A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz >>
2024. október 27. vasárnap
2024. november 13. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelt minket értékelésével.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy személyzetünkkel kapcsolatban is pozitív tapasztalatokkal tapasztaltak.
Reméljük, a jövőben lesz még lehetőségünk Önöket vendégeink között köszönteni!
Üdvözlettel:
2024. augusztus 22. csütörtök
2024. november 13. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelt minket 5 pontos értékelésével.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy személyzetünkkel, ételkínálatunkkal kapcsolatban is pozitív tapasztalatokkal tértek haza.
Reméljük, a jövőben lesz még lehetőségünk Önöket vendégeink között köszönteni!
Üdvözlettel:
2024. augusztus 01. csütörtök
2024. november 13. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelt minket értékelésével.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy személyzetünkkel kapcsolatban is pozitív tapasztalatokkal tértek haza tőlünk.
Reméljük, a jövőben lesz még lehetőségünk Önöket vendégeink között köszönteni!
Üdvözlettel:
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness használattal
- fürdőköpennyel
- félpanziós ellátással
- élőzenével
- tűzzsonglőr előadással
- pezsgőkoccintással
- éjféli büfével
- tombolával
- wellness használattal
- fürdőköpeny használattal
kiváló félpanzióval
2024. július 18. csütörtök
2024. július 31. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk az itt-tartózkodás során tapasztaltakat.
Sajnálattal olvastuk, hogy a kollégák kevésbé diszkrét és nem vendégtérbe illő viselkedésével kellemetlenséget okoztak Önöknek, melyért ezúton szeretnénk elnézésüket kérni. Törekedni fogunk arra, hogy jövőben hasonló helyzetek ne fordulhassanak elő.
Őszintén reméljük, hogy mindezt leszámítva jól érezték magukat nálunk és lesz még lehetőségünk Önöket vendégeink között köszönteni és egy kellemesebb vendégélmény nyújtanunk a jövőben!
Üdvözlettel:
Bonvital csapat
2024. május 03. péntek
2024. június 27. csütörtök
Köszönjük megtisztelő visszajelzésüket itt-tartózkodásukról!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Reméljük, következő alkalommal erkélyes, teraszos szobáink egyikében lesz lehetőségük megszállni.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
2024. január 09. kedd
2024. január 08. hétfő
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy megtisztelt minket értékelésével!
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy a kutyussal való itt-tartózkodás megfelelt igényeiknek.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a kis Yorki-val együtt! :)
2024. január 03. szerda
2024. január 10. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelt minket 5 pontos értékelésével!
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. január 03. szerda
2024. január 10. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelt minket 5 pontos értékelésével!
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Sajnálattal olvastuk, hogy a mozgáskorlátozott parkolóhelyre már nem tudott parkolni, de természetesen a mozgáskorlátozott igazolvánnyal bármely helyen parkolva ingyenes a szolgáltatás. Úgy tudjuk, távozáskor a fizetésnél ez jóváírásra került.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. október 23. hétfő
2024. január 10. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére!
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal most is és, hogy már sokadik alkalommal megtisztelnek minket foglalásukkal és választják a Bonvital-t!
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. október 07. szombat
2024. január 10. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelt minket értékelésével!
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy szobai bekészítésünkkel is sikerült örömet okoznunk Önöknek!
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2023. augusztus 13. vasárnap
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük megtisztelő értékelését az itt-tartózkodás során tapasztaltakról.
Örömmel olvastuk, hogy elégedetten távoztak tőlünk.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a Bonvital-ba!
2023. június 13. kedd
Köszönjük, hogy megtisztelte szállodánkat értékelésével az itt-tartózkodás során tapasztaltak alapján.
Nagyra értékeljük építőjellegű kritikáját is a szoba hőmérsékletére vonatkozóan. Áprilisban még valóban a fűtési rendszer üzemelt. Mivel a hőlégbefúvórendszer egyaránt hűt és fűt, így a hűtés egyelőre akkoriban még nem működött, éves karbantartást követően május közepén került beüzemelésre.
