Admiral Family Resort, Keszthely - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.4 / 5
KIVÁLÓ
44
vélemény
4.80
Személyzet
4.50
Tisztaság
4.20
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.00
Szolgáltatások
4.20
Étkezés
4.60
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Admiral Family Resort, Keszthely >>

Admiral Family Resort, Keszthely - Vélemények, értékelések
  
"Kellemes kikapcsolódás a családnak"

2021. augusztus 09. hétfő
3.9
Kisgyerekes család
Superior Szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves figyelmes személyzet, ablakokról hiányoltam a szúnyoghállot, tisztaság kifogásolható.
"szuper kiruccanás az Admirál Panzióban"

2020. szeptember 19. szombat
5
Fiatal pár
Classic szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden az ég világon fenomenális volt.
"Remek 5 napot töltöttünk el az Admirál Panzióba."

2020. szeptember 12. szombat
5
Fiatal pár
Classic szoba
4 éjszakát töltött itt
Szép környezet, családias hangulat. Kedves személyzet! Mindenbe segítettek, ami érdekelt minket, mind túrázás és látnivaló terén. Nagyon ajánlom mindenkinek!
"Élménygazdag nyaralás"

2020. augusztus 17. hétfő
4.8
Idősebb pár
Classic szoba
3 éjszakát töltött itt
Jó elhelyezkedésű a szálláshely. Minden elérhető távolságban van. Jókat lehet sétálni. A parkolás biztonságos volt, és elegendő volt. A személyzet nagyon kedves , és segítőkész. Előzetes kérésünket is teljesítették a szoba elhelyezkedésével kapcsolatban. ápolt, kulturált a környezet. összeségében jól éreztük magunkat a férjemmel. István Márta
"Jo volt, kiveve a problemamegoldo keszseget a ferfi recepciosnak..."

2019. október 07. hétfő
4.4
Baráti társaságok
Classic szoba
3 éjszakát töltött itt
A ferfi recepcioson kivul minden szuper volt, adodott egy kis problema es korabban el kellett hagyjuk a szallast, ezen a ponton a segitokeszseg befucssolt... Szerintem a holgy kollegak ezt az esetet jobban kezeltek volna... tulajdonkeppen nem is vartam volna mast, csak annyit, hogy bar egy annyit mondjon, hogy tovabbitja a dolgot egy kompetens szemelynek, de nem...szoval itt meg lehet javitani.
"Szuper nyaralás"

2019. augusztus 31. szombat
4.9
Baráti társaságok
Classic szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves személyzet,gyönyörűen kialakitott és parkosított kert,tíszta medence,kényelmes napozóágyak,gyerekeknek játszótér. Csak ajánlani tudom mindenki számára.
"Admiral Hotel-Panzió"
2019. augusztus 22. csütörtök
3
Család nagyobb gyerekkel
Classic szoba
Pótággyal
4 éjszakát töltött itt
Nagycsaládosként, 3 gyermekkel szálltunk meg a panzióban, aug. 20-i hétvégén. A személyzet kérésre segít, de rugalmatlanok és nem előzékenyek. A kiszolgáló személyzet kedves, segítőkész. Az udvar, a medence hangulatos, praktikus, kellemes időtöltést biztosít. Az étkezés hatalmas csalódás, szegényes, igénytelen. 3 napon keresztül ugyanaz volt a reggeli és a vacsora, az utolsó 2 napon már egyikünknek se volt gusztusa hozzá, máshol vacsiztunk.
"Csalódás az Admirálban"

2019. augusztus 09. péntek
3.5
Kisgyerekes család
Classic szoba
3 éjszakát töltött itt
3 éjszakát töltöttünk a panzióban. Az épület, és a szoba szép, tiszta és felújított. A kert és a medence kítűnő. Viszont ami negatívum az az étkezés , és a hőség a szobában. Igaz van klíma 3500 ft / nap. A reggeli svédasztalos ami még elfogadható , viszont a vacsora is svédasztalos de nagyon gyenge választék és mínőség ,1 féle leves , 2 féle főétel. Mind a 3 napon a főétel majdnem ugyan az volt, semmi változatosság. Még a leves ami ehető volt. Desszertből 1 db-ot hoztak ki , az is elég silány volt. Voltunk már több helyen , de ilyen svédasztalos étkezés sehol nem volt. Igen és a kilátás az erkélyről .... hát az csodálatos volt ( temetői sírköveket nézhettünk )
"Gondtalan majális az Admiral Hotel-Panzió szállodában"

