A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Corvin Hotel, Gyula >>
Corvin Hotel Gyula kiemelt csomagajánlatai
- választott ellátással
- wellness kuponnal
- Visit Gyula kedvezménykártyával
- félpanziós ellátással
- wellness kuponnal
- Visit Gyula kedvezménykártyával
csodás félpanzióval
2023. augusztus 17. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését! Szállodánk minden visszajelzésből igyekszik építeni és fejlődni, azonban kérjük, engedje meg, hogy jelezzük, az Ön által leírtak sajnos több ponton nem fedik a valóságot.
A szálloda SPA részlege kizárólag bérlési formában használható, 4000Ft/óra felár ellenében. Ezt az információt minden ajánlatunkban feltüntetjük, szerepel a szálloda leírásában is, továbbá érkezéskor a recepción szóban is felhívjuk rá a figyelmet, valamint átadunk egy információs lapot minden egyes vendégünknek, amin szintén fel van tüntetve. A SPA használat opcionális, tehát a vendégek döntésére bízzuk. hogy szeretnék-e igénybe venni ezen az áron.
Itt tartózkodása ideje alatt 4 különböző recepciós kolléga volt szolgálatban, akik a vendégek rendelkezésére állnak a nap 24 órájában és a vendégek visszajelzései alapján kedvességükkel és tettre készségükkel mindent megtesznek az ideérkezők kényelme érdekében. Ezt bizonyítja, hogy a vendégértékelések alapján a személyzet általában ötös értékelést szokott kapni, de négyesnél szinte sosem kap rosszabbat.
Szállodánkban és az étteremben is a tisztasági és higiéniai követelményeknek megfelelően rendszeres időszakonként szakszerű rovar és kártevő ellenőrzés (szükség szerint irtás) zajlik, ezért teljes mértékben elzárkózunk attól a vádtól, hogy különböző bogarak jelentek volna meg az Ön által említett helyeken.
Szállodánk a városközpontban helyezkedik el, az az információt senki elől nem titkoljuk, így sajnos előfordul, hogy az utcán közlekedő járművek zajt okoznak. Azonban csukott ablak mellett ez általában az éjszakai pihenést nem szokta zavarni. A klíma folyamatosan, éjszaka is zavartalanul működik minden szobánkban, az Önök tartózkodása idején technikai problémát nem észleltünk a hűtési rendszerben, illetve sem Önök, sem más vendég nem jelzett felénk ezzel kapcsolatban.
Gyula az Alföld egyik legkedveltebb turistacélpontja, mely megannyi látványosságot és szabadidős programot kínál a látogatók számára: városon belül az Almásy-kastély Látogatóközpont, a Gyulai Vár, Ladics ház, Erkel Ferenc Emlékház, Százéves Cukrászda megtekintése már több napnyi program, emellett érdemes minimum 1 napot a Gyulai Várfürdőben is eltölteni. Amennyiben ezeken túl még marad szabadidejük, nagyon szívesen ajánlunk a vendégeknek városon kívüli, környékbeli programokat is, mint például csónakázás a Körösön Szanazugban, Szabadkígyósi Kastély megtekintése, Szarvasi Arborétum és Mini-Magyarország Makettpark látogatása, csak hogy néhányat említsünk. Mozi és bevásárlóközpont pedig a Gyulától 10 perc autóútra fekvő Békéscsabán található.
Bízunk benne, hogy a felsorolt programokkal és lehetőségekkel újra felkeltettük érdeklődését városunk és szállodánk iránt és hamarosan ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket!
2023. január 10. kedd
Köszönjük szépen értékelését!
Mindegyik szobánk Káma szutra tematikájú, ezen kategórián belül vannak különböző stílusban kialakított szobáink, melyek név szerint megtekinthetők a honlapunkon. Szabad helyek függvényében van lehetőség ezek közül választani, azonban szeretném kiemelni, hogy a választható szobakellékel (tantra ágy, káma pad, hinta) egyik szobának sem képezik alapvető tartozékát, ezek felár ellenében bérelhetők.
Amennyiben kedves vendégeinknek az érkezés előtt bármilyen kérdésük felmerül a foglalt szobával kapcsolatban, emailben és telefonon keresztül is a hét minden napján éjjel-nappal állunk rendelkezésükre.
Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal is vendégünkként üdvözölhetjük szállodánkban!
2023. január 02. hétfő
2023. január 10. kedd
Köszönjük szépen a dicsérő szavakat!
Sok szeretettel várjuk Önöket a legközelebbi alkalommal is!
2022. december 26. hétfő
2023. január 10. kedd
Köszönjük szépen, hogy nálunk töltötték az ünnepeket!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt és kedves párját!
2022. december 14. szerda
2023. január 10. kedd
Köszönjük szépen értékelését!
Örömmel olvastuk a pozitív tapasztalatait!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt és kedves párját!
2022. december 09. péntek
2023. január 10. kedd
Köszönjük szépen értékelését!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önöket!
2021. augusztus 28. szombat
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Corvin Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Káma-Szútra szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.