Reméljük, egy másik alkalommal kellemesebb hőmérséklet fogadja Önöket a szobában.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
A Bonvital csapat nevében üdvözlettel:
2023. április 18. kedd
2023. június 13. kedd
Köszönjük, hogy megtisztelte szállodánkat értékelésével.
Értékeljük a parkolási díjra vonatkozó észrevételét is, melyet megfontolunk és szolgáltatásainkat igyekszünk a vendégigényekhez, elvárásokhoz mérten alakítani.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
A Bonvital csapat nevében üdvözlettel:
2022. július 28. csütörtök
2022. augusztus 04. csütörtök
Köszönjük visszajelzését tartózkodásával kapcsolatban.
Ön Standard (erkély nélküli) szobatípust foglalt, ezért nem a magasabb kategóriájú Deluxe (erkélyes) szobát kapta. Ha érkezéskor vagy a tartózkodás alatt jelzi igényét, kapacitás függvényében tudunk biztosítani másik szobát.
A TV csatornák választékára vonatkozó kritikát köszönjük, szervízünk színvonalának javítása érdekében megfontoljuk azok bővítését.
Üdvözlettel:
2022. március 29. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését szállodánkról.
Várjuk vissza szeretettel!
A Bonvital csapata nevében üdvözlettel:
2022. február 21. hétfő
2022. február 25. péntek
Köszönjük, hogy megtisztelt minket szállodánk értékelésével. Mindig öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten távoznak.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel:
Bonvital csapat
2020. október 26. hétfő
2020. október 27. kedd
2019. június 17. hétfő
2019. június 25. kedd
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, köszönjük a pozitív szavakat. Sok szeretettel várjuk vissza legközelebbi látogatása során is! Üdvözlettel, Bonvital csapata
2019. június 04. kedd
2019. június 25. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Sajnáljuk, ha nem volt elégedett szolgáltatásainkkal. Elismert gasztrohotelként igyekszünk maximálisan megfelelni vendégeink számára az gasztronómia terén is, mind választék, mind minőség tekintetében. Reméljük legközelebbi látogatása során is minket választ, és alkalmunk lesz bizonyítani Önnek. Sok szeretettel várjuk, Üdvözlettel, Bonvital csapata
2019. április 05. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és nagyon örülünk, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak. Köszönjük, hogy észrevételeit is megosztotta velünk.
Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégeink közt üdvözölhetjük majd Önöket!
Üdvözlettel, Bonvital Csapat
2018. augusztus 31. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, nagyon örülünk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak. A parkolást sajnos mi is bérleményként oldjuk meg, és a belvárosi fekvés miatt sem tudjuk sajnos ingyenesen biztosítani. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: Bonvital Csapat
2018. május 23. szerda
2018. június 01. péntek
Köszönjük, hogy vendégünk volt, és értékelést írt szállodánkról. Nagy örömmel és hálával olvastuk szavait, és tapasztaltuk, hogy minden szolgáltatásunkkal maximálisan elégedettek voltak. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
2018. május 07. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy értékelést írt szállodánkról, és nagyon örülünk neki, hogy maximálisan elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben!
Üdvözlettel:
2018. március 05. hétfő
2018. március 13. kedd
Köszönjük, hogy vendégeink voltak és értékelést írtak szállodánkról. Kollégáink mindegyikének nagyon jól esnek kedves szavai, és örülünk, hogy a tisztasággal is maximálisan elégedettek voltak. Örülünk, hogy összességében az ételkínálat is megfelelő volt az Önök számára, dolgozunk rajta, hogy még tovább fejlesszük ezt a szolgáltatásunkat is, hogy legközelebb erre is maximális pontszámot kapjunk! Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
2018. január 08. hétfő
2018. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy hévízi pihenésükhöz szállodánkat választották, és értékelték szolgáltatásainkat. Nagyon örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedettek voltak, különösen szobáinkkal, kollégáink kedvességével, wellness részlegünkkel és éttermünkkel. Reméljük, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe kétágyas szoba, Executive kétágyas szoba és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a fiatal párok, a baráti társaságok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.