2018. május 02. szerda
4.3
Idősebb pár
Classic szoba
4 éjszakát töltött itt
Ami tetszett: Jó elhelyezkedés, finom reggelik, jól működő wifi, bőséges Tv-csatorna választék, kártyával való fizetési lehetőség, biztonságos parkolás, a szoba és a fürdő jó szellőztethetősége, zárt balkonon való kiülés lehetősége, csend Amin lehet még csiszolni: - tisztaság a szobában (élő pókok, illetve pókmaradékok, éjjeli szekrény mögötti kosz) - szétcsúszó matracok a franciaágyon (egy matrac javasolt) - állandóan lecsúszó lepedő (gumis megoldás jobb lenne) - esti szaunázás helybeni lehetősége - a szoba választhatósága (ne kelljen a legfelső emeletre menni, amikor még van hely lejjebb is). Kértük a lentebbi szobák valamelyikében történő elhelyezésünket, nem teljesítették a kérésünket. Azt tapasztaltuk, hogy az utánunk jövő családok/párok egy nappal később érkeztek és lejjebb kerültek elhelyezésre! Bántó és elszomorító volt az eljárás.
"Csalódás"
2017. október 07. szombat
3.3
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
2016 őszén szálltam meg párommal először a Hotelben, nagy megelégedettséggel, 4 éjszakát+ 2 éjszakával meghosszabbítva.Akkori értékelésemben ezt le is írtam.A Hotel megköszönte az értékelésemet, több vendéget vonzott a hely. 2017 őszén szintén a Hotelt választottuk a pihenésre, ami csalódást okozott!! Bár kevés vendég volt, de mi a legrosszabb elhelyezést kaptuk,a konyha feletti apartmant, ahol reggel 6 órakor zajra, felszálló cigarettafüstre kellet ébrednünk! Nagy csalódás volt ez számunkra. Mint visszatérő vendégek erre nem számítottunk, mivel lett volna lehetősége a szálláshelynek / alig volt vendég/ számunkra sokkal jobb elhelyezést biztosítani!
"Admiral Hotel-Panzió"

2017. szeptember 04. hétfő
4.8
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó kis szálloda mint árban úgy helyileg. Az ágy egy picit kényelmetlen volt,de viszont tiszta és a nagy hőségbe jó volt a hüvös szobába belépni.Ajánlom másnak is.
"Felejtendő napok az Admirálban"
2017. szeptember 04. hétfő
2.3
Kisgyerekes család
Standard szoba
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a kűlcsíny nagyon gyenge belsőt takar! A szobánk lelakott és nagyon sok sebből vérző volt! A fürdőszobában olyan gyenge volt a világítás, hogy akár egy szál gyertyával is nagyobb fény lett volna! A szobában nincs szemetes! A teraszajtó hibás, magától nyílódó volt, szemmel láthatóan a probléma nem aznapi keletű volt, de hiűba szóltunk míg ott voltunk se oldódott meg! Az ágyak és az ágyneműk nagyon kényelmetlenek voltak! A "svédasztalos" reggeli igen gyenge volt, mind 2 reggel ugyan az volt kitéve! Pl.már nyitáskor hideg virsli és hideg tej fogadott minket! Pár fajta felvágott, sajt, hideg főtt virsli és főtt tojás! Ennyi! Vacsorázni autóval kellett menjünk egy másik szállodába, amit utólag megbántunk! Kiszáradt hideg sült csirkemell, teljesen natúr salátaágyon! Gyatra volt. Utazással és ott tartózkodással 100 ezer Ft-ot költöttünk. Sajnálom, lett volna jobb helye is! Az hogy az idő szörnyú volt, na arról nem ők tehettek, de vasárnak a "bőséges" reggeli után hazaszaladtunk! Még egy érdekesség: Sosa, sehol nem kellett a szállás számláját előre kifizetni! Itt igen! Érkezéskor elkérték a hátralévő pénzt! Lehet hogy azért, hogy ha rájössz hova jöttél és menekülnél, akkor már náluk legyen a pénzed?! NEM AJÁNLOM SENKINEK, FÖLEG GYEREKKEL NEM!!!
"Gyönyörű öt nap együtt !"

