A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Átrium Hotel, Harkány >>
Átrium Hotel Harkány kiemelt csomagajánlatai
- félpanzióval
- üdvözlőitallal
- parkolással
- választott ellátással
- csomagmegőrzéssel
- parkolással
- reggelivel
- italkuponnal
- parkolással
2024. augusztus 22. csütörtök
2024. augusztus 29. csütörtök
Örömmel tölt el bennünket, hogy szállodánkat egy „kis ékszerdoboznak” érezték, és hogy mindezt szívükhöz közelálló módon élhették meg. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a jövőben is minket választanának, ha újból ellátogatnának hozzánk. Reméljük, hogy a sors és a Jóisten úgy hozza, hogy még sokszor visszatérhetnek hozzánk!
További sok boldogságot és jó egészséget kívánunk és várjuk vissza Önöknek!
2024. július 04. csütörtök
2024. január 09. kedd
2024. február 10. szombat
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örömmel értesültünk róla, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel***
recepció
2024. január 09. kedd
2024. február 10. szombat
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örömmel értesültünk róla, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel***
recepció
2023. december 26. kedd
2024. február 10. szombat
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örömmel értesültünk róla, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel***
recepció
2023. december 11. hétfő
2024. február 10. szombat
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örömmel értesültünk róla, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel***
recepció
2023. április 01. szombat
2023. április 04. kedd
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választotta!
Örömmel vettük, hogy mindennel meg volt elégedve!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
2023. március 26. vasárnap
2023. április 04. kedd
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választotta!
Örömmel vettük, hogy mindennel meg volt elégedve!
Amennyiben kevésnek érzi a vacsorát, és szólnak kollégáinknak, azonnal orvosoljuk a problémát és készítünk Önnek akár még egy adag ételt.
A legkevésbé sem akarjuk éreztetni vendégeinkkel a mostani nehezebb helyzetet.
Reméljük ennek ellenére jól érezték magukat!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel*** Harkány
2023. február 22. szerda
2023. április 04. kedd
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választotta!
Örömmel vettük, hogy mindennel meg volt elégedve!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel*** Harkány
2022. november 10. csütörtök
2023. február 27. hétfő
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választotta!
Örömmel olvassuk, véleményét!
Személyzetünk minden tagja azon van, hogy vendégeink teljeskörű, maximális kiszolgálást kapjanak.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
2022. augusztus 27. szombat
Köszönjük véleményét!
Örömmel olvassuk, hogy meg volt elégedve szállodánkkkal!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel
2022. augusztus 22. hétfő
2022. augusztus 27. szombat
Ködzönjük véleményét!
Sajnos a hotel előtti, utcán lévő parkolók nem a mi hatáskörünkbe tartoznak. Városi parkolók, amelyekről az önkormányzat dönt.
Reméljük ennek ellénre kellemes élményekkel távoztak!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
2022. június 27. hétfő
2022. augusztus 19. péntek
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Amennyiben a helyszínen jelzi szoba problémáját, úgy igyekszünk azonnal orvosolni azt, és egy Önöknek kedvezőbb szobát keresni.
Reméljük ennek ellenére jó élményekkel távoztak!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
2022. augusztus 19. péntek
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örülünk, hogy jó élményekkel távoztak!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
2022. április 20. szerda
2022. április 27. szerda
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örülünk, hogy jó élményekkel távoztak!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel***
recepciós
2022. április 19. kedd
2022. április 20. szerda
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel*** Harkány-t választották!
Örülünk, hogy jó élményekkel távoztak!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Átrium Hotel***
recepciós
2022. április 10. vasárnap
2022. április 12. kedd
Köszönjük, hogy az Átrium Hotel***Harkányt választották pihenésük helyszínéül!
A személyzet minden tagja igyekszik a maximális figyelmet szentelni a vendégeinknek, és kellő udvariasággal válaszolni bármely kérésre / kérdésre.
Reméljük, hogy ennek ellenére jól érezték magunkat nálunk!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Átrium Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Erkélyes standard franciaágyas szoba és Classic Standard franciaágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, az idősebb párok és a csoportok érezték magukat a legjobban.