A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Boglárka Panzió-Étterem , Mezőkövesd >>
2022. október 23. vasárnap
2022. október 26. szerda
Köszönjük az értékelést. Örülünk neki, hogy elégedettek voltak családi üzemeltetésű panziónk szolgáltatásaival. Legyen szerencsénk máskor is!
2020. augusztus 14. péntek
Boglárka Panzió-Étterem Mezőkövesd kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- kardiogéppark és kerékpár használattal
- díjmentes parkolással
2018. október 20. szombat
2018. október 22. hétfő
Köszönjük az értékelést. Önök nyugdíjas csomagajánlatunkat foglalták, ami menüvacsorát tartalmaz. A menüvacsora, ahogy az a nevében is benne van nem teljes adag, egy menü adag levest és egy menü adag főételt tartalmaz. Az ételek minőségére nagy hangsúlyt fektetünk, nincs különbség az a'la carte és a menüételek alapanyaga és íze között. Ahogy azt minden kedves vendégünknek elmondjuk érkezéskor, aki ezt a csomagot választja, lehetőség van a'la carte étlapunkról is rendelni, ebben az esetben az árkülönbözetet hozzáadjuk a számlához. Itt-tartózkodásuk alatt nyugodtan jelezhették volna a problémát, biztosan tudtuk volna orvosolni, hiszen családi vállalkozásként számunkra kifejezetten fontos, hogy vendégeink minden tekintetben elégedetten távozzanak a Boglárkából.
2018. szeptember 22. szombat
2018. október 01. hétfő
2018. szeptember 22. szombat
2018. augusztus 28. kedd
2018. szeptember 17. hétfő
2018. június 06. szerda
2018. június 07. csütörtök
Köszönjük az értékelést. Örülünk neki, hogy jól érezték magukat panziónkban.
Visszavárjuk Önöket!
2018. május 01. kedd
2018. május 02. szerda
Köszönjük az értékelést. Reméljük még ellátogatnak hozzánk!
2018. március 20. kedd
2017. szeptember 10. vasárnap
2016. november 08. kedd
2016. március 29. kedd
2016. április 01. péntek
2016. január 16. szombat
2015. november 03. kedd
2015. október 28. szerda
2015. április 08. szerda
2015. január 02. péntek
2015. január 06. kedd
2014. október 08. szerda
2014. augusztus 20. szerda
2014. augusztus 23. szombat
2014. augusztus 16. szombat
2014. augusztus 23. szombat
2014. augusztus 23. szombat
2014. április 27. vasárnap
2014. április 30. szerda
2014. április 22. kedd
2014. április 28. hétfő
Ha megtekinti a szállásvadászon keresztül foglalt vendégeink véleményét, Ön is láthatja, hogy a tisztaságra eddig minden vendégünk a maximális 5 pontot adta attól függetlenül, hogy panziónk szobáit vagy apartmanjainkat vették igénybe. Több vendégünk külön kiemelte értékelésében a tisztaságot. Családi vállalkozásként fontos számunkra, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk és kellemes emlékekkel távozzanak. Mint minden vendégünktől, így Önöktől is megkérdeztük távozáskor, hogy érezték magukat nálunk, elégedettek voltak-e szolgáltatásainkkal. Azt mondták, minden rendben volt, ezért nem értjük a negatív és alaptalan értékelést. Itt-tartózkodásuk során nyugodtan jelezhették volna az esetleges problémákat. Fürdőszobáink tiszták, vendégeink igényeit kielégítik, rendszeresen karbantartottak. Még annyit fűznék hozzá, hogy panziónk 12 éves működése során egyetlen vendégünktől sem kaptunk ilyen leminősítő véleményt.
2014. április 23. szerda
2014. március 31. hétfő
2014. április 03. csütörtök
2014. február 26. szerda
2014. január 08. szerda
2014. január 13. hétfő
2014. január 11. szombat
2014. január 02. csütörtök
2014. január 09. csütörtök
2013. október 22. kedd
2013. október 26. szombat
2013. augusztus 17. szombat
2013. augusztus 22. csütörtök
2013. május 28. kedd
2013. március 15. péntek
2013. január 08. kedd
2012. július 25. szerda
Amivel elégedett voltam: | |
+ | családias vezetőség,ételek |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | este 9 óra után nem nagyon van kiszolgálás az étteremben. |
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Boglárka Panzió-Étterem szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Háromágyas szoba és Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a baráti társaságok, a fiatal párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.