2017. augusztus 19. szombat
4.6
Család nagyobb gyerekkel
4 éjszakát töltött itt
A szállás tiszta volt,az ételek isteni finomak voltak. A személyzet segítőkész és udvarias,kedves volt. Az étkező hangulatos volt. A pincérek nagyon kedvesek és segítőkészek voltak . Az ételek nagyon finomak. A szálloda területe szép parkos volt,szerettük nagyon ,gyermekeink tudtak játszani a kis játszótéren és a medencében fürdeni.Szobánkat minden nap takarítottàk,szemetet kivitték. Az egyetlen negatív dolog az ,hogy a matracok az àgyon nagyon rossz állapotban voltak. Ráférne a csere .Aludni nem igazán lehetett rajta.Csak emiatt adtunk a kényelemre 3 csillagot.De ettől függetlenül jól éreztük magunkat . Köszönjük kedvességüket.Lehet ,hogy még visszatérünk.
"Retro étkezés egy közepes motelben"

2017. július 23. vasárnap
3.1
Idősebb pár
Classic szoba
7 éjszakát töltött itt
A személyzet kihozta magából, ami tőle tellett. A vacsora a régi SZOT üdülők színvonalát idézte, egysíkú volt és gyümölcsmentes, pedig nyár van. A reggeli nem tudott megújulni. Összességében gyenge-közepes, barátaimnak nem ajánlom.
"Családi nyaralás"

2017. július 03. hétfő
4.6
Kisgyerekes család
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jóléreztük magunkat az elmúlt két napban, árértékarányban a lehető legjobb! Sajnos egy negatívumot tapasztaltunk meg hogy a vasútállomás és a strand messze van kisgyermekel jó fél óra gyalogút! Amúgy a nyaralásba ez is beletartózik hogy a család ugymond "kirándul" egyet :) Szupi volt!
"kellemes laza szilveszter az Admirálban"

2017. január 04. szerda
3.1
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Szép és tiszta lépcsőház és folyosó fogadott minket.A szoba tiszta volt,egy nem kiüritett hamutartót leszámítva.Jobb lenne ha saját konyhája lenne.
"Szép nyárutó a Hotel Admiralban "
2016. szeptember 06. kedd
4.8
Idősebb pár
Classic szoba
6 éjszakát töltött itt
A Hotel épülete szép, a park gondozott tiszta, az apartman jól felszerelt,kényelmes és tiszta. A személyzet udvarias, segítőkész. A svédasztalos reggeli kiváló. Elégedett voltam olyannyira, hogy a lefoglalt 4 éjszaka helyett 6 éjszakát töltöttünk ezen a szép helyen.
"Szilveszteri pihenő a Hotel Admirálban"
2016. január 05. kedd
3.9
Fiatal pár
Classic szoba
3 éjszakát töltött itt
A reggelivel nagyon meg voltam elégedve. A szobánkban az ágy kicsit kényelmetlen volt számunkra.
"Nyaralás a Hotel Admiralban"
2015. augusztus 15. szombat
4.6
Fiatal pár
4 éjszakát töltött itt
Férjemmel és szüleimmel remek 5 napot töltöttünk el a keszthelyi Hotel Admiralban. A szoba tisztaságával és a személyzettel nagyon meg voltunk elégedve.A hotel adottságainak köszönhetően nagyon kellemes órákat töltöttünk el a szépen kialakított kertben, illetve a medencében is. Félpanziós ellátást kértünk, amellyel maximálisan meg voltunk elégedve! Az ételek finomak, frissek,változatosak voltak,bőséges volt a kínálat. Összességében: nagyon kellemes volt a nyaralásunk a hotelben és Keszthelyen!Külön kiemelném az akciót (3=4), amelyet igénybe vettünk!
"Remek kikapcsolódás"

2015. július 19. vasárnap
4.3
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Csendes hely, kedves személyzet. Mindenkinek ajánlom.
"Admiral Hotel-Panzió"
2014. augusztus 15. péntek
4.3
Idősebb pár
5 éjszakát töltött itt
Kellemesen lehet pihenni, napozni a kertben, nagyon jó, hogy van medence. A személyzet kedves, segítőkész. A szobában ugyan volt ventillátor, de sajnos csak a meleg levegőt keverte. Amint felértünk az emeletre megcsapta az embert a fülledt levegő, klíma is volt a szobában, de fizetni kellett volna érte pluszba. A medencét lehetett volna többször használni, ha más vendég gyerekei nem ugráltak volna össze-vissza, a személyzet sajnos nem szólt érte, hogy ez esetleg másokat zavar.
"Egy álmatlan hét a Balatonon."
2012. augusztus 27. hétfő
2.6
Kisgyerekes család
5 éjszakát töltött itt
Legközelebb ide nem megyek és nem ajánlom senkinek.

