A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Erzsébet Nagy Szálloda, Paks >>
Erzsébet Nagy Szálloda Paks kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- welcome süteménnyel
- korai bejelentkezéssel és késői kijelentkezéssel
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- masszázs kedvezménnyel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- üdvözlő forró csokival vagy teával
- korai érkezéssel
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- masszázskedvezménnyel
- késői kijelentkezéssel
csodás félpanzióval
2024. január 16. kedd
2024. február 05. hétfő
Örömmel olvasom, hogy minden részlegünkkel elégedettek voltak. Remélem lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket!
2024. január 08. hétfő
2024. február 05. hétfő
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta és ezáltal segíti munkánkat. Örömömre szolgál, hogy jól érezték magukat Nálunk!
2024. január 02. kedd
2024. február 05. hétfő
Hálásan köszönöm, hogy részletes véleményével segíti munkánkat. Örömmel olvasom, hogy minden részlegünkkel elégedettek voltak és pozitív élményeket szereztek nálunk. Remélem, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket!
2023. szeptember 10. vasárnap
2023. szeptember 27. szerda
Köszönjük, hogy visszajelzésével segíti munkánkat. Örömmel tölt el, hogy jól érezték nálunk magukat és, hogy minden téren pozitív élményekkel gazdagodtak.
2023. augusztus 01. kedd
Hálásan köszönjük pozitív értékelését, Örömömre szolgál, hogy minden részlegünkkel elégedettek voltak.
2023. április 23. vasárnap
2023. február 13. hétfő
2023. február 26. vasárnap
Köszönjük, hogy értékelte Szállodánkat és remélem, hogy legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2023. február 06. hétfő
2023. február 26. vasárnap
Nagyon köszönjük, hogy részletes véleményt írt ezáltal segítve a munkánkat. Várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2023. február 26. vasárnap
Nagyon köszönjük pozitív visszajelzését és várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2023. január 02. hétfő
2023. február 26. vasárnap
Köszönjük, hogy részletes értékelést írt Szállodánkról, ezáltal segítve munkánkat!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. december 27. kedd
2023. február 26. vasárnap
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. december 26. hétfő
2023. február 26. vasárnap
Köszönjük részletes értékelését. Örömmel olvasom, hogy minden részlegünkkel elégedettek voltak és várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel.
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. november 28. hétfő
2023. február 26. vasárnap
Köszönjük véleményét!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. november 18. péntek
2023. február 26. vasárnap
Nagyon köszönjük, hogy részletes értékelést írt és örömmel olvasom, hogy elégedetten távoztak tőlünk. Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel Pakson!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. november 02. szerda
2023. február 26. vasárnap
Örömmel olvasom, hogy pozitív élményekkel gazdagodtak nálunk, várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. október 29. szombat
2022. november 02. szerda
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk, várjuk legközelebb is sok szeretettel!
2022. november 02. szerda
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk és sikerült egy kicsit kikapcsolódni szállodánkban. Várjuk Önöket legközelebb is!
2022. augusztus 23. kedd
2022. augusztus 27. szombat
Hálás köszönet, hogy megosztották véleményüket! Örömmel olvasom, hogy pozitív élményekkel gazdagodtak nálunk itt tartózkodásuk során.
Várjuk Önöket sok szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. augusztus 22. hétfő
2022. augusztus 27. szombat
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak minden téren és, hogy sikerült egy kicsit kikapcsolódni nálunk.
Várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. augusztus 13. szombat
2022. augusztus 27. szombat
Örömömre szolgál, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak és remélem, hogy kicsit sikerült kiszakadniuk a rohanó hétköznapokból nálunk.
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. augusztus 27. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét . Örömmel olvasom pozitív véleményüket és várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. április 20. szerda
Örömünkre szolgál, hogy pozitív élményekkel gazdagodtak nálunk és sikerült egy kicsit kiszakadni a rohanó hétköznapokból. Reméljük, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket.
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. február 20. vasárnap
2022. április 20. szerda
Köszönjük, hogy pozitív véleményét megosztotta velünk!
2022. február 14. hétfő
2022. február 15. kedd
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését! Örömünkre szolgál, hogy Szállodánk minden részlegével elégedettek voltak és sikerült egy kicsit kiszakadni a rohanó hétköznapokból. Remélem, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2022. február 15. kedd
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk és örömünkre szolgál, hogy pozitív élményekkel gazdagodtak nálunk!
Üdvözlettel,
Ácsné Csúz Viktória
Szállodavezető
2021. június 13. vasárnap
2021. július 03. szombat
Köszönjük szépen értékelését. Örülünk, hogy minket választottak és sikerült egy kicsit kiszakadni a rohanó hétköznapokból. Remélem, hogy lesz lehetőségünk még vendégül látni Önöket!
2020. február 10. hétfő
Köszönjük, hogy értékelésével segíti munkánkat! Örülünk, hogy pozitív élményekkel gazdagodtak nálunk. Reméljük, hogy lesz alkalmunk a későbbiekben is vendégül látni Önöket!
Erzsébet Nagy Szálloda****
2018. január 03. szerda
2018. január 31. szerda
Elsősorban köszönjük, hogy megtiszteltek bizalmukkal és Szilveszter alkalmából ellátogattak szállodánkba, másodsorban pedig köszönjük visszajelzését és magas értékelési pontjait. Szives elnézésüket szeretnénk kérni, hogy karbantartási munkálataink nem vártan, idő előtt kezdődtek el. Reméljük az itt töltött napok kárpótolták Önöket és szép élményekkel gazdagodva emlékeznek vissza szállodánkra. Reméljük, hogy a jövőben is vendégül láthatjuk Önöket.
2018. január 31. szerda
Nagyon köszönjük a visszajelzését szállodánkról. Mindig örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink kellemes emlékekkel távoznak tőlünk. A karbantartási munkálatokat illetően szives elnézésüket szeretnénk kérni, a jövőre nézve tanulságként szolgál. Reméljük az itt töltött napok valamelyest kárpótolták Önöket, és pozitívan emlékeznek vissza az itt töltött napokra.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Erzsébet Nagy Szálloda szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Családi/Elnöki lakosztály és Standard szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.