A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Duna Relax Hotel, Ráckeve >>
Duna Relax Hotel Ráckeve kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg használattal
- teabárral
- szaunaprogramokkal
- sportolási lehetőségekkel
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- teabárral
- szaunaprogramokkal
- sportolási lehetőségekkel
kiváló félpanzióval

2025. február 10. hétfő
2025. február 21. péntek
Köszönjük, hogy ismét bennünket választottak, és hogy megosztották velünk tapasztalataikat! Örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a szálloda környezetével, a csodás kilátással és a személyzet kedvességével.
Nagyon örülünk, hogy sikerült pihenniük és jól érezték magukat.
Várjuk vissza Önöket szeretettel a jövőben!
Üdvözlettel,
2025. február 04. kedd
2025. február 05. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Örömmel halljuk, hogy a személyzet és a szálloda hangulata elnyerte tetszését.
Sajnáljuk, hogy a wellness részleg hétvégi forgalmát zsúfoltnak találták.
Az étkezési kínálatunkat igyekszünk változatosabbá tenni, köszönjük.
Reméljük, hamarosan ismét üdvözölhetjük szállodánkban!
2025. január 20. hétfő
2025. február 22. szombat
Köszönjük pozitív értékelését!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2025. január 13. hétfő
2025. február 22. szombat
Köszönjük pozitív értékelését!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2025. január 12. vasárnap
2025. február 05. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Nagyra értékeljük, hogy az általános élményét, valamint a személyzet munkáját pozitívan emelte ki. Sajnálattal olvastuk, hogy az étkezéssel kapcsolatos tapasztalatai nem feleltek meg az elvárásainak.
Az Ön által említett problémát, miszerint a vacsora ideje alatt elfogytak az ételek, igyekszünk javítani és nagyon odafigyelünk, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő.
A lehetőségekhez mérten mindig arra törekszünk, hogy vendégeink minden igényét kielégítsük, és sajnáljuk, hogy nem tudtunk megfelelő alternatívákat biztosítani az étkezésekkel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy a jövőben lesz alkalmunk ismételten vendégül látni, és reméljük, hogy akkor teljes mértékben elégedett lesz minden szolgáltatásunkkal.
Minden jót kívánunk és köszönjük az értékes visszajelzést!
2025. január 02. csütörtök
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy észrevételeit megosztotta velünk!
Bízunk benne, hamarosan ismételten vendégül láthatjuk Önöket!
2024. december 30. hétfő
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen a kedves szavakat és a részletes visszajelzést!
Nagy örömünkre szolgál, hogy hotelünkben jól érezték magukat, és hogy a személyzet is hozzájárult a kellemes élményhez.
Ami az étkezéseket illeti, igyekszünk folyamatosan fejleszteni kínálatunkat, és a jövőben figyelembe vesszük a javaslatokat, hogy még gazdagabb étkezési lehetőségeket biztosíthassunk vendégeink számára.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
2024. december 29. vasárnap
2025. február 22. szombat
Köszönjük pozitív értékelését!
Örömmel olvastuk, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak!
Bízunk benne, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. december 28. szombat
2025. február 22. szombat
Köszönjük visszajelzését!
Várjuk Önöket máskor is szeretettel!
2024. december 28. szombat
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
A fürdőszobai észrevételt figyelembe vesszük, és igyekszünk javítani a biztonságos belépés érdekében.
A nyugdíjas kedvezmény ötlete is érdekes, továbbítjuk a vezetőség felé, és örömmel várjuk, hogy hamarosan újra üdvözölhessük szállodánkban!
2024. december 09. hétfő
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait velünk!
Bízunk benne ismét vendégül láthatjuk majd Önöket!
2024. december 06. péntek
2025. február 22. szombat
Örömmel olvastuk, hogy a wellness részleg különösen tetszett Önöknek!
A szobával kapcsolatos észrevételeiket figyelembe vesszük, és igyekszünk javítani az ágy kényelmén, valamint fontolóra vesszük a kávé- és teabekészítés lehetőségét is.
Nagyra értékeljük a pozitív visszajelzését a hotel belső teréről, és reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 27. szerda
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit!
Nagy örömünkre szolgál, hogy a szálloda környezete, a személyzet hozzáállása és a karácsonyi hangulat is elnyerte tetszésüket.
Örülünk, hogy a wellness, az étkezés és a szolgáltatások is megfeleltek elvárásaiknak, és reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 23. szombat
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy a tisztaság, a csend és a kedves személyzet hozzájárult a pihenésükhöz, és hogy a kilátás is elnyerte tetszésüket.
Reméljük, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük szállodánkban egy igazi relaxáló élményre!
2024. november 22. péntek
2025. február 22. szombat
Köszönjük pozitív visszajelzését a szállodánkkal kapcsolatban!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2024. november 22. péntek
2025. február 22. szombat
Köszönjük pozitív visszajelzését!
