A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Lövér, Sopron >>
Hotel Lövér Sopron kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
2025. február 23. vasárnap
2025. január 15. szerda
Köszönjük észrevételét, elnézést kérünk a kellemetlenségekért. Nagyon fontos számunkra, hogy vendégeink elégedettek legyenek. Minden visszajelzést komolyan veszünk, és igyekszünk javítani a szolgáltatásainkon.
Üdvözlettel:
2025. január 11. szombat
2025. január 15. szerda
Köszönjük pozitív értékelését, örömünkre szolgál, hogy kellemesen töltöttek néhány napot szállodánkban, jól érezték magukat nálunk. Szállodánk minden dolgozója azon van, hogy munkájával segítse az Önök pihenését.
Reméljük, még újra ellátogatnak hozzánk, várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2025. január 06. hétfő
2025. január 08. szerda
Köszönjük visszajelzését, jeleztük a hibát műszakos munkatársaink felé.
Reméljük, mindezek ellenére kellemes néhány napot töltöttek szállodánkban!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2025. január 06. hétfő
2025. január 08. szerda
Örülünk, hogy a szobával és az ételekkel elégedett voltak, továbbítjuk pozitív visszajelzését a konyha felé is. Január 01-től változott az autóbuszok menetrendje, köszönjük a figyelmeztetést, kinyomtattuk az új menetrendet a szállodába.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. december 28. szombat
2025. január 02. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
2024. december 28. szombat
2025. január 02. csütörtök
Köszönjük szépen a kedves szavakat! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szolgáltatásainkkal. Várjuk vissza szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel:
2024. december 19. csütörtök
2025. január 02. csütörtök
Köszönjük a visszajelzést! Örömmel vesszük, hogy voltak pozitív élményei, és figyelembe fogjuk venni a felvetett tapasztalatát is szolgáltatásunk további fejlesztése érdekében.
Üdvözlettel:
2024. december 15. vasárnap
2025. január 02. csütörtök
Wellness részlegünk mérete sajnos adott, de felvetését figyelembe fogjuk venni szolgáltatásunk további fejlesztése érdekében.
Üdvözlettel:
2024. december 14. szombat
2025. január 02. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
2025. január 02. csütörtök
Sajnálattal olvastuk véleményét. Szállodánk régebben épült, ennek nyomai már sajnos látszanak. Igyekszünk folyamatosan felújítani, megújulni. Minden visszajelzést komolyan veszünk, és igyekszünk javítani a szolgáltatásainkon. Az Önök által kért szobatípusban van 3 ágyas is, valószínű, már csak oda tudták kollégáim az Önök foglalását rögzíteni. Erkély nélküli szobánk kevés található a szállodában, ezért nem tudtak a recepción szobát cserélni (ebbe a típusba) Önöknek.
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait! Az ön visszajelzése is fontos számunkra, munkánkat mindig a vendégek igényei alapján igyekszünk formálni.
Üdvözlettel:
2024. december 12. csütörtök
2025. január 02. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, sikerült a helyi adottságokat kihasználni! Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel
2024. december 05. csütörtök
2024. december 11. szerda
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, nagyon szép időszakban töltöttek itt néhány napot.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 28. csütörtök
2024. december 11. szerda
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Különösen annak, hogy a tiszta erdei levegő gyógyító hatással bírt felesége egészségügyi problémájára. Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
2024. november 26. kedd
2024. december 11. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait! Az ön visszajelzése is nagyon fontos számunkra. Örülünk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Várjuk vissza Önöket!
2024. november 25. hétfő
2024. december 11. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Munkánkat mindig a vendégek igényei alapján igyekszünk formálni. Sajnos a wellness rész mérete adott, igazgatásunk ezért adja lehetőségként a Lővér Uszoda ingyenes használatát.
Reméljük, mindezek ellenére jól érezték magukat!
Üdvözlettel:
2024. november 24. vasárnap
2024. december 11. szerda
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
2024. november 21. csütörtök
Köszönjük jelzését, továbbítottuk illetékes kollégánk felé. Műszaki problémák esetén is kérjük, jelezzék a hibát recepciós kollégáink felé, hogy minél hamarabb megoldjuk azt.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 15. péntek
2024. november 21. csütörtök
Wellness részlegünk alapterülete sajnos adott, ezért is ajánlotta fel lehetőségként a Lővér Uszodát vezetőségünk. Örülünk, hogy éltek ezzel a lehetőséggel, remélhetően jól érezték magukat!
Reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
2024. november 14. csütörtök
2024. november 21. csütörtök
Sajnáljuk, hogy nem tudtuk teljesíteni az elvárásait. Minden visszajelzést komolyan veszünk, és igyekszünk javítani a szolgáltatásainkon. Munkatársaink és szolgáltatásaink fejlesztésén folyamatosan dolgozunk, hogy a jövőben még jobb élményben részesíthessük vendégeinket.
