A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Kalma, Hévíz >>
2024. augusztus 13. kedd
2024. augusztus 14. szerda
Üdvözlettel: Hotel Kalma
2024. június 22. szombat
2024. június 25. kedd
2024. május 22. szerda
2024. május 27. hétfő
Hotel Kalma Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- reggelis ellátással
- wellness-részleg használattal
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- választott ellátással
- wellnessrészleg használattal
csodás félpanzióval
2024. május 06. hétfő
2024. május 08. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kalma Hotel
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
Köszönjük értékelését! Szállodánk személyzete nap mint nap azon fáradozik, hogy vendégeink kellemesen érezzék magukat nálunk, ezért számunkra nagyon fontos építő jellegű véleménye. Várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Kalma
2024. január 01. hétfő
2023. május 03. szerda
2023. május 08. hétfő
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni.
2023. április 24. hétfő
2023. április 27. csütörtök
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2023. április 18. kedd
2023. április 24. hétfő
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2023. április 16. vasárnap
2023. április 19. szerda
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2023. március 14. kedd
2023. március 17. péntek
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2023. január 02. hétfő
2023. január 04. szerda
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2022. december 31. szombat
2023. január 03. kedd
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2021. november 05. péntek
2021. szeptember 13. hétfő
2021. május 29. szombat
2021. május 31. hétfő
2020. augusztus 04. kedd
2020. augusztus 06. csütörtök
Köszönjük a pozitív értékelést, reméljük hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel
2020. január 14. kedd
2020. február 13. csütörtök
2020. január 05. vasárnap
2020. február 07. péntek
2019. december 31. kedd
2020. január 30. csütörtök
Köszönjük értékelését. Minden munkatársunkkal együtt nap mint nap azért fáradozunk, hogy minden vendégünk elégedett legyen. Várunk vissza a Hotel Kalmában!
2018. május 04. péntek
2019. április 30. kedd
2017. október 29. vasárnap
2017. október 30. hétfő
Köszönettel vettük, hogy leírta a pozitív élményeit. Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban, reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel:
2016. január 19. kedd
Köszönjük értékelését, melyet a Kalma Villában töltött pihenésével kapcsolatban osztott meg velünk.
A fűtéssel kapcsolatban meg kívánom jegyezni, hogy a Kalma Villában szilveszterkor teltház volt. Egyik apartmanból sem érkezett bejelentés amiatt, hogy a fűtés ne rendeltetésszerűen működött volna, ez nem is fordulhatott elő, hiszen ugyanazon gép adja a meleget az összes apartmanba , fen col rendszerű. Ha ez a gép felvette a kívánt hőfokot – ami meg is történt- akkor annak oka, hogy az apartmanjukban hideg volt csak az lehetett, hogy azt Önök elállították. Villanyradiátort pedig nem is kaphattak, mivel abból egy darab található a Kalma Hotelben, azt pedig csak nagyon indokolt esetben adjuk ki apartmanba – erre most nem került sor. Önök felhívták a recepciót a fűtés beállítása miatt, a kolléganőm telefonon keresztül tudott segíteni a fűtőtest beállítása végett, ami sikerült is. Arra is megkérte Önöket a recepciós hölgy, hogy amennyiben probléma lenne jelezzenek vissza, ám ezt nem történt meg, aminek az az oka, ahogyan írják is, hogy „sikerült beüzemelni”.
Egyeztettünk az étterem vezetőjével is, ő elmondta nekünk, hogy nagyon sajnálja, hogy negatív tapasztalatokat szereztek a Gyöngyvirág Étterem kapcsán. 2015 december 31-én este ő személyesen szolgálta ki Önöket, ő úgy érzékelte, hogy aznap este és a program idején még nem volt semmiféle probléma, azonban az joggal bosszanthatta fel Önöket, hogy az év végi munkálatok miatt elfelejtette Önöket beírni azon listára, melyet a felszolgálók használnak, amelyen a reggeli illetve esti félpanziós vacsora felhasználást is látják. Önök pedig nem hozták magukkal azt a kártyát, melyet érkezésükkor a recepción kitöltve kapnak, és melynek használatára a felhívja a figyelmüket az ott dolgozó kollégám. Nyilván érthető, hogy Önök a felszolgáló rugalmatlansága miatt rossz szájízzel távoztak a szállodából, amiért természetesen elnézésüket kérjük!
2013. január 03. csütörtök
2013. január 07. hétfő
Nagyon szépen köszönjük értékelését, amely segít számunkra szolgáltatásaink fejlesztésében.
Szíves elnézésüket kérjük az áramkimaradozásokért, sajnos rajtunk kívülálló probléma miatt történt.
Örülünk neki, hogy személyzetünkkel, wellness részlegünkkel, és az éttermünkkel elégedettek voltak.
Üdvözlettel: Hotel Kalma csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Kalma szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétfős stúdiószoba (Hotel Kalma), Kétfős stúdiószoba (Kalma Villa) és Négyfős Apartman (Hotel Kalma).
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a baráti társaságok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.