A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Duna Relax Hotel, Ráckeve >>
Duna Relax Hotel Ráckeve kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- teabárral
- szaunaprogramokkal
- sportolási lehetőségekkel
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- szaunaprogramokkal
- sportolási lehetőségekkel
- teabárral
csodás félpanzióval
2024. augusztus 18. vasárnap
2024. augusztus 09. péntek
2024. augusztus 16. péntek
Sajnálattal értesültünk róla, hogy nem sikerült elképzeléseiknek megfelelnünk, és csalódottan távoztak szállodánkból.
Nagyra értékelnénk, ha a fom@wellnesshotel.hu email címre megírná itt tartózkodásuk időszakát és szobaszámát, hogy ellenőrizhessük az érintett szobát.
Őszintén sajnáljuk, hogy nem jelezték felénk észrevételeiket a helyszínen, hogy azonnal orvosolhassuk azokat. A recepciós kollégáink 24 órában állnak a rendelkezésükre, a nap bármely időszakában biztosítunk szobacsere lehetőségét, természetesen a szabad kapacitások függvényében.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségek végett!
2024. március 30. szombat
2024. február 29. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését! Örömünkre szolgál, hogy hozzájárulhattunk kikapcsolódásukhoz!
Várjuk vissza Szeretettel!
2024. február 19. hétfő
2024. február 29. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését!
Várjuk vissza Szeretettel!
2024. február 19. hétfő
2024. február 29. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük visszajelzését!
Bízunk benne, hogy a leírtak ellenére pozitív emlékeket is őriz szállodánkkal kapcsolatban és lehetőségünk lesz a jövőben mégis vendégeink között köszönteni.
2024. február 10. szombat
2024. február 29. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését!
Várjuk vissza Szeretettel!
2024. január 22. hétfő
2024. január 24. szerda
Igazán örülünk, hogy itt-tartózkodásuk során sikerült az Önök kikapcsolódásához tökéletes körülményeket biztosítanunk. Ajánlásukat külön köszönjük!
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2024. január 15. hétfő
2024. január 24. szerda
Köszönjük számunkra nagyon értékes visszajelzését! Őszintén sajnáljuk, hogy nem jelezték felénk észrevételeiket a helyszínen, hogy azonnal orvosolhassuk azokat. Nagyra értékelnénk, ha megírná az itt tartózkodásuk időszakát és szobaszámát, hogy ellenőrizhessük az érintett szobát!
A kellemetlenségek miatt szíves elnézésüket kérjük!
2023. december 27. szerda
2024. január 18. csütörtök
Szeretném kifejezni őszinte sajnálatomat, amiért nem sikerült tökéletesre a nálunk töltött kikapcsolódásuk! Szállodánk mindig kíváncsian várja vendégeink visszajelzéseit, hisz azok által lehetőségünk nyílik a fejlődésre annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat bővíteni, színvonalunkat emelni tudjuk. Vendégeink építő jellegű észrevételei mindig is hozzájárultak ehhez, és köszönettel tartozunk értük.
Várjuk vissza Önöket Szeretettel!
2023. december 04. hétfő
2024. január 18. csütörtök
Bízunk benne, hogy a leírtak ellenére pozitív emlékeket is őriz szállodánkkal kapcsolatban és lehetőségünk lesz a jövőben mégis vendégeink között köszönteni.
Várjuk vissza Szeretettel!
2023. november 20. hétfő
2024. január 24. szerda
Építő jellegű észrevételeit is köszönjük hiszen Vendégeink véleménye kiemelten fontos számunkra, hiszen azok által is lehetőségünk nyílik a fejlődésre.
Bízunk benne, hogy többségében mégis pozitív élményeket szereztek szállodánkban, és örülnénk, ha ismét ellátogatnának hozzánk!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Duna Relax Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Relax Superior Bath, Garden View Suite és Relax Superior Szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.