Reméljük, újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 14. csütörtök
Köszönjük észrevételét, szállodánk minden dolgozója igyekszik hatékonyabban dolgozni, hogy minden vendégünk elégedetten távozzon. Wellness részlegünk valóban teltház esetén elég kicsi, ezért is adtuk kiegészítő wellness lehetőségként az uszoda ingyenes használatát.
Reméljük, mindezek ellenére jól érezték magukat és újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 10. vasárnap
2024. november 14. csütörtök
Nagyon sajnálunk, hogy csalódott volt, igyekszünk ezeken az észrevételeken okulni és a hibákat javítani.
Szállodaláncunk 1,5 éve üzemelteti a szállodát, igyekszünk lépésről-lépésre haladni, apránként szebbé, kényelmesebbé varázsolni az épületet.
Üdvözlettel:
2024. november 15. péntek
Örülünk, hogy mindennel elégedett volt, szállodánk minden dolgozója azon fáradozik, hogy vendégeink kikapcsolódása kellemes legyen.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 15. péntek
Köszönjük visszajelzését, sajnáljuk, hogy nem ízlettek az elkészített, feltálalt ételeink. Igyekszünk vendéglátás részünkön is minél több mindent javítani, jobban odafigyelni, hogy minden hozzánk érkező vendégünk elégedetten távozzon szállodánkból.
Üdvözlettel:
2024. november 14. csütörtök
Örülünk, hogy ízlettek életeleink, a választék is megfelelő volt. Szállodánk minden dolgozója azon munkálkodik, hogy vendégeink itt töltött pár napja valódi kikapcsolódás és pihenés legyen.
Wellness részlegünk alapterülete sajnos adott, szállodánk igazgatása ezért adja vendégeinek a városi uszoda ingyenes használatát, mint a wellness rész kiegészítéseként.
Reméljük, újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
üdvözlettel:
2024. november 01. péntek
2024. november 15. péntek
Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket hiányosságainkra, igyekszünk jobban odafigyelni mind ezekre. Örülünk, hogy jól érezték magukat a nálunk eltöltött néhány napban!
Üdvözlettel:
2024. október 31. csütörtök
2024. november 17. vasárnap
Köszönjük visszajelzését, jeleztem kollégáimnak, igyekszünk mind ezekre még nagyobb figyelmet fordítani.
Üdvözlettel:
2024. november 17. vasárnap
Szállodánkat erdő veszi körül, a fák közelsége valóban árnyékot nyújt. Újabb foglalása előtt kérjük, jelezze, hogy máshol elhelyezkedő szobát szeretne, ami tovább napos. Kollégáink szívesen segítenek a megfelelő szoba kiválasztásában.
Várjuk Önt vissza!
Üdvözlettel:
2024. október 21. hétfő
2024. november 21. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Az ön visszajelzése nagyon fontos számunkra, örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Wellness részlegünk mérete adott, a szálloda vezetése ezért ajánlotta fel a Lővér Uszoda ingyenes használatát.
Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
2024. október 14. hétfő
2024. november 21. csütörtök
Köszönjük szépen a kedves szavakat! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szolgáltatásainkkal. Sarrang István idegenvezetőnk felé is tolmácsoljuk Dicsérő szavait!
Várjuk vissza szeretettel legközelebb is Önöket!
Üdvözlettel:
2024. október 14. hétfő
2024. november 21. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait! Az ön visszajelzése nagyon fontos számunkra, észrevételét továbbítottuk a szobaasszonyok felé.
Reméljük, újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. október 12. szombat
2024. november 21. csütörtök
Köszönjük szépen a kedves szavakat! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szolgáltatásainkkal. Várjuk vissza szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel:
2024. november 21. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait! Az ön visszajelzése nagyon fontos számunkra, és boldogok vagyunk, hogy mindennel elégedett volt. Kedves szavait továbbítottam kollégáim felé.
Reméljük, még sokáig vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. november 21. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
2024. szeptember 30. hétfő
2024. november 21. csütörtök
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért. Nagyon fontos számunkra, hogy vendégeink elégedettek legyenek, figyelembe fogjuk venni a felvetett észrevételeket a szolgáltatásunk további fejlesztése érdekében.
Üdvözlettel:
2024. szeptember 23. hétfő
2024. november 21. csütörtök
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért. Nagyon fontos számunkra, hogy vendégeink elégedettek legyenek, és szeretnénk tudni, hogy milyen módon javíthatnánk a szolgáltatásunkat?
Üdvözlettel:
2024. szeptember 23. hétfő
2024. november 21. csütörtök
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát nálunk. Igyekszünk továbbra is a legjobb élményt nyújtani, és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
Üdvözlettel:
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Lövér szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba erkély nélkül (twin), Parkra néző kétágyas szoba és Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a csoportok, az idősebb párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.