A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Calimbra Konferencia & Wellness Hotel, Miskolctapolca >>
2024. november 09. szombat
2024. november 14. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Szívből köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Nagy örömünkre szolgál, hogy a négy éjszakás pihenésük során elégedettek voltak a szállodánkkal és szolgáltatásainkkal.
Különösen örülünk, hogy kiemelték a személyzetünk udvariasságát, és hogy az étkezés változatos és finom volt. Mindig arra törekszünk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk vendégeinknek, és örömmel olvassuk, hogy a kényelem és a tisztaság terén is elégedettek voltak.
A szoba kényelmét és az ár-érték arányt illető megjegyzéseiket is figyelembe fogjuk venni, hogy tovább fejlesszük szolgáltatásainkat. Az Önök visszajelzése rendkívül értékes számunkra!
Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogatnak hozzánk, és folytathatják a pihenést ebben a nyugodt környezetben.
Minden jót kívánunk,
A Calimbra Hotel csapata
2024. július 25. csütörtök
2024. november 07. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy szállodánkat választották, és hogy megosztották velünk élményeiket! Örömmel olvastuk, hogy a nálunk töltött két éjszaka remekül sikerült, és hogy a helyszín és a lélegzetelállító kilátás elnyerte tetszésüket.
Köszönjük, hogy felhívták figyelmünket a matraccal kapcsolatos preferenciájukra. Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy minden vendégünk kényelmesen érezze magát, és igyekszünk különböző igényeket is figyelembe venni a jövőben.
Bízunk benne, hogy még lesz alkalmunk vendégül látni Önöket, és hogy következő tartózkodásuk során is felejthetetlen élményekkel gazdagodnak!
Köszönettel és üdvözlettel:
Calimbra Hotel csapata
2024. július 21. vasárnap
2024. november 07. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy szállodánkat választották nyári pihenésükhöz, és hogy megosztották velünk tapasztalataikat! Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak a konyhánk kínálatával, és hogy nemcsak ízletes, hanem élvezetes étkezési élményben is részük lehetett. Különösen öröm számunkra, hogy cukorbetegként is találtak olyan finomságokat, amelyek megfeleltek az étrendi igényeiknek – mindig arra törekszünk, hogy minden vendégünk kényelmesen és biztonságosan étkezzen nálunk.
A pezsgőfürdős részleg használati idejére tett észrevételét is köszönjük, és igyekszünk figyelembe venni a jövőbeli fejlesztéseink során.
Köszönjük a pozitív véleményt, és örömmel halljuk, hogy másoknak is ajánlanák szállodánkat! Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket, és hogy újra felejthetetlen élményekkel gazdagodnak nálunk.
Köszönettel és üdvözlettel:
Calimbra Hotel csapata
Calimbra Konferencia & Wellness Hotel Miskolctapolca kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- wellness-részleg használattal
- szaunaszeánsszal
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg használattal
- masszázs kuponnal
- szauna szeánszokkal
- választható ellátással
- wellness-részleg használattal
- szaunaszeánsszal
2024. január 08. hétfő
2024. január 15. hétfő
2022. január 03. hétfő
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Calimbra Konferencia & Wellness Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Luxus superior szoba (pezsgőmedencés), Exkluzív apartman (három szobás) és De lux apartman (két szobás).
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.