A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Admiral Family Resort, Keszthely >>
2019. október 07. hétfő
2012. augusztus 02. csütörtök
Amivel elégedett voltam: | |
+ | nyugodt környezet,ping-pong asztal.reggeli, medence. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | vacsora főfogás minősége, hőmérséklet, messze van a szállótól. |
2012. július 30. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Nyugodt, csendes, tiszta szállás és környezet |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Viszonylag kinnt van a központtól |
Budapest, Magyarország 2012. július 30. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A reggeli rendben volt, a étteremeben a kiszolgálás, előzékeny és kedves volt. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A nappali recepciós, kicsit flegma stílusa. A szoba amelyet kaptunk, nem a szálloda területén volt, hanem egy kibontott kerítésen kellett átmenni, nem voltam a szálloda területén lévő szobákban, de a sejtésem szerint azoknak a szobáknak a színvonala ugyanezért az árért magasabb volt. |
2012. augusztus 07. kedd
Nagyon köszönjük értékelését!Természetesen számunkra a negatív kritika is építő jellegű.
Szeretnénk azonban felhívni a figyelmét, hogy szállónk minden szobája egyforma felszereltségű és ugyanazon szolgáltatásokat élvezi a vendég, függetlenül attól, hogy milyen szobába sikerül őt elhelyezni.
Az Önök szobája a Tanárvillában mely a hotel 3 hatalmas telke közül a 3-on található épületben volt, melynek nyáron hűvösebb klímája, a többi szobához képest nagyobb légtere (ami ráadául 2 légterű kis előtérrel) és fürdőkádas fürdőszobája miatt sok külföldi és magyar törzsvendége akad. Ennek ellére nem lehet mindenki ízlése egyforma. Sajnos teltház esetén azon vendégeinket, akik az utolsó pillanatokban foglalnak vagy egyetlen éjre - mint Önök is, nem tudjuk mindig kisebb,zuhanyzós és erkélyes szobába elhelyezni. Másik értékelésére válaszolva, a hotel, mint hirdetjük 3 csillagos, de ez egyetlen estben sem jelenti az áron aluli minőséget, mivel mint írtam szobáink alapfelszereltsége meghaladja a 3*-ot. Sajnos idén még nem büszkélkedhettünk klímaberendezéssel,ugyanúgy, ahogy a városrészben található nagyjból hasonló árfekvésben dolgozó kisebb panzió sem- ennek utánanézhet természetesen, ezt kérem nézzel el nekünk.
A kerítés problémában egyetértünk Önnel, mivel sajnos a két épület közötti részen húzódó pár métert így tudtuk megoldani, de meg kell említsem ez is a szálló területén van. Felmérésképp szeretnék érdeklődni, hogy a 3 telek parkosított kert és a szobájukhoz tartozó kiskert lehetőségeit sikerült-e kihasználni az egy napos ittartózkodésuk alatt?
Előre is köszönjük kedves válaszát.
Amivel elégedett voltam: | |
+ | igazán kedvesek voltak és segítőkészek |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | egy kicsit messze van a központtól,de aki igazán pihenni akar arra tökéletes |
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Admiral Family Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior Szoba, Classic szoba és Standard szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a baráti társaságok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.