A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Caramell Premium Resort, Bük, Bükfürdő >>
2024. október 23. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy csalódásként élték meg az itt tartózkodásukat szállodánkban!
Illetékes Kollégáink igyekeznek minden tőlük telhetőt megtenni a szobák tisztasága érdekében!
Továbbá szállodánk, köztük szobáink is folyamatos fejlesztés alatt vannak!
Amennyiben ezeket a problémákat jelzik a recepción, azonnal orvosoltuk volna, akár egy szobacserével!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. szeptember 08. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését szállodánk iránt!
Kollégáink igyekeznek minden tőlük telhetőt megtenni, illetve amennyiben jelzik a problémát, természetesen azonnal orvosoljuk! Legközelebb kérjük, jelezzék felénk, hogy tudjunk segíteni!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. augusztus 27. kedd
2024. augusztus 28. szerda
Köszönjük szépen értékelését szállodánk iránt!
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve!
Továbbá elnézését kérjük a kellemetlenség miatt, valahol valószínűleg elcsúszott az információ, de sajnos továbbra sem jelezték, hogy megtalálták volna az említett tárgyat!
Reméljük, hogy azóta meglett!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürdő kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- délutáni süteménnyel
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- fürdőköntös bekészítéssel
- félpanziós ellátással
- délutáni süteménnyel
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- fürdőköntös bekészítéssel
csodás félpanzióval
2024. augusztus 21. szerda
2024. augusztus 26. hétfő
Nagyon szépen köszönjük értékelését, örülünk, hogy ételeink elnyerték tetszésüket, észrevételeiket viszont jelezni fogjuk az illetékes Kollégák felé.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel:
2024. augusztus 11. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt, örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve!
Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a kinti medencénket a nap fűti, nincs külön melegítve!
Reméljük, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat és visszatérnek szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. július 25. csütörtök
2024. július 27. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat!
Továbbá köszönjük építő kritikáját és figyelmeztetését a zuhanyzóval kapcsolatban, melyre mindenképp nagyobb figyelmet fordítunk!
Reméljük, hogy ezt a kisebb kellemetlenséget leszámítva nem távoztak rossz szájízzel, és legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. július 08. hétfő
2024. július 27. szombat
Köszönjük szépen visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy ételeink mennyiségével meg voltak elégedve!
Továbbá sajnáljuk, hogy a szoba tisztaságával nem voltak megelégedve, személyzetünk, illetékes Kollégáink minden esetben és minden nap igyekeznek a szobák tisztaságára odafigyelni és fenntartani!
Kinti medencénk, ahogy a szállodák többségében is szezonos, így csak nyári főszezonban lehet használni, amikor a nap fűti fel a medencét!
Sütidélutánunk a honlapon feltüntetettek szerint zajlik, miszerint bárunkban történt fogyasztás mellé egy ingyen süteményt kínálunk Vendégeinknek!
Sajnálattal vesszük, hogy nem érezték magukat jól, de továbbra is várjuk vissza Önöket sok szeretettel és reméljük, hogy legközelebbi alkalommal nem távoznak rossz szájízzel szállodánkból, melyért mindent megtesz a személyzetünk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. június 24. hétfő
2024. június 27. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Köszönjük a kedves szavakat, és örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat!
Szeretném tájékoztatni Önt, hogy a nagyobbik wellness részlegünk 20 óráig tart nyitva minden nap!
Reméljük, hogy legközelebb is visszatérnek hozzánk, és tovább ki tudják használni wellness részlegünket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. június 22. szombat
2024. június 23. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük értékelését és építő jellegű kritikáját, sajnáljuk, hogy az Ön által említettek beárnyékolták itt tartózkodásukat, mindenképpen jelezni fogjuk az illetékesek felé! Mindezek ellenére reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
2024. június 14. péntek
2024. június 18. kedd
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését, örömünkre szolgál, hogy ilyen jól érezték magukat nálunk! Reméljük hamarosan újra ellátogatnak hozzánk egy pár pihentető napra, addig is minden jót kívánunk!
2024. június 10. hétfő
2024. június 18. kedd
Nagyon szépen köszönjük értékelését és építő jellegű kritikáját, mindenképpen jelezni fogjuk az illetékeseknek a felmerülő problémákat és azonnal orvosolni fogják.
Reméljük visszatérnek hozzánk, addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel:
2024. május 03. péntek
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat, és meg voltak elégedve ételeink minőségével és mennyiségével! Továbbá köszönjük a kedves visszajelzést személyzetünk felé is!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. április 15. hétfő
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy ha ételeink minősége nem nyerte el tetszésüket. Remélem hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket és bizonyíthatjuk fejlődésünket!
Addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel:
2024. április 06. szombat
2024. április 09. kedd
Köszönjük szépen értékelését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy süteménykészletünkkel meg voltak elégedve!
Továbbá sajnáljuk, hogy az Önök számára megfelelő étel mennyiségével nem voltak megelégedve, Kollégáink folyamatosan figyelik az ételek mennyiségét reggeli és vacsoraidő alatt is, így a lehető leghamarabb is igyekeznek újratölteni a már elfogyott ételt! Ugyanígy az italkiszolgálásnál is a Kollégák a lehető leghamarabb igyekeznek a Vendégek számára felszolgálni az italt! Sajnálattal vesszük, ha erre Önöknek több időt kellett várniuk! Az elvárt, illett dress code-ot pedig táblán tüntetjük fel Vendégeink részére az étterem előtt! Ennek megszegése sajnos rajtunk kívül álló dolog!
Reméljük, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat és legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. április 03. szerda
2024. április 09. kedd
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést és a nagyon kedves szavakat!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és mindennel meg voltak elégedve!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. március 18. hétfő
2024. március 27. szerda
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat, és hogy mindennel meg voltak elégedve!
Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a wifi kód a kártyatartónk hátulján, illetve recepciónk felett is megtalálható, továbbá természetesen, amennyiben jelzik kollégáink felé, azonnal segítségükre lettek volna, természetesen megadták volna szóban is a wifi kódunk!
Reméljük, hogy ettől függetlenül kellemes napokat töltöttek nálunk!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. március 07. csütörtök
2024. március 09. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy mindennel meg voltak elégedve és jól érezték magukat!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. február 12. hétfő
2024. február 15. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük, hogy vette a fáradtságot és értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál pozitív visszajelzése!
Várjuk jelentkezését a következő foglalását!
Addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel:
2024. január 27. szombat
2024. január 31. szerda
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, viszont kívánunk Önöknek jó egészséget!
Várjuk Önöket vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 24. szerda
Köszönjük szépen visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy ételeinkkel meg voltak elégedve!
Továbbá szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy szaunáink nem csak textilmentesek! Szállodánk rendelkezik olyan szaunával is, amit természetesen fürdőruhában is lehet használni! Sajnáljuk, hogy ez elkerülte a figyelmüket!
Reméljük, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat és legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 21. vasárnap
2024. január 24. szerda
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy a szobával, vacsorával, illetve szaunáinkkal is meg voltak elégedve!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 06. szombat
2024. január 09. kedd
Nagyon szépen köszönjük értékelését, Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk. Reméljük mihamarabb visszalátogatnak szállodánkba és zavartalanul élvezhetik minden szolgáltatásunkat.
Addig is minden jót kívánunk!
2024. január 04. csütörtök
2024. január 08. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat és elégedettek voltak a szobával! Továbbá köszönjük szépen az építő kritikát a székpárnákkal és köntösökkel kapcsolatban! Örömmel olvassuk, hogy ételeinkkel is meg voltak elégedve és jól érezték magukat összességében!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
Nagyon sajnáljuk, hogy szobáink színvonala, illetve köntösünk állapota csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, örülünk, hogy végül a problémát sikerült orvosolnunk Önök felé a köntöst illetően!
Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 08. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy a szoba tisztáságával meg voltak elégedve! Továbbá sajnáljuk, hogy a színvonala csalódást okozott Önöknek! Szállodánk igyekszik folyamatosan figyelmet fordítani az újításokra, fejlesztésekre! Kollégáink az ételek minőségére, mennyiségére is folyamatosan ügyelnek, sajnáljuk, hogy csalódniuk kellett! Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket, és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy hibáinkat sikerült kijavítani!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 02. kedd
2024. január 03. szerda
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy a szobák tisztaságával, illetve személyzetünkkel is meg voltak elégedve, továbbá örülünk, hogy végül az említett negatívumot is tudtuk kárpótolni!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat és elégedetten távoztak szállodánkból!
Továbbá köszönettel megkaptuk észrevételét is, azonban szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a számlán feltüntetett reggeli és vacsora felszolgálási díj a szállás összegének részét képezi! Tehát az Önök által kapott, visszaigazoláson szereplő ár a számlán 3 tételre van bontva (szállás, vacsora felszolgálási díj, reggeli felszolgálási díj)!
Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 02. kedd
Sajnálattal olvassuk csalódottságát, sajnáljuk, hogy hiányérzetük volt a wellness részleggel kapcsolatban! Azonban szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy kétféle szaunatípusunk elérhető szállodánkban, melyből csak az egyik textilmentes, de a textilmentes szaunarészlegen is biztosítunk szaunalepedőt!
Továbbá köszönjük szépen pozitív visszajelzését, örülünk, hogy a szobával és az ételválasztékkal meg voltak elégedve! Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. december 18. hétfő
2023. december 21. csütörtök
Nagyon hálásak vagyunk kedves szavainak és örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket szállodánkban!
Addig is minden jót kívánunk!
2023. november 12. vasárnap
2023. november 21. kedd
Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy minden esetben, minden fogyasztásról adunk számlát Vendégeinknek! Amennyiben ez az Önök esetében nem történt meg az étteremben és a bárban, szíves elnézésüket kérjük, továbbá a fogyasztások végösszege utazáskor a végszámlán is megtekinthető!
Továbbá elnézést kérünk az öltözőben előforduló kosz miatt, Kollégáink folyamatosan igyekeznek ellenőrizni minden részleg tisztaságát!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. november 01. szerda
2023. november 03. péntek
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk iránt!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat, reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. május 30. kedd
2023. június 05. hétfő
Nagyon szépen köszönjük véleményét! Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, reméljük minél hamarabb újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Addig is minden jót kívánunk!
2023. április 24. hétfő
2023. április 26. szerda
Várjuk Önöket vissza szállodánkba nagyon sok szeretettel!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior csapata
2023. április 21. péntek
2023. április 23. vasárnap
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
2023. április 11. kedd
2023. április 19. szerda
Nagyon szépen köszönjük kritikáját, nagyon reméljük, hogy visszalátogatnak hozzánk és bizonyíthatjuk fejlődésünket vendéglátás terén is!
Addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. február 20. hétfő
2023. február 28. kedd
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. február 01. szerda
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. január 06. péntek
2023. január 18. szerda
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2023. január 18. szerda
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a fürdőszoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében! A számla kiigazodásában utazáskor, illetve utólag is szívesen segítünk kiigazodni!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superio
2023. január 03. kedd
2023. január 08. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a szoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Minden jót kívánunk!
2023. január 03. kedd
2023. január 08. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést! Reméljük minél hamarabb vendégeink között köszönthetjük újra!
Minden jót kívánunk!
2022. december 29. csütörtök
2023. január 03. kedd
Köszönjük szépen az értékelését!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2022. július 28. csütörtök
2022. augusztus 12. péntek
köszönjük szépen a pozitív értékelést.
Nagyon boldogok vagyunk hogy a szálloda minden részlegével elégedettek voltak.
Reméljük hamarosan újra találkozunk!
2022. augusztus 12. péntek
köszönjük szépen a pozitív értékelését!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
2022. április 15. péntek
2022. július 15. péntek
Szeretném tájékoztatni Önt, hogy az oldalunk információink között fel van tüntetve ,hogy a kinti medencénk illetve a kalandparkunk is csak szezonálisan üzemel.
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
2022. április 04. hétfő
2022. július 15. péntek
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel: Hotel Caramell csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Caramell Premium Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: De luxe suite, Standard családi szoba és Prémium suite.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, az egyéni utazók, a csoportok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.