A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Cardoner Hotel, Pilisszentkereszt >>
Cardoner Hotel Pilisszentkereszt kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- wellnessrészleg használattal
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- wellnessrészleg használattal
csodás félpanzióval
2024. július 15. hétfő
Nagy boldogság számunkra, hogy elégedettséget pihenésük kellemesen telt szállodánkban. Az Önök elismerő visszajelzése rendkívüli értékkel bír számunkra, és megerősít minket abban, hogy teljes mértékben kielégítettük az Önök igényeit és elvárásait.
Mindig nagy gondot fordítunk arra, hogy vendégeink számára felejthetetlen és komfortos élményeket nyújtsunk, és nagy örömmel tölt el minket, hogy ezt az Önök esetében is sikerült megvalósítanunk. Célunk, hogy szállodánk mindig meghitt és barátságos légkört teremtsen Önöknek, és hogy minden egyes igényüket maximálisan kielégítsük.
A jövőben is rendelkezésükre állunk, és nagy szeretettel várjuk Önt és kedves családját vissza. Reméljük, hogy hamarosan újra találkozhatunk, hogy további emlékezetes pillanatokat tölthessünk együtt.
Üdvözlettel:
2024. július 03. szerda
2024. július 15. hétfő
Az Önök pozitív visszajelzése különleges értékkel bír számunkra, és megerősít bennünket abban, hogy sikerült a legjobbat nyújtanunk Önöknek.
Mindig nagy gondot fordítunk arra, hogy vendégeink számára emlékezetes és kényelmes élményt biztosítsunk, és nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ezt sikerült elérnünk az Önök esetében is. Célunk, hogy szállodánk mindig otthonos és barátságos legyen vendégeink számára, és hogy minden igényüket maximálisan kielégítsük.
A jövőben is szívesen állunk rendelkezésükre, és nagy szeretettel várjuk Önt és kedves családját vissza. Reméljük, hogy hamarosan újra találkozhatunk, hogy további emlékezetes pillanatokat tölthessünk együtt.
Üdvözlettel:
2024. június 27. csütörtök
2024. július 15. hétfő
Izgalommal fogadtuk az Önök kiváló értékelését, melyből kiderült, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival és csapatunk munkájával.
Az Önök pozitív visszajelzése különleges elismerés számunkra, és inspirál minket arra, hogy további lendülettel folytassuk munkánkat. Mindig nagy gondot fordítunk arra, hogy vendégeink számára felejthetetlen és kellemes élményt nyújtsunk, és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy szolgáltatásaink a legmagasabb színvonalon működjenek.
Köszönjük, hogy szállodánkat választották, és bizalmat szavaztak nekünk. Reméljük, hogy hamarosan újra találkozhatunk, és további emlékezetes pillanatokat tölthetünk együtt.
Maradunk rendelkezésükre a jövőben is, és nagy-nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel:
2024. június 26. szerda
2024. július 15. hétfő
Nagy öröm számunkra, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és hogy kellemesen telt pihenésük szállodánkban. Az Önök pozitív visszajelzése kiemelkedő értékű számunkra, és megerősít minket abban, hogy a legjobbat nyújtottuk Önöknek.
Mindig nagy figyelmet fordítunk arra, hogy vendégeinknek emlékezetes és kényelmes élményt nyújtsunk, és nagy örömmel tölt el minket, hogy ez sikerült az Önök esetében is. Azt szeretnénk, hogy szállodánk mindig otthonos és barátságos legyen számukra, és minden igényüket maximálisan kielégítsük.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, és nagy szeretettel várjuk Önt és kedves családját vissza. Reméljük, hogy hamarosan újra találkozhatunk, hogy további emlékezetes pillanatokat tölthessünk együtt.
Üdvözlettel:
2024. május 22. szerda
2024. június 24. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk értékelésüket és pozitív visszajelzéseiket! Nagyon örülünk, hogy csodálatos környezetünk, a gyönyörű park és az ősfák kellemes élményt nyújtottak Önök számára. Szintén nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szobájukkal, amely minden igényüket kielégítette, és hozzájárult az éjszakai nyugalmukhoz.
Éttermünk és konyhánk kiváló kulináris élményeket kínálnak, és nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy vendéglátásunk felülmúlta várakozásaikat.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket, és továbbra is kényeztethetjük szolgáltatásainkkal.
Üdvözlettel:
2024. május 21. kedd
2024. június 24. hétfő
Nagy boldogság számunkra, hogy elégedettséget pihenésük kellemesen telt szállodánkban. Az Önök elismerő visszajelzése rendkívüli értékkel bír számunkra, és megerősít minket abban, hogy teljes mértékben kielégítettük az Önök igényeit és elvárásait.
Mindig nagy gondot fordítunk arra, hogy vendégeink számára felejthetetlen és komfortos élményeket nyújtsunk, és nagy örömmel tölt el minket, hogy ezt az Önök esetében is sikerült megvalósítanunk. Célunk, hogy szállodánk mindig meghitt és barátságos légkört teremtsen Önöknek, és hogy minden egyes igényüket maximálisan kielégítsük.
A jövőben is rendelkezésükre állunk, és nagy szeretettel várjuk Önt és kedves családját vissza. Reméljük, hogy hamarosan újra találkozhatunk, hogy további emlékezetes pillanatokat tölthessünk együtt.
Üdvözlettel:
2024. április 29. hétfő
2024. június 24. hétfő
Köszönjük értékelését és pozitív visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak személyzetünk kedvességével és rugalmasságával, valamint hogy sikerült kéréseteknek megfelelő szobát kapnotok, amely pazar kilátással rendelkezett. Örömmel olvassuk, hogy az éttermi kiszolgálás és ételkínálat is kitűnő benyomást tett rájuk.
A wellness-szolgáltatásokkal kapcsolatos észrevételeiket megértettük, és köszönjük, hogy megosztották velünk. Fontos számunkra, hogy minden vendégünk teljes körű elégedettséggel távozhasson tőlünk, így értékeljük, ha ilyen fontos részletekre is felhívják a figyelmünket.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket, és továbbra is kényeztethetjük a szállodai szolgáltatásainkkal.
Üdvözlettel:
2024. március 24. vasárnap
2024. március 31. vasárnap
Nagyon köszönjük részletes értékelésüket, és hogy időt szántak arra, hogy megosszák velünk tapasztalataikat a Cardoner Hotel**** és Konferenciaközpontról. Nagyon örülünk, hogy az épület és a környezet tetszett Önöknek, és hogy a személyzetünk kifogástalan tisztaságot biztosított. Továbbítjuk elismerésüket takarító személyzetnek ebben a tekintetben.
Ugyanakkor sajnálattal vesszük, hogy néhány dolog nem felelt meg az elvárásaiknak. A hiányzó hűtőszekrényt és a korlátozott TV-csatornákat jegyezzük meg, és meg fogjuk fontolni, hogy ezeket a kényelmi szolgáltatásokat hogyan fejleszthetjük a jövőben. Ezenkívül, elnézést kérünk az étteremmel kapcsolatos kellemetlenségekért az első este során. Az Önök által említett hiányosságokra valóban oda kell figyelnünk, és meg fogjuk tenni a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy ilyen problémák ne forduljanak elő újra.
Nagyon hálásak vagyunk a kedves szavakért Benedekre vonatkozóan, és örömmel továbbítjuk neki üdvözletüket. Örülünk, hogy ő is hozzájárult ahhoz, hogy tartózkodásuk kellemes legyen.
Végül, köszönjük az Önök által adott ajánlásokat és tippeket a környék felfedezéséhez és a tartózkodás maximális élvezetéhez. Ez valóban segíthet más vendégeinknek is tervezésük során.
Mélyen tiszteltük értékelésüket és észrevételeiket, és reméljük, hogy még egyszer visszatérnek hozzánk, hogy további kellemes élményekben részesülhessenek.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Cardoner Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior Plus szoba és Classic szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az egyéni utazók, a baráti társaságok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.