A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Grand Hotel Esztergom, Esztergom >>
2025. március 06. csütörtök
2025. március 07. péntek
Köszönjük szépen, hogy esztergomi tartózkodása alkalmával szállodánkat választotta és hogy időt szánt véleményének megosztására.
Őszintén hiszünk abban, hogy kedves vendégeink visszajelzései által fejlődhetünk leginkább, így örülök, hogy megosztotta velünk pozitív és negatív észrevételeit egyaránt.
Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
2025. február 23. vasárnap
2025. február 26. szerda
Köszönjük szépen, hogy időd szánt ránk véleménye megírására. Mindig örömmel fogadjuk az építő jellegű kritikát, így biztosan továbbítjuk az észrevételét a vezetőség felé!
Reméljük a jövőben újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2025. január 26. vasárnap
2025. január 29. szerda
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt.
Grand Hotel Esztergom Esztergom kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness világ használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- élményfürdő használattal
- félpanziós ellátással
- fürdőbelépővel
2025. január 21. kedd
2025. január 29. szerda
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszését. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
2024. december 28. szombat
2025. január 08. szerda
Köszönjük szépen, hogy esztergomi tartózkodása során szállodánkat választotta, és hogy időt szánt véleményének megosztására. Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlenségbe ütközött a szobák tisztaságával kapcsolatban. Mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé a problémát, hiszen mi is azon dolgozunk, hogy folyamatosan fejlődjünk, és a vendégeinknek a legjobb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani. Reméljük a vegyes tapasztalatok ellenére a jövőben újra vendégeink között tudhatjuk Önöket.
2024. december 25. szerda
2025. január 08. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát. Továbbá szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt
2024. december 24. kedd
2025. január 08. szerda
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk. Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt.
2024. december 24. kedd
2025. január 08. szerda
Köszönjük észrevételét! Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé és mindent megteszünk a szolgáltatások javítása érdekében. Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önt!
2024. december 20. péntek
2025. január 08. szerda
Köszönjük észrevételét! Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önt!
2024. december 20. péntek
2025. január 08. szerda
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszését. Észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
2024. december 20. péntek
2025. január 08. szerda
Köszönjük észrevételét! Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé és mindent megteszünk a szolgáltatások javítása érdekében. Reméljük, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önt!
2024. december 18. szerda
2024. december 13. péntek
2024. december 13. péntek
2024. december 12. csütörtök
2024. december 13. péntek
2024. december 12. csütörtök
2024. december 13. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát. Sajnálattal tölt el bennünket, hogy szállodánk éttermével nem teljesen voltak elégedettek. Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét, így észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé és mindent megteszünk a szolgáltatások javítása érdekében.
Reméljük a vegyes tapasztalatok ellenére a jövőben újra vendégeink között tudhatjuk Önöket.
Üdvözlettel: Grand Hotel Esztergom
2024. december 07. szombat
2024. december 09. hétfő
2024. december 09. hétfő
2024. december 07. szombat
2024. december 09. hétfő
2024. december 05. csütörtök
2024. december 09. hétfő
2024. december 04. szerda
2024. december 09. hétfő
2024. december 06. péntek
2024. november 26. kedd
2024. november 27. szerda
2024. október 21. hétfő
2024. szeptember 11. szerda
2024. szeptember 16. hétfő
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk.
Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt!
2024. szeptember 05. csütörtök
2024. szeptember 10. kedd
Ezúton szeretnénk megköszönni kedves értékelését, örömünkre szolgál, hogy jól érezte magát nálunk és a város is elnyerte tetszését.
Reméljük a jövőben is vendégeink közt üdvözölhetjük Önt!
2024. július 23. kedd
2024. július 24. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát. Sajnálattal tölt el bennünket, hogy szállodánk wellness részlegével és a szobák beosztásával nem voltak megelégedve. Sajnos osztályunkhoz nem jutott el a kérés, hogy közeli szobákat szerettek volna.
A további kellemetlenségeket reméljük sikerült jelezni a helyszínen, hiszen mi is azon dolgozunk, hogy folyamatosan fejlődjünk, és a vendégeinknek a legjobb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani.
Reméljük a vegyes tapasztalatok ellenére a jövőben ismét vendégeink között tudhatjuk Önöket.
Üdvözlettel: Grand Hotel Esztergom
2024. július 10. szerda
2024. július 12. péntek
2024. július 07. vasárnap
2024. július 10. szerda
Köszönjük észrevételét a vacsorával, illetve a fürdőbe való átjárással kapcsolatban!
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat hotelünkben.
Reméljük, hogy jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük majd Önöket.
Üdvözlettel:
Grand Hotel Esztergom
2024. június 18. kedd
Sajnálattal olvassuk, hogy ételeink választéka nem nyerte el az Önök tetszését. A szobaszám elkérésére sajnos szükség van szállodánkban, hiszen többször szoktunk külsős vendégeket is fogadni étkezéseinkhez, illetve vannak vendégeink, akiknek például a vacsorát nem tartalmazza a foglalása. Az igazságosság elve miatt kérjük el a szobaszámokat az étkezésekkor.
Örömmel tölt el bennünket, hogy mindezek ellenére jól érezték magukat. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között tudhatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Grand Hotel Esztergom
2024. június 11. kedd
2024. június 14. péntek
Reméljük ennek ellenére, a jövőben újra szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket!
2024. május 08. szerda
2024. május 09. csütörtök
Köszönjük kedves értékelését! Örömmel tölt el bennünket, hogy szállodánk szolgáltatásai elnyerték az Önök tetszését.
Reméljük a jövőben vendégeink között tudhatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Grand Hotel Esztergom
2024. április 10. szerda
2024. április 15. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszését és megosztotta velünk tapasztalatait.
Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
2024. április 07. vasárnap
2024. április 15. hétfő
2024. március 16. szombat
2024. március 18. hétfő
Nagyon szépen köszönjük kedves értékelését. Örömmel tölt el bennünket, hogy szállodánk elnyerte az Önök tetszését.
Reméljük, a jövőben ismét vendégeink között tudhatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Grand Hotel Esztergom
2024. február 28. szerda
2024. február 29. csütörtök
2024. február 23. péntek
2024. február 27. kedd
2024. február 10. szombat
2024. február 12. hétfő
Köszönjük kedves értékelését! A wellness részlegünk limitált férőhellyel rendelkezik, ezért hívjuk fel vendégeink figyelmét a foglaláskor is, illetve a visszaigazolásban is, hogy ennek a részlegnek a használata felárat von maga után. Reméljük, hogy a kellemetlenség ellenére a jövőben újra vendégeink között tudhatjuk Önöket.
2024. február 05. hétfő
2024. február 07. szerda
2024. január 30. kedd
Köszönjük kedves értékelését!
Sajnálatos módon a Netflix szolgáltatás licence problémák miatt nem megoldható, de reméljük, ez nem szegi kedvüket, és a jövőben is vendégeink között tudhatjuk majd Önöket.
2023. december 22. péntek
2023. december 28. csütörtök
2023. december 15. péntek
2023. december 18. hétfő
2023. december 04. hétfő
2023. december 07. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt véleményének megírására.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszését.
Az ablakok nyithatóságán jelenleg is dolgozunk, bízunk benne, hogy mielőbb elkészül az egész szállodában. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
2023. november 29. szerda
2023. december 07. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt véleményének megírására. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszését. Észrevételét mindenképp továbbítjuk a vezetőség felé és mindent megteszünk a szolgáltatások javítása érdekében.
Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Grand Hotel Esztergom
2023. október 12. csütörtök
2023. október 17. kedd
2023. szeptember 29. péntek
2023. október 02. hétfő
2023. szeptember 10. vasárnap
2023. szeptember 11. hétfő
2023. szeptember 03. vasárnap
2023. augusztus 05. szombat
2023. augusztus 08. kedd
2023. július 30. vasárnap
2023. július 31. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszését. Reméljük, a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Grand Hotel Esztergom szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior Plus szoba, Superior összenyitható szoba és Prémium superior kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a fiatal párok, a csoportok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.