A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Batthyány Kastélyszálló, Zalacsány >>
2024. október 26. szombat
2024. november 04. hétfő
Köszönjük szépen a kedves visszajelzését! Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal és az étkezéssel. A matraccal kapcsolatos észrevételét is köszönjük, igyekszünk olyan megoldásokat találni, amelyek minden vendégünk kényelmét szolgálják.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önt!
Üdvözlettel:
Gedeon Erika
Front Office Manager
Batthyány Kastélyszálló Zalacsány kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- wellnessrészleg használattal
- animátor programokkal
- szaunaszeánsszal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- meglepetés ajándékkal
- páros aromafürdővel
- gyertyafényes vacsorával
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
kiváló félpanzióval
2024. október 09. szerda
2024. november 04. hétfő
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és hogy a szoba, a tisztaság, valamint személyzetünk figyelmessége hozzájárult a pihenésükhöz! Külön köszönjük, hogy megemlítette az étterem hangulatát, mindig arra törekszünk, hogy az étkezések is minél kellemesebb élményt nyújtsanak.
A szabadtéri szaunák üzemidejére vonatkozó észrevételét is köszönjük, ezt mindenképpen figyelembe vesszük a jövőbeli tervezés során.
Örömmel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Gedeon Erika
Front Office Manager
2024. szeptember 26. csütörtök
2024. november 04. hétfő
Nagyon köszönjük elismerő szavait! Örömünkre szolgál, hogy szállodánk és személyzetünk figyelmessége ilyen pozitív élményt nyújtott Önöknek. Nagyra értékeljük, hogy a környék természeti szépségeit és a tó körüli sétát is ajánlja!
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és újabb felejthetetlen napokat tölthetnek nálunk!
Üdvözlettel:
Gedeon Erika
Front Office Manager
2024. szeptember 26. csütörtök
2024. október 12. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Nagy örömünkre szolgál, hogy a kolléganőnk segíteni tudott Önöknek a szállásuk áthelyezésében.
Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy vendégeink kényelmét és elégedettségét szolgáljuk, és örömmel halljuk, hogy a földszinti szoba megoldotta a problémájukat.
Hálásan köszönjük, hogy elmondta nekünk, és reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Gedeon Erika
Front Office Manager
2024. október 05. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk javaslatát! Örömmel hallottuk, hogy szállásunkat választotta.
Értékeljük észrevételét a magyar nyelvű TV csatornák számával kapcsolatban. Célunk, hogy vendégeink a lehető legjobban érezzék magukat nálunk, és igyekszünk folyamatosan javítani szolgáltatásainkat.
Kérjük, hogy legközelebb is ossza meg velünk gondolatait, mivel minden visszajelzés fontos számunkra.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel:
Gedeon Erika
Front Office Manager
2022. december 28. szerda
2023. február 01. szerda
Nagyon köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére, véleménye fontos számunkra fejlődésünk érdekében.
Mindig örömmel olvassuk a pozitív véleményeket, hisz azért dolgozunk, hogy vendégeink maximálisan elégedetten távozzanak tőlünk és tervezzék a visszatérést.
A mielőbbi viszontlátás reményében tisztelettel:
Gedeon Erika
Front Office Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Batthyány Kastélyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard szobák, Superior szoba és Lakosztály.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.