A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Ginkgo, Hódmezővásárhely >>
2023. november 16. csütörtök
2023. december 27. szerda
Köszönjük, hogy értékelésével segíti munkánkat és hozzájárul ahhoz, hogy a jövőben egyre több területen fejlődhessünk! Félpanziós menülehetőségre a szomszédos Fekete Sasban van lehetőség szállóvendégeink részére. Az aktuális menüsor a recepció pulton elérhető.
Nagyon örülünk, hogy összességében a leírtak szerint jól érezték magukat, a kisebb hibák ellenére is.
Bízunk benne, hogy hamarosan újból szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
Hotel Ginkgo Hódmezővásárhely kiemelt csomagajánlatai
- reggelis ellátással
- wellness részleg és fitness terem használattal
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- választható ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
kiváló félpanzióval
2022. szeptember 08. csütörtök
2022. november 16. szerda
Köszönjük pozitív értékelését.
Bízunk benne, hogy hamarosan újból szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
2022. augusztus 19. péntek
2022. november 16. szerda
Köszönjük pozitív értékelését és visszajelzését.
Bízunk benne, hogy hamarosan újból szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
2022. augusztus 19. péntek
2022. november 16. szerda
Köszönjük értékelését és visszajelzését, mely nagyon hasznos számunkra szolgáltatásaink színvonalának fejlesztéséhez.
Nagyon örülünk, hogy összességében a leírtak szerint jól érezték magukat, a kisebb hibák ellenére is.
Bízunk benne , hogy hamarosan újból szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
2022. augusztus 15. hétfő
2022. november 16. szerda
Köszönjük pozitív értékelését és visszajelzését.
Bízunk benne, hogy hamarosan újból szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
2022. június 07. kedd
2022. június 21. kedd
2022. június 01. szerda
2022. június 21. kedd
2022. május 31. kedd
2022. június 21. kedd
2022. március 21. hétfő
2022. március 28. hétfő
2021. június 28. hétfő
2021. június 30. szerda
Örülünk, hogy nálunk töltötték pihenésüket, reméljük ellátogatnak hozzánk legközelebb is!
2021. június 28. hétfő
2021. június 30. szerda
Örülünk, hogy jól érezték magukat, nagyon sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2021. június 14. hétfő
2021. június 14. hétfő
Köszönjük kedves szavait és örülünk, hogy szállodánkat választották. Várjuk vissza Önöket!
2020. augusztus 30. vasárnap
2020. augusztus 31. hétfő
Köszönjük kedves szavait, nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat. Visszavárjuk Önöket!
2020. augusztus 22. szombat
2020. augusztus 27. csütörtök
Nagyon köszönjük kedves szavait, várjuk vissza legközelebb is!
2020. augusztus 20. csütörtök
2020. augusztus 27. csütörtök
Nagyon köszönjük pozitív értékelését és reméljük egy másik alkalommal is visszatérnek hozzánk!
2020. augusztus 20. csütörtök
2020. augusztus 27. csütörtök
Köszönjük értékelését. Szállodánkban a fürdőszobába tusfürdőt, sampont és egy kis szappant szoktunk bekészíteni. Reméljük jól érezték magukat és ellátogatnak hozzánk legközelebb is.
2020. augusztus 19. szerda
2020. augusztus 27. csütörtök
Nagyon köszönjük dicsérő szavait és örülünk hogy bennünket választottak!
2020. augusztus 17. hétfő
2020. augusztus 27. csütörtök
Nagyon köszönjük értékelését és örülünk hogy nálunk pihenték ki magukat. Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2020. augusztus 27. csütörtök
Köszönjük értékelését szállodánkról. Éttermünkben összesen 80 férőhely van, de a vendégek a külső és belső teraszon és a kávézó részen is elfogyaszthatják a reggelit igény szerint. Nagyon ritka alkalom, de előfordul, hogy telt ház esetén minden vendég egyszerre jön le étkezni, de kollégáink igyekeznek a folyamatos töltéssel és helyet keresnek minden vendégnek. Reméljük jól érezték magukat és sikerült pihenniük.
2020. augusztus 14. péntek
2020. augusztus 27. csütörtök
Nagyon köszönjük kedves szavait és örülünk ha tetszett wellness részlegünk!
2020. augusztus 28. péntek
Örülünk, hogy jól érezték magukat, várjuk vissza legközelebb is Önöket!
2020. augusztus 02. vasárnap
2020. augusztus 28. péntek
Nagyon köszönjük kedves szavait, örömmel látjuk Önöket legközelebb is.
2020. augusztus 02. vasárnap
2020. augusztus 28. péntek
Köszönjük értékelését, örülünk ha elégedettek voltak szállodánkkal. Elnézést kérünk a kellemetlenségét, ha van szabad szobánk szívesen kicseréljük vendégeink kérésére, illetve egyeztetünk a kollégákkal a szomszédban, hogy ne az udvaron beszélgessenek. Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2020. július 27. hétfő
2020. augusztus 28. péntek
Örülünk, hogy jól érezték magukat, várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2020. augusztus 28. péntek
Köszönjük értékelését, várjuk vissza legközelebb is!
2020. július 14. kedd
2020. augusztus 28. péntek
Köszönjük pozitív értékelését a személyzettel kapcsolatban. Szállodánk mélygarázsában a parkolás 1600 Ft éjszakánként. Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2020. július 10. péntek
2020. augusztus 28. péntek
Köszönjük kedves szavait, várni fogjuk Önöket!
2020. július 10. péntek
2020. augusztus 28. péntek
Köszönjük szavait, örülünk, hogy jól érezték magukat, várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal is.
2020. február 20. csütörtök
2020. március 06. péntek
Köszönjük kedves szavait. Örülünk, hogy ízlett a reggeli és jól érezték magukat a wellness részlegünkön. Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2020. február 17. hétfő
2020. március 03. kedd
Köszönjük értékelését és nagyon köszönjük javaslatát is!
2020. január 07. kedd
2020. március 03. kedd
Köszönjük kedves szavait, örülünk, hogy kipróbálták wellness részlegünket is!
Várjuk vissza Önöket!
2020. március 03. kedd
Köszönjük értékelését szállodánkkal kapcsolatban. Szilveszteri program most először került megrendezésre a szállodával közvetlen kapcsolatban álló rendezvényházzal. Reméljük jól érezték magukat és várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal is.
2020. január 05. vasárnap
2020. február 07. péntek
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Várjuk vissza Önöket legközelebb is és reméljük kipróbálják még másik csomagajánlatunkat is!
2020. január 04. szombat
2020. február 05. szerda
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat. Várjuk vissza legközelebb is Önöket!
2020. január 02. csütörtök
2020. február 05. szerda
Köszönettel vettük értékelését szállodánkban. Szállodánk wellness részlege élménymedencével, jakuzzival, infra, finn szaunával, gőzkabinnal felszerelt. A szilveszteri időszakban valóban több vendég látogatta meg wellness részlegünket, azonban az év más részeiben is szeretettel várjuk, nem lesz zsúfoltság. A medence vizének hőmérsékletét műszakis kollegáink beállították, mindig a vendég igényekhez igazítjuk.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Ginkgo szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba és Lakosztály.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a kisgyerekes családok, a fiatal párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.