Bízunk benne, hogy ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2024. november 22. péntek
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit!
Értékeljük a javaslatát a medence vízhőmérsékletével kapcsolatban, és figyelembe fogjuk venni, hogy a téli időszakban még kényelmesebbé tegyük a használatát.
Reméljük, hogy a jövőben még több alkalommal élvezhetik a medencét, és ismét üdvözölhetjük Önöket szállodánkban!
2024. november 21. csütörtök
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést!
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak a személyzettel, az ételekkel, a szállással és a wellness részleggel.
Köszönjük, hogy ajánlanak minket, és reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést!
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak a személyzettel, az ételekkel, a szállással és a wellness részleggel.
Köszönjük, hogy ajánlanak minket, és reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 21. csütörtök
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést!
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak a személyzettel!
Reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 21. csütörtök
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait!
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda személyzete és a Dunára néző szoba elnyerte tetszésüket.
A wellness részleggel kapcsolatos észrevételeiket figyelembe vesszük, és a teaválaszték bővítését, valamint a programok szervezésére vonatkozó javaslataikat is továbbítjuk a vezetőség felé.
Reméljük, hogy hamarosan ismét üdvözölhetjük Önöket!
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásokkal, ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy a sötétítő függönyök állapotával kapcsolatban problémájuk akadt.
Az észrevételt figyelembe véve haladéktalanul intézkedünk a javításról, hogy a jövőben minden szoba tökéletes állapotban várja vendégeinket.
Reméljük, hogy hamarosan ismét üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 15. péntek
2025. február 22. szombat
Örömmel olvastuk, hogy kellemesen pihentek nálunk és sikerült feltöltődni a rohanó napok után!
Nagy öröm számunkra, hogy a szoba tisztasága, a gyönyörű kilátás és a wellness részleg is elnyerte tetszésüket.
Köszönjük, hogy ajánlják szállodánkat, és reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 10. vasárnap
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak a környezettel, a kiszolgálással, valamint az étkezésekkel és a szobával.
Az észrevételt a folyosó felújításával kapcsolatban figyelembe vesszük, és dolgozunk azon, hogy szállodánk minden részlete tökéletesen megfeleljen vendégeink elvárásainak.
Reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 07. csütörtök
2025. február 22. szombat
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt a szálloda rugalmas hozzáállásával!
Nagyra értékeljük, hogy megosztotta velünk véleményét, és örömünkre szolgál, hogy így is kényelmesen el tudta tölteni nálunk az időt.
Reméljük, hogy a jövőben is szívesen üdvözölhetjük szállodánkban!
2024. november 04. hétfő
2025. február 22. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait!
Örömmel olvastuk, hogy pihentető időt töltöttek nálunk, és hogy elégedettek voltak a személyzettel, különösen a szaunamester munkájával.
Az észrevételt a pihenőhelyekkel kapcsolatban figyelembe vesszük, és igyekszünk javítani ezen, hogy még kényelmesebb legyen a wellness élmény.
Reméljük, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük Önöket!
2025. február 22. szombat
Köszönjük pozitív visszajelzését!
Bízunk benne hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2024. november 02. szombat
2025. február 22. szombat
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit!
Nagyon örülünk, hogy a szálloda elhelyezkedése, az étkezések és a személyzet kedvessége elnyerte tetszésüket, és hogy kellemesen pihenhettek nálunk.
Az észrevételeket a wellness hőmérsékletével és a szaunával kapcsolatban figyelembe vesszük, és a jövőben igyekszünk jobb tájékoztatást nyújtani vendégeink számára.
Köszönjük, hogy ajánlják szállodánkat, és reméljük, hogy ismét üdvözölhetjük Önöket!
2024. november 02. szombat
2025. február 22. szombat
Köszönjük visszajelzését!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2024. augusztus 18. vasárnap
2024. augusztus 09. péntek
2024. augusztus 16. péntek
Sajnálattal értesültünk róla, hogy nem sikerült elképzeléseiknek megfelelnünk, és csalódottan távoztak szállodánkból.
Nagyra értékelnénk, ha a fom@wellnesshotel.hu email címre megírná itt tartózkodásuk időszakát és szobaszámát, hogy ellenőrizhessük az érintett szobát.
Őszintén sajnáljuk, hogy nem jelezték felénk észrevételeiket a helyszínen, hogy azonnal orvosolhassuk azokat. A recepciós kollégáink 24 órában állnak a rendelkezésükre, a nap bármely időszakában biztosítunk szobacsere lehetőségét, természetesen a szabad kapacitások függvényében.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségek végett!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Duna Relax Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Relax Superior Bath, Relax Bath és Garden View Suite.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a baráti társaságok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.





