A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Corso Hotel Pécs, Pécs >>
2024. július 14. vasárnap
2024. július 17. szerda
Köszönjük értékelését, örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, reméljük következő pécsi látogatásuk alkalmával is vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
2024. február 25. vasárnap
2024. február 28. szerda
Örömünkre szolgál, hogy pihenése helyszínéül szállodánkat választotta. Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy sikerült kellemessé tenni az itt tartózkodását és újult erővel tért haza!
Várjuk Önt vissza nagyon sok szeretettel!
Üdvözlettel,
2024. február 04. vasárnap
2024. február 08. csütörtök
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Corso Hotel Pécs Pécs kiemelt csomagajánlatai
- választott ellátással
- kávé- és tea bekészítéssel
- kávé- és tea bekészítéssel
- Wi-Fi elérhetőséggel a szálloda teljes területén
- kávé- és tea bekészítéssel
- Wi-Fi elérhetőséggel a szálloda teljes területén
2024. január 08. hétfő
2024. február 01. csütörtök
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel, Corso Hotel Pécs****
2024. január 04. csütörtök
Köszönjük értékelését. Sajnálattal olvastuk, hogy itt tartózkodása alatt a pozitív élmények mellett negatív tapasztalatot is szerzett szállodánkban. Következő alkalommal, amennyiben morajló zajt tapasztal, legyen kedves jelezni a recepción és karbantartóink megoldják a problémát, vagy másik szobát biztosítunk az Önök részére. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
2024. január 02. kedd
2024. január 04. csütörtök
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
2023. január 09. hétfő
2023. január 13. péntek
Köszönjük értékelését, örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, reméljük következő pécsi látogatásuk alkalmával is vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
2023. január 08. vasárnap
2023. január 13. péntek
Köszönjük értékelését, örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, reméljük következő pécsi látogatásuk alkalmával is vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Corso Hotel Pécs****
2023. január 03. kedd
2023. január 13. péntek
Köszönjük értékelését, örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, reméljük következő pécsi látogatásuk alkalmával is vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Corso Hotel Pécs****
2023. január 03. kedd
2023. január 13. péntek
Köszönjük értékelését, örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, reméljük következő pécsi látogatásuk alkalmával is vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Corso Hotel Pécs****
2023. január 13. péntek
Köszönjük értékelését. Sajnáljuk, hogy az ételek minőségével nem voltak maradéktalanul megelégedve.
Bízunk benne hogy jövőben újra vendégünk lesz, mi minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy elégedettebbek legyenek szolgáltatásainkkal.
Üdvözlettel:
Corso Hotel Pécs****
2022. december 16. péntek
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést.
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Bízunk benne, hogy hamarosan újból a szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
2021. május 26. szerda
2021. június 17. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést.
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Bízunk benne, hogy hamarosan újból a szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Értékesítő
2020. február 07. péntek
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2020. január 04. szombat
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy nálunk töltötték a Szilveszterüket. Nagyra értékeljük visszajelzését. Észrevételeit továbbítottam az érintett részlegek vezetői felé. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy nálunk szálltak meg, nagyra értékeljük visszajelzését. Észrevételeit továbbítottam az érintett részlegek vezetői felé. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy nálunk szálltak meg. Nagyra értékeljük visszajelzését. A vendégeinknek van lehetőségük fedőmatracot kérni a recepción, ami által puhábbá tehető az ágy. Reméljük legközelebbi Pécsre látogatásuk során is vendégül láthatjuk Önöket és maradéktalanul elégedettek lesznek szolgáltatásainkkal.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2020. január 02. csütörtök
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2020. január 02. csütörtök
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy nálunk szálltak meg. Nagyra értékeljük visszajelzését. Észrevételeit feljegyeztük. Reméljük legközelebbi Pécsre látogatásuk során is vendégül láthatjuk Önöket és maradéktalanul elégedettek lesznek szolgáltatásainkkal.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2019. július 22. hétfő
2019. augusztus 30. péntek
Sajnálattal olvastuk, hogy itt tartózkodása alatt a pozitív élmények mellett negatív tapasztalatot is szerzett szállodánkban. Észrevételeit továbbítottam az érintett részlegek vezetői felé, reméljük, hogy következő pécsi látogatása alkalmával is vendégül láthatjuk Önt és maradéktalanul elégedett lesz szolgáltatásainkkal.
Üdvözlettel,
Kanizsai Nikolett
Online Sales Coordinator
2019. május 01. szerda
2019. május 09. csütörtök
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Corso Hotel Pécs szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe kétágyas, Standard egyágyas szoba és Superior kétágyas.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az egyéni utazók, a csoportok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.