A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Charles, Budapest >>
Hotel Charles Budapest kiemelt csomagajánlatai
- reggelis ellátással
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- reggelis ellátással
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- ellátás nélkül
- internet elérhetőséggel
Zalaegerszeg, Magyarország 2015. május 01. péntek
Tapolca, Magyarország 2014. február 10. hétfő
Enying, Magyar 2014. január 06. hétfő
2014. március 03. hétfő
Köszönjük értékelését, nagy örömünkre szolgál elégedettsége! Segítőkészségünk odáig is terjed, hogy azon kedves vendégeinket, akik nem rendelkeznek helyismerettel vagy navigációval, a Hegyalja úton 1-2 perc erejéig megállva, londinereink akár az autóba beszállva a parkolóhoz navigálják. Budapesten, mint minden nagyobb városban sajnos nem csak a több sávos utaknál történő balra kanyarodás okozhat gondot (kisebb kerülőt), de a belváros közelsége miatt az utcán történő parkolás is a kiterjesztett fizető övezetek miatt. Szállodánk közelében korlátozottan érhetők csak el ingyenes parkolási lehetőségek, a parkolási óradíj itt 350Ft/óra. Mindezek figyelembevételével a biztonságos, zárt udvarunkon kért napi 2500Ft-os parkolási díj már egyáltalán nem számít magasnak.
Televíziós javaslatával nyitott kapukat dönget, idei terveink között szerepel televízióink korszerűsítése.
Reméljük hamarosan ismét szállodánkban üdvözölhetjük!
Miskolc, Magyarország 2013. december 28. szombat
HOCHIMINH City, Vietnam 2013. szeptember 28. szombat
2013. augusztus 23. péntek
Dunasyerdahely, Szlovákia 2013. február 18. hétfő
Zákány, Magyar 2012. december 10. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A személyzet segítőkészsége, kedvessége., a reggeli minősége és mennyisége.Nagyon finom a kávé |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | nagyon meleg volt a szobában. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Személyzet udvariassága.Reggeli változatos,bőséges. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Szoba állapota. |
Selice, Szlovákia 2012. november 27. kedd
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A perszonál fogattatása és a perszonál segétto keze.És persze az egész hotel. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nincz mit ide írnom! |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Tágas szoba, jó elosztás |
Gyergyoszentmiklos, Románia 2012. november 27. kedd
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a vonat sin tul kozel van a hotelhez es ez bizony zavaro foleg ejszaka amikor elmegy egy vonat |
, Magyarország 2012. november 21. szerda
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A kényelem és nagyon jó meleg volt a szobában:) |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nem volt ilyen |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Elhelyezkedés, ár |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | "zuhanyrózsa" |
Karmiel, Izrael 2012. november 15. csütörtök
Amivel elégedett voltam: | |
+ | a szoba minden igenyt kielegito , a szemelyzet segitokesz es kedves |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Az utcara nezo szoba kisse zajos |
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Charles szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard Háromágyas szoba és Economy Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.