülünk, hogy mindennel elégedett volt, szállodánk minden dolgozója azon fáradozik, hogy vendégeink kikapcsolódása kellemes legyen.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 15. péntek
Köszönjük visszajelzését, sajnáljuk, hogy nem ízlettek az elkészített, feltálalt ételeink. Igyekszünk vendéglátás részünkön is minél több mindent javítani, jobban odafigyelni, hogy minden hozzánk érkező vendégünk elégedetten távozzon szállodánkból.
Üdvözlettel:
2024. november 14. csütörtök
Örülünk, hogy ízlettek életeleink, a választék is megfelelő volt. Szállodánk minden dolgozója azon munkálkodik, hogy vendégeink itt töltött pár napja valódi kikapcsolódás és pihenés legyen.
Wellness részlegünk alapterülete sajnos adott, szállodánk igazgatása ezért adja vendégeinek a városi uszoda ingyenes használatát, mint a wellness rész kiegészítéseként.
Reméljük, újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
üdvözlettel:
2024. november 01. péntek
2024. november 15. péntek
Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket hiányosságainkra, igyekszünk jobban odafigyelni mind ezekre. Örülünk, hogy jól érezték magukat a nálunk eltöltött néhány napban!
Üdvözlettel:
2024. október 31. csütörtök
2024. november 17. vasárnap
Köszönjük visszajelzését, jeleztem kollégáimnak, igyekszünk mind ezekre még nagyobb figyelmet fordítani.
Üdvözlettel:
2024. november 17. vasárnap
Szállodánkat erdő veszi körül, a fák közelsége valóban árnyékot nyújt. Újabb foglalása előtt kérjük, jelezze, hogy máshol elhelyezkedő szobát szeretne, ami tovább napos. Kollégáink szívesen segítenek a megfelelő szoba kiválasztásában.
Várjuk Önt vissza!
Üdvözlettel:
2024. július 21. vasárnap
2024. november 14. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat ez alatt a 2 nap alatt és sok kellemes élménnyel gazdagodtak. Köszönjük észrevételeit, továbbítottam kollégáimnak, igyekszünk ezeket a problémákat orvosolni.
Sopron régi történelmi város számos látnivalóval, reméljük, még ellátogatnak hozzánk, hogy még több csodát tapasztalhassanak meg pihenésük során!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. július 13. szombat
2024. július 18. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy kerékpár adta kirándulási lehetőségeket sikerült kihasználniuk élményekkel gazdagodva. Szállodánk az erdő ölelésében fekszik, ami némileg hűsít a nyári forróságon. Légkondicionáló berendezések ezért sem lettek ez idáig beszerelve.
Reméljük újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. július 01. hétfő
2024. július 11. csütörtök
Köszönjük értékelését, nagyon örülünk, hogy szombati városnéző programunk elnyerte tetszésüket. Igyekszünk olyan programlehetőségeket nyújtani vendégeinket, amelyek hozzájárulnak az aktív kikapcsolódáshoz.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. június 21. péntek
2024. július 11. csütörtök
Nagy örömünkre szolgál, hogy visszatérő vendégként fogadhatjuk Önöket. Különösen örülünk annak, hogy személyzetünk munkája visszatükröződik mind a szálloda tisztaságában, mind az ételek választékában, ízeiben és egyéb szállodai szolgáltatásokban.
Várjuk Önöket újra!
Üdvözlettel:
2024. június 17. hétfő
2024. július 11. csütörtök
Köszönjük pozitív értékelését, szállodánk munkatársai munkájukkal igyekeznek kellemesebbé tenni az Önök pihenését is. Igyekszünk a szálloda adta lehetőségeket kihasználni, legyen az az étterem terasza vagy elhelyezkedése a természetben.
Reméljük, újra vendégeink között üdvözölhetjük még Önöket!
Üdvözlettel:
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Lövér szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba erkéllyel (twin), Standard kétágyas szoba erkély nélkül (twin) és Parkra néző kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.