A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Art Hotel Szeged, Szeged >>
Art Hotel Szeged Szeged kiemelt csomagajánlatai
- reggelis ellátással
- bekészítéssel
- fürdőköpeny használattal
- internet elérhetőséggel
- választott ellátással
- forralt bor- és teabárral
- gálavacsorával
- pezsgős koccintással
- éjféli büfével
- sztárfellépővel
- tombolával
- bekészítéssel
- fürdőbelépővel
- fürdőköpeny használattal
- szállás és ellátás a választott szobatípus szerint
- bekészítéssel
- fürdőköpeny használattal
- internet elérhetőséggel
2024. január 03. szerda
2024. január 10. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére és ezt a pozitív és egyben megtisztelő élményét megosztotta velünk. Mindig örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, ha kedves vendégeink maximális elégedettséggel gondolnak vissza a nálunk töltött időre. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét lesz lehetőségünk szállodánkban köszönteni Önöket!.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
2024. január 03. szerda
2024. január 10. szerda
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már másodszor is szállodánkra esett választása, valamint értékelésével és a megosztott tapasztalataival megtisztelte szállodánkat.
A szilveszter estét úgy tervezzük meg, hogy vendégeink kikapcsolódása és szórakozása zavartalan legyen és maximális elégedettséggel, egy kellemes este emlékével gazdagodva távozzanak szállodánkból. Csalódottan olvastuk, hogy az Önök esetