A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Kardosfa, Zselickisfalud >>
Hotel Kardosfa Zselickisfalud kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- kedvezménykuponokkal
- wellnessrészleg és fitneszpark használattal
- játszótérrel
- félpanziós ellátással
- wellness és fitneszpark használattal
csodás félpanzióval
2023. május 13. szombat
2022. október 14. péntek
2022. október 18. kedd
Köszönjük szépen kedves szavait! Várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban sok szeretettel!
2022. október 09. vasárnap
2022. szeptember 26. hétfő
2022. szeptember 28. szerda
Köszönjük szépen kedves szavait! Sok szeretettel várjuk Önöket vissza szállodánkba!
2022. szeptember 19. hétfő
2022. szeptember 20. kedd
Köszönjük szépen kedves szavait! Várjuk Önöket sok szeretettel legközelebb is szállodánkban!
2022. augusztus 13. szombat
2022. június 27. hétfő
Köszönettel vettük elismerő szavait, a szállodánkról, és a személyzetről.
Sajnos a wellnessrészlegünk valóban bővítére, felújításra szorul, mely nagy valószínűséggel a jövő évben veszi kezdetét.
Továbbítjuk észrevételeit, hisz mindig a vendégek pihenését igyekszünk maximálisan felejthetetlenné tenni.
További szép napot kívánunk!
2022. június 27. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzésést.
Sajnálattal vettük, hogy az első vacsora nem nyerte el tetszésüket, azonban amint jelzik a kollégák felé, azonnal orvosolni tudjuk a problémát.
A wellness részlegünk állapota valóban karbantartásra szorul, ez a közel jövőben kerül kivitelezésre.
Reméljük, hogy ettől eltekintve szállodánk elnyetre tetszésüket.
További szép napot kívánunk!
Üdvözlettel:
Kardos Szilvia
2022. április 09. szombat
2022. április 12. kedd
Köszönjük szépen a kedves szavakat! Nagy örömünkre szolgál, hogy sikerült kikapcsolódniuk az itt eltöltött idő alatt.
Várjuk Önöket sok szeretettel legközelebb is szállodánkban!
Üdvözlettel:
Üst Martina
2021. november 23. kedd
2022. február 17. csütörtök
Reméljük hamarosan újra viszont láthatjuk Önöket és akkor mindennel maradéktalanul elégedetten tudnak majd távozni.
Addig is jó egészséget!
2021. október 08. péntek
2022. február 17. csütörtök
Köszönjük értékelését. Folyamatosan igyekszünk fejlődni és fejleszteni.
Reméljük ha újra ellátogatnak hozzánk, mindent rendben találnak majd.
2021. szeptember 23. csütörtök
2022. február 17. csütörtök
Köszönjük, szeretettel várjuk Önöket vissza!
2021. szeptember 23. csütörtök
2022. február 17. csütörtök
Köszönjük értékelését. Reméljük hamarosan újra találozunk.
2021. augusztus 04. szerda
2022. február 17. csütörtök
Köszönjük!
Reméljük idén is eljönnek majd és jól érzik magukat nálunk.
2021. május 23. vasárnap
2021. május 26. szerda
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzését, az Ön által említett kézi zuhanyzó hiányát a szálloda jövőbeni fejlesztése alkalmával figyelembe vesszük, a vendégeink kényelméért.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Kardosfa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Háromágyas szoba erkéllyel, Négyágyas szoba erkéllyel és Egyágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.