A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Karos Spa, Zalakaros >>
2024. szeptember 22. vasárnap
2024. október 29. kedd
2024. augusztus 16. péntek
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. augusztus 06. kedd
Hotel Karos Spa Zalakaros kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- gyermekprogramokkal és ingyenes gyermekfelügyelettel
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- kreatív gyermek programokkal
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- gyermekprogramokkal és ingyenes gyermekfelügyelettel
2024. július 22. hétfő
2024. július 26. péntek
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa****
2024. július 22. hétfő
2024. július 15. hétfő
2024. július 18. csütörtök
2024. június 28. péntek
2024. július 05. péntek
2024. június 06. csütörtök
2024. április 15. hétfő
2024. április 24. szerda
2024. április 02. kedd
2024. április 03. szerda
2024. április 01. hétfő
2024. április 03. szerda
2024. április 01. hétfő
2024. április 03. szerda
2024. március 20. szerda
2024. április 03. szerda
2024. február 28. szerda
2024. március 01. péntek
2024. február 26. hétfő
2024. március 01. péntek
2024. február 19. hétfő
2024. február 05. hétfő
2024. február 14. szerda
2024. január 26. péntek
2024. január 30. kedd
2024. január 25. csütörtök
2024. január 30. kedd
2024. január 18. csütörtök
2024. január 24. szerda
2024. január 18. csütörtök
2024. január 24. szerda
2024. január 15. hétfő
2024. február 14. szerda
2024. január 05. péntek
2024. január 09. kedd
2024. január 04. csütörtök
2024. január 09. kedd
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
2024. január 03. szerda
2023. november 28. kedd
2023. december 01. péntek
2023. november 27. hétfő
2023. december 01. péntek
2023. november 25. szombat
2023. november 27. hétfő
2023. november 27. hétfő
2023. november 15. szerda
2023. november 17. péntek
2023. november 13. hétfő
2023. november 15. szerda
2023. november 10. péntek
2023. november 14. kedd
2023. november 10. péntek
2023. november 14. kedd
2023. november 06. hétfő
2023. november 08. szerda
2023. november 04. szombat
2023. november 08. szerda
2023. november 01. szerda
2023. november 03. péntek
2023. október 31. kedd
2023. november 03. péntek
2023. november 02. csütörtök
2023. november 02. csütörtök
2023. október 19. csütörtök
2023. október 19. csütörtök
2023. október 04. szerda
2023. október 11. szerda
2023. szeptember 12. kedd
2023. szeptember 13. szerda
2023. augusztus 29. kedd
2023. augusztus 14. hétfő
2023. augusztus 29. kedd
2023. augusztus 07. hétfő
2023. augusztus 08. kedd
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Karos Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Spa superior PLUS kétágyas szoba és Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére).
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a nagygyerekes családok, az egyéni utazók és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.