A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
City Hotel Mátyás, Budapest >>
City Hotel Mátyás Budapest kiemelt csomagajánlatai
- reggelivel
- választható ellátással
ellátás nélkül
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Az udvarias személyzet és a jó közlekedés |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Hogy nem önálló épület |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Elutazásunk után ott hagytunk egy fontos dolgot és a recepción nagyon gyorsan megkeresték nekünk. A szoba rendezett és tiszta volt, ezzel nem volt probléma. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A mini hűtőben nem volt semmi ital és a zuhanykabint nem tudtuk behúzni valami hiba miatt. Kicsit lehetne jobb a klíma. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | a szálloda elhelyezkedése a városban |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | utcai zaj |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Személyzet |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nem volt ilyen |
Miskolc, Magyarország 2011. december 22. csütörtök
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Írásbeli kérésünk ellenére nem sikerült a Dunára néző szobát kapni |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | az arral a szemelyzet kedvessegevel |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | kalandos a recepciohoz vezetö ut a lift belsejet is föl lehetne ujitani |
Székesfehérvár, Magyarország 2011. október 01. szombat
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Szinte minden jó, vagy kiváló. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A reggeli idején csatornatisztítás volt az étterem konyháján. Az üres minibár kellemetlen volt, mert késő este érkeztem. |
74172 Neckarsulm, Nemetorszag 2011. augusztus 26. péntek
Amivel elégedett voltam: | |
+ | a reggelivel |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a tusoloban nem folyt le a viz--el volt dugulva |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Wifi, hűtő a szobában, elhelyezkedés, svédasztalos reggeli a Mátyás pincében |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Kevés TV csatorna |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | recepció |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Kicsit mogorva a reggeli pincér |
Marosvasarhely, Romania 2011. március 30. szerda
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A SZALLODA ELHELYEZKEDESE |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | minden nap egy darab a szekrenybol le esett,hideg volt a szobaban es nagyon lassan melegedett,foleg amig rajottem,hogy a hoerzekelot hiaba huzom fel,a futotestek mind levoltak zarva,igy egy ejszakat fagyoskodtam,mas szallodakhoz kepest,az ar joval magasabb viszonyitva a minoseghez |
Schützen, Ausztria 2011. január 28. péntek
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Az ètterem festèse,berendezèse gyönyörü, kellemes volt ott reggelizni. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Dunai kilátással rendelt dràgább szobànk nemcsak hogy nem Dunàra nèzett de még az ablakon is csak ágyban fekve lehetett kitekinteni. Ha nem adtunk volna hangot elégedetlenségünknek szo nélkül kifizettették volna velünk a drágább szobaárat. A hotel sem berendezésében sem pedig személyzeti-menedzseri profizmusában nem felel meg egy 3 csillagos átlagnak. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | recepciós személyzet |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | zajos munkálatok a szomszédban |
Bük, Magyar 2010. január 24. vasárnap
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Minden |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Parkolási lehetőség |
Nyíregyháza, Magyarország 2009. december 09. szerda
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Törölközőkkel |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A szoba megvilágítása nekem kevés volt. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Minden rendben volt, orultunk a csomagszobanak, a reservacios munkatarsaik paratlanok lehetnek segitsegnyujtasban meg hozzaallasban. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nem volt ilyen. |
Berlin, Deutschland 2009. május 14. csütörtök
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Az átlagon felöli reggelivel |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Dohánybüdös volt a szoba. |
Zalaegerszeg, Zala, Magyarország 2006. augusztus 28. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Étkezés |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nagyon hangosak voltak a vendégek |
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a City Hotel Mátyás szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.