A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Gotthard Therme Hotel & Conference, Szentgotthárd >>
2025. március 21. péntek
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk véleményét. Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak kollégáink hozzáállásával.
Az ételekre vonatkozó észrevételét továbbítjuk Chefünk felé. Vendégeink véleménye számunkra a legfontosabb, az építő jellegű kritikákat is szívesen fogadjuk, hisz ezek alapján tudunk fejlődni és javítani a szolgáltatások minőségén.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. március 19. szerda
2025. március 21. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, kollégáink hozzáállásával, ételeink minőségvel.
Reméljük, következő pihenésük alkalmával is szállodánkra esik a választásuk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket! Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. március 03. hétfő
2025. március 21. péntek
Nagyon sajnáljuk, hogy a szállodánkban eltöltött pihenés csalódást okozott Önöknek.
Sajnos szembe kell néznünk azzal, hogy néha mi is hibázunk, azonban minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy jobbak lehessünk és az esetleges hibáinkat ki tudjuk javítani.
Észrevételeit továbbítjuk a vezetőség felé, hogy legközelebb ilyen ne fordulhasson elő
Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket és bebizonyíthatjuk, hogy számunkra Vendégeink pihenése és elégedettsége a legfontosabb! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
Gotthard Therme Hotel & Conference Szentgotthárd kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
2025. február 28. péntek
2025. március 11. kedd
Szeretnénk tájékoztatni, hogy amennyiben érkezéskor vagy az étkezés megkezdése előtt jelzik kollégáink felé speciális étkezési igényüket készséggel hoztak volna TK kenyeret vagy zsemlét.
Szeretnénk, ha egy következő alkalommal személyesen is meggyőződhetnének arról, hogy az Önök által jelzett hibákat orvosoltuk. Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. február 17. hétfő
2025. március 06. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Számunkra megtisztelő és örömteli is egyben, hogy immáron sokadik alkalommal jártak nálunk; nemkülönben, hogy újfent kellemes napokat töltöttek szállodánkban.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. március 06. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk véleményét!
Sajnállattal olvastuk, hogy nem voltak maradéktalanul elégedettek ételeink minőségével, továbbítjuk Chefünk felé észrevételét. Elnézést kérünk recepciós kollégánk visekedése miatt, valószínűleg a magas foglaltság következtében leterheltebbek voltak, bár ez nem mentség.
Szeretnénk, ha egy következő alkalommal személyesen is meggyőződhetnének arról, hogy az Önök által jelzett hibákat orvosoltuk. Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. február 14. péntek
2025. március 11. kedd
Köszönjük szépen maximális értékelését.
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk és kellemes élményekkel tértek haza.
Kollégáinkkal azon dolgozunk, hogy Vendégeink minden kényelmi igényét maradéktalanul kielégítsük és kellemes pihenésben legyen részük.
Reméljük, következő pihenésük alkalmával is szállodánkra esik a választásuk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. február 12. szerda
2025. március 11. kedd
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, kollégáink hozzáállásával, félpanziós ellátásunkkal, az ételek minőségével.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szaunapark használata 18 év felett lehetséges, a szigorú előírások a fürdőruha viselését illetően főként egészségügyi jelentőséggel bírnak, ezért áraink nem tartalmazzák.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. február 07. péntek
2025. március 11. kedd
Hálásan köszönjük maximális értékelését, nemkülönben, hogy megosztotta velünk elismerő véleményét is. Örömünkre szolgál, hogy elágedettek voltak szállodánk nyújtotta szolgáltatásainkkal.
Reméljük, legközelebb is ellátogatnak hozzánk egy hasonlóan tökéletes kikapcsolódásra.
Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. február 02. vasárnap
2025. március 11. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnálattal olvastuk, hogy a matrac kényelmetlensége kellemetlenséget okozott Önöknek. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánkban a tavalyi évben történt az ágyszerkezetek és matracok teljes cseréje, enne ellenére természetesen Vendégeinknek éltérő igénye lehet a matracok keménységét illetően. Sajnáljuk, hogy ezt a problémát nem jelezték a helyszínen, hisz kollégáink készséggel álltak volna rendelkezésükre, akár egy fedőmatrac elhelyezésével. Ennek ellenére reméljük hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket! Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük Szentgotthárdról, Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. február 02. vasárnap
2025. március 11. kedd
Nagyon köszönjük visszajelzését.
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, ételeink minőségével és kollégáink hozzáállásával. Örömmel olvastuk, hogy az Őrség különleges hangulata Önöket is elvarázsolta.
A szaunapark használata 18 év felett lehetséges, a szigorú előírások a fürdőruha viselését illetően főként egészségügyi jelentőséggel bírnak, ezért áraink nem tartalmazzák.
Külön köszönet érte, hogy szállodánkat másnak is ajánlja, hiszen számunkra ez az egyik legnagyobb dicséret. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. január 29. szerda
2025. március 11. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt a visszajelzésre. Örülünk, hogy szállodánkban eltöltött családi pihenésük alkalmával jól érezték magukat és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. március 11. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését. Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és jól érezték magukat szállodánkban.
A fürdőre vonatkozó véleményét is köszönjük, továbbítjuk a fürdő vezetősége felé. A szaunapark használata 18 év felett lehetséges, a szigorú előírások a fürdőruha viselését illetően főként egészségügyi jelentőséggel bírnak, ezért nem tartalmazzák áraink.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. március 11. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk véleményét. Örülünk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és jól érezték magukat szállodánkban. A fürdőszobára vonatkozó észrevételét köszönjük szépen, továbbítjuk vezetőségünk felé.
Remélhetőleg nemsokára újra szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. január 11. szombat
2025. március 11. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Vendégeink véleménye nagyon fontos számunkra, hiszen ez sokat segít szolgáltatásaink minőségének folyamatos javításában. Örülünk, hogy szállodánkban eltöltött pihenésük alkalmával jól érezték magukat és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket egy másik időszakban is.
Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. január 09. csütörtök
2025. március 11. kedd
Nagyon köszönjük visszajelzését. Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk és kellemes élményekkel tértek haza.
Sajnálattal olvastuk, hogy a matrac kényelmetlensége kellemetlenséget okozott Önöknek és hogy ezt a problémát nem jelezték a helyszínen, hisz kollégáink készséggel álltak volna rendelkezésükre, akár egy fedőmatrac elhelyezésével.
Reméljük, következő pihenésük alkalmával is szállodánkra esik a választásuk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket! Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. január 06. hétfő
2025. március 11. kedd
Nagyon szépen köszönjük kedves szavait. Örülünk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, hisz szállodánk minden munkatársa azon dolgozik, hogy Vendégeinknek zavartalan és tartalmas legyen a pihenése. Sajnáljuk, hogy a matracok kellemetlenséget okoztak, de ágyaink napi szállodai használatban vannak, ezért nem úgy használódnak el mint az otthoni matracok. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánkban a 2023-as évben történt az ágyszerkezetek és matracok teljes cseréje, ennek ellenére természetesen Vendégeinknek éltérő igénye lehet a matracok keménységét illetően.
Sajnáljuk, hogy ezt a problémát nem jelezték a helyszínen, hisz kollégáink készséggel álltak volna rendelkezésükre, akár egy fedőmatrac elhelyezésével. Ennek ellenére reméljük hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket! Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük Szentgotthárdról, Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2025. január 01. szerda
2025. március 11. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak.
Nagyon sajnáljuk a szaunában történteket, továbbítjuk a fürdő vezetősége felé, hogy legközelebb ilyen ne fordulhasson elő.
Ennek ellenére reméljük hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket! Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük Szentgotthárdról, Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. október 11. péntek
2024. október 09. szerda
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Gotthard Therme Hotel & Conference szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior plusz szoba, Superior kétágyas szoba és Családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.