A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Erzsébet Királyné Szálloda, Gödöllő >>
2024. május 27. hétfő
Köszönjük szépen szállodánkban tett foglalását és megtisztelő értékelését. Örömünkre szolgál, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak és maximális pontszámú visszajelzést adtak számunkra.
Szeretettel várjuk Önöket vissza egy következő látogatásuk alkalmával is!
2020. augusztus 27. csütörtök
2020. augusztus 31. hétfő
Köszönöm a megtisztelő visszajelzését, nagy örömmel olvastuk, hogy elégedett volt az Erzsébet Kirélyné Hotel szolgáltatásaival.
Minden kollégám nevében szeretném megköszönni, hogy megtiszteltek minket a látogatásukkal és a kedves pozitív visszajelzésükkel!
Őszintén remélem, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
További kellemes napot kívánunk kedves Katalin,
Üdvözlettel,
Simon Tamás
Erzsébet Királyné Hotel
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- választható ellátással
kiváló félpanzióval
2016. november 28. hétfő
2017. április 11. kedd
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban és meg voltak elégedve éttermünk szolgáltatásaival.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. november 23. szerda
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. augusztus 30. kedd
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. augusztus 30. kedd
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. július 18. hétfő
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. május 17. kedd
2016. május 18. szerda
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. április 06. szerda
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye. A kiszolgálás gyorsaságán igyekszünk javítani és kivizsgáljuk a lassúság okát. Szeretettel várjuk Önöket vissza szállodánkba.
2016. április 06. szerda
2015. november 26. csütörtök
Örömmel tölt el bennünket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2015. november 10. kedd
Örömmel vettük,hogy jól érezték magunkat szállodánkban és nálunk pihentek.
Ami a kávét illeti,természetesen jelezzük észrevételét az étterem vezetésnek,s mihamarabb orvosoljuk ezt a problémát.
Bízunk benne,hogy köszönthetjük még Önöket szállodánkban a jövőben is.
Üdvözlettel,
Erzsébet Királyné Szálloda és Étterem csapata
2015. október 22. csütörtök
Köszönjük,hogy megtisztelte szállodánkat bizalmával.
Sajnálattal halljuk ,hogy itt tartózkodása során kellemetlenségei akadtak.
Felülvizsgáljuk és javítjuk az Ön által említett hibákat és észrevételeket,továbbá köszönjük ,hogy kitöltötte a vendég elégedettségi kérdőívünket.
Reméljük,hogy üdvözölhetjük még szállodánkban a jövőben.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda és Étterem csapata
2015. szeptember 08. kedd
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda és Étterem csapata
2014. augusztus 15. péntek
2014. augusztus 19. kedd
Köszönjük, hogy megosztották velünk észrevételüket és nagy örömmel tölt el minket, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Szeretném megjegyezni, hogy szállodánkban éppen most zajlik egy relaxációs részleg kiépítése, amelyben található lesz fitness terem, valamint pezsgőfürdő és szauna is.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda
2014. május 15. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztották velünk észrevételüket és nagy örömmel tölt el minket, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. A reggeli választékának utánanézünk, a személyzettel kapcsolatos észrevételt kezeljük.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda
2014. április 03. csütörtök
Köszönjük, hogy a szobával kapcsolatos észrevételüket a helyszínen jelezték és volt lehetőségünk másik szobát biztosítani Önöknek. Sajnáljuk, hogy nem értesültünk róla hogy nászúton vannak, ebben az esetben mindenképpen nászutas lakosztállyal vagy legszebb szobáink egyikével kedveskedhettük volna. Az étteremmel kapcsolatos észrevételt köszönjük, utánanézünk a problémának.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda
2014. február 27. csütörtök
Köszönjük véleményüket és örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, reméljük ellátogatnak még hozzánk esetleg Ibolya Napkor vagy egyéb izgalmas programokkal teli időszakban. A minibár fizetős szolgáltatás szállodánkban, az italok árlistáját a szobában megtalálják. Hamarosan barátibb ital- és snack árakkal várjuk kedves vendégeinket.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Erzsébet Királyné Szálloda szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba és Standard szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a kisgyerekes családok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.