2012. augusztus 02. csütörtök
2.9
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+nyugodt környezet,ping-pong asztal.reggeli, medence.
Amivel elégedetlen voltam:
-vacsora főfogás minősége, hőmérséklet, messze van a szállótól.

2012. július 30. hétfő
3.9
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Nyugodt, csendes, tiszta szállás és környezet
Amivel elégedetlen voltam:
-Viszonylag kinnt van a központtól
"Egy éjszaka Keszthelyen."

Budapest, Magyarország 2012. július 30. hétfő
2.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A reggeli rendben volt, a étteremeben a kiszolgálás, előzékeny és kedves volt.
Amivel elégedetlen voltam:
-A nappali recepciós, kicsit flegma stílusa. A szoba amelyet kaptunk, nem a szálloda területén volt, hanem egy kibontott kerítésen kellett átmenni, nem voltam a szálloda területén lévő szobákban, de a sejtésem szerint azoknak a szobáknak a színvonala ugyanezért az árért magasabb volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Admiral Family Resort, Domonkos Gáborné és kolléganői - /recepció/
2012. augusztus 07. kedd
Kedves Miklós!

Nagyon köszönjük értékelését!Természetesen számunkra a negatív kritika is építő jellegű.
Szeretnénk azonban felhívni a figyelmét, hogy szállónk minden szobája egyforma felszereltségű és ugyanazon szolgáltatásokat élvezi a vendég, függetlenül attól, hogy milyen szobába sikerül őt elhelyezni.
Az Önök szobája a Tanárvillában mely a hotel 3 hatalmas telke közül a 3-on található épületben volt, melynek nyáron hűvösebb klímája, a többi szobához képest nagyobb légtere (ami ráadául 2 légterű kis előtérrel) és fürdőkádas fürdőszobája miatt sok külföldi és magyar törzsvendége akad. Ennek ellére nem lehet mindenki ízlése egyforma. Sajnos teltház esetén azon vendégeinket, akik az utolsó pillanatokban foglalnak vagy egyetlen éjre - mint Önök is, nem tudjuk mindig kisebb,zuhanyzós és erkélyes szobába elhelyezni. Másik értékelésére válaszolva, a hotel, mint hirdetjük 3 csillagos, de ez egyetlen estben sem jelenti az áron aluli minőséget, mivel mint írtam szobáink alapfelszereltsége meghaladja a 3*-ot. Sajnos idén még nem büszkélkedhettünk klímaberendezéssel,ugyanúgy, ahogy a városrészben található nagyjból hasonló árfekvésben dolgozó kisebb panzió sem- ennek utánanézhet természetesen, ezt kérem nézzel el nekünk.
A kerítés problémában egyetértünk Önnel, mivel sajnos a két épület közötti részen húzódó pár métert így tudtuk megoldani, de meg kell említsem ez is a szálló területén van. Felmérésképp szeretnék érdeklődni, hogy a 3 telek parkosított kert és a szobájukhoz tartozó kiskert lehetőségeit sikerült-e kihasználni az egy napos ittartózkodésuk alatt?

Előre is köszönjük kedves válaszát.
"Első családi nyaralásunk"

2012. július 28. szombat
5
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
Remek 5 napot töltöttünk Keszthelyen és ehhez hozzájárult a remek szállás is.
"kisgyermekes családoknak nagyon javaslom "
2012. július 25. szerda
4.4
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+igazán kedvesek voltak és segítőkészek
Amivel elégedetlen voltam:
-egy kicsit messze van a központtól,de aki igazán pihenni akar arra tökéletes

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Admiral Family Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Admiral Family Resort korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior Szoba, Classic szoba és Standard szoba.

Kiknek ajánljuk az Admiral Family Resort szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a baráti társaságok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.