A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel, Kecskemét >>
2024. október 31. csütörtök
2024. november 06. szerda
Köszönjük szállodánk értékelését!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért és, hogy pont egy rendezvény ideje alatt tartózkodott szállodánkban.
Reméljük a jövőben még vendégeink között tudhatjuk!
Üdvözlettel: Granada Konferencia, Wellness és Sport Hotel
2024. szeptember 15. vasárnap
2024. szeptember 25. szerda
Köszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait. Sajnáljuk, hogy tartózkodásuk során nem volt elegendő a svédasztalos választékunk, séfünk folyamatosan fejleszti a kínálat minőségét és változatosságát. A masszőrünk jelenleg egy külsős masszőr, ezért előfordul, hogy nem tudunk időpontot egyeztetni vendégeinknek, de a jövőben változtatásra vár ez a probléma is. Vendégeink véleménye, visszajelzése kiemelten fontos a vezetőségnek, és ennek megfelelően igyekszünk szállodánk szolgáltatásainak minőségét folyamatosan javítani. Köszönjük az építő jellegű véleményt és bízunk benne, hogy a jövőben még bizalmat szavaznak szállodánknak, hogy egy pozitívabb vendégélménnyel távozhassanak tőlünk.
Üdvözlettel,
Granada Konferencia, Wellness és Sport Hotel
2024. szeptember 25. szerda
Köszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait. Vendégeink véleménye, visszajelzése kiemelten fontos a vezetőségnek, és ennek megfelelően igyekszünk szállodánk szolgáltatásainak minőségét folyamatosan javítani. Köszönjük az építő jellegű véleményt és bízunk benne, hogy a jövőben még bizalmat szavaznak szállodánknak, hogy egy pozitívabb vendégélménnyel távozhassanak tőlünk.
Üdvözlettel,
Granada Konferencia, Wellness és Sport Hotel
Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel Kecskemét kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- beltéri játéklehetőségekkel
- babaszoba használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- beltéri játéklehetőségekkel
- babaszoba használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- beltéri játéklehetőségekkel
- babaszoba használattal
- parkolással
2024. június 02. vasárnap
2024. június 20. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait és külön köszönjük a kedves visszajelzést. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Granada Wellness, Konferencia és Sport Hotel
2024. április 22. hétfő
2024. május 23. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk itt tartózkodásával kapcsolatban!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, a hibákat javítottuk!
Bízunk benne, hogy jövőben ismét vendégként fogadhatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel
2024. április 03. szerda
2024. április 09. kedd
Nagyon köszönjük az Ön által hagyott visszajelzést!
Sajnáljuk,hogy egyes szolgáltatásaink nem feleltek meg Önnek. Ennek ellenére reméljük legközelebb is találkozhatunk.
Tisztelettel,
Granada Konferencia, Wellness és Sport Hotel****
2024. április 03. szerda
2024. április 09. kedd
Köszönjük visszajelzését és a pozitív véleményezést szállodánk környezetéről.
Sajnáljuk ha negatív tapasztalatokat szerzett nálunk a húsvéti menü választék kapcsán.
Szeretnénk azonban tájékoztatni, hogy menü sorunk változatos és bőséges választékkal rendelkezett:
Változatos húsvéti ízelítő
3 féle leves
7 féle főétel
3 féle saláta
3 féle desszert
+külön gyermek menü közül lehetett választani.
De ennek ellenére őszintén reméljük, hogy ismét bizalmat tudunk kelteni Önben.
Várjuk visszatérésüket, és állunk rendelkezésükre bármilyen kérésükkel.
Köszönettel
Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel****
2024. április 02. kedd
2024. május 29. szerda
Köszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait és külön köszönjük a kedves visszajelzést!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Granada Wellness, Konferencia és Sport Hotel
2024. április 02. kedd
2024. május 29. szerda
Köszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait.
A jelzett problémákat felülvizsgáltuk és a jövőben figyelünk, hogy ezek ne fordulhassanak elő. Bízunk benne, hogy a következő alkalommal még pozitívabb élményt tudunk nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel,
Granada Wellness, Konferencia és Sport Hotel
2024. április 02. kedd
2024. május 29. szerda
Köszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait és külön köszönjük a kedves visszajelzést.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel,
Granada Wellness, Konferencia és Sport Hotel
2023. május 26. péntek
2023. május 30. kedd
Kedves Szavait megköszönve bízunk benne, hogy a jövőben is Vendégeink között köszönthetjük Önt!
Üdvözlettel:
2023. április 01. szombat
2023. április 06. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív visszajelzésüket! Örülünk, hogy Vendégeink voltak, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Granada Hotel
2023. március 16. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzésüket, elnézést kérünk a kavarodás miatt! Örülünk, hogy Vendégeink voltak, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Granada Hotel
2023. február 27. hétfő
2023. március 16. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzésüket! Örülünk, hogy Vendégeink voltak, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Granada Hotel
2023. február 15. szerda
Köszönjük szépen visszajelzésüket, igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy Vendégeink elégedetten távozzanak tőlünk! Örülünk, hogy Vendégeink voltak, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Granada Hotel
2022. október 08. szombat
2022. október 13. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív visszajelzésüket! Örülünk, hogy Vendégeink voltak, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Granada Hotel
2022. február 17. csütörtök
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Prémium (háromágyas) szoba, Standard (pótágyazható) szoba és Prémium szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a kisgyerekes családok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.