A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Gotthard Therme Hotel & Conference, Szentgotthárd >>
Gotthard Therme Hotel & Conference Szentgotthárd kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
2024. október 11. péntek
2024. október 09. szerda
2024. május 24. péntek
2024. június 03. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és pihentető napokat töltöttek nálunk. Sajnos a városi közlekedésre nincs ráhatásunk, sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okozott Önöknek. Amennyiben foglalásror előre jelzik, kollégáinkkal bioztos találtunk volna erre a problámára megoldást.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. május 21. kedd
2024. június 03. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk véleményét. Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban, Sajnáljuk, hogy Családi szobánkkal nem voltak megelégedve, valamint, hogy ezt a problémát nem jelezték a helyszínen, hiszen kollégáink készséggel álltak volna rendelkezésükre akár egy szoba cserével is, az Önök pihenése érdekében. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk Családi szobái közül nem mindegyik rendelkezik erkéllyel.
Ennek ellenére reméljük hamarossan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önt családjával együtt. Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. május 17. péntek
2024. június 03. hétfő
Köszönjük szépen visszajelzését.
Örülünk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Sajnáljuk, hogy a problémát nem jelezték a helyszínek, kollégáink találtak volna megoldást, hogy zavartalan legyen pihenésük.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. június 03. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, félpanziós ellátásunkkal és kollégáink hozzáállásával. Sajnáljuk, hogy a matrac kellemetlenséget okozott Önöknek és hogy ezt nem jelezték a helyszínen. Kollégáink készséggel segítettek volna akár egy fedőmatrac elhelyezésével.
Bízunk benne, hogy következő pinekésük alkalmávan is szállodánkra esik választásuk.
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. május 13. hétfő
2024. június 03. hétfő
Nagyon köszönjük visszajelzését. Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk és kellemes élményekkel tértek haza.
Külön köszönet azért, hogy jó hírünket viszik, számunkra ez az egyik legnagyobb dicséret!
Remélhetőleg nemsokára újra szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. június 03. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Szeretnénk tájékoztatni, hogy nem mindegyik Superior szobánkhoz tartozik erkély. Sok szeretettel várjuk, vissza Önöket, reméljük ekkor már az idő is szebb lesz. Szeretnénk figyelmükbe ajánlani Törzsvendég programunkat, mellyel kedvezménnyel foglalhatják le következő pihenésüket. Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük! Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. május 08. szerda
2024. május 09. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, ételeink minőségével és kollégáink hozzáállásával. Sajnáljuk, hogy a párna kényelmetlenségét nem jelezték a helyszínen, kollégáink készséggel kicserélték volna a kellemes pihenés érdekében. Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. május 08. szerda
2024. május 09. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Külön köszönet érte, hogy szállodánkat másnak is ajánlja, hiszen számunkra ez az egyik legnagyobb dicséret.
Sajnálattal olvastuk, hogy a matrac kényelmetlensége kellemetlenséget okozott Önöknek.
Sajnáljuk, hogy ezt a problémát nem jelezték a helyszínen, hisz kollégáink készséggel álltak volna rendelkezésükre, akár egy fedőmatrac elhelyezésével.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. április 26. péntek
2024. június 03. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy nem volt maradéktalanul elégedett a szobai takarítást illetően, ezt továbbítjuk a felelős vezető felé, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő. Félpanziós ellátásunkkal, az ételek minőségével, büfékínálatunkkal vendégeink elégedettek, a visszajelzések alapján magas színvonalúra és átlagon felülire értékelik. Ennek ellenére észrevételeit továbbítani fogjuk séfünk felé.
A fürdőre vonatkozó észervételeit is köszönjük. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk és a St. Gotthard Spa & Wellness külön üzemeltetés alatt működik, azonban észrevételeit továbbítjuk a termálfürdő vezetőségének. Bízunk benne, hogy ennek ellenére mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. május 09. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk megtisztelő véleményét. Vendégeink véleménye nagyon fontos számunkra, hiszen ez sokat segít szolgáltatásaink minőségének folyamatos javításában. Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és munkatársaink hozzáállásával, mellyel hozzá tudtunk járulni a romantikus kikapcsolódásukhoz. Az Ön által jelzett hiányosságokért elnézésünket kérjük, jelezni fogjuk vezetőségünk felé.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb romantikus hétvégére.
Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. április 17. szerda
2024. május 09. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, kollégáink hozzáállásával, félpanziós ellátásunkkal, az ételek minőségével. Külön köszönet érte, hogy szállodánkat másnak is ajánlja, hiszen számunkra ez az egyik legnagyobb dicséret. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. április 08. hétfő
2024. május 09. csütörtök
Nagyon köszönjük visszajelzését. Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét jól érezték magukat nálunk és kellemes élményekkel tértek haza.
Remélhetőleg nemsokára újra szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. április 01. hétfő
2024. május 09. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk véleményét. Nagyon szépen köszönjük maximális értékelését. . A fürdőszobával kapcsolatos kellemetlenségekért elnézését kérjük. Sajnáljuk, hogy ezt a problémát nem jelezték a helyszínen kollégáink, akik a lehetőségekhez mérten igyekeznek minden helyzetben megoldani a problémát. Ennek ellenére reméljük hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket! Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük Szentgotthárdról, Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. március 22. péntek
2024. május 09. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, mely fontos számunkra, hiszen ezek a visszajelzések alapján tudunk fejlődni és az esetleges hibákat kijavítani. Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, ételeink minőségével. A bidé hiánya okozta kellemetlenséget sajnáljuk, továbbítjuk észrevételét vezetőségünk felé.
Ennek ellenére reméljük következő pihenésük alkalmával is szállodánkra esik a választásuk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket! Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Gotthard Therme Hotel & Conference szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior romantikus szoba, Superior kétágyas szoba és Családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a baráti társaságok és a csoportok érezték magukat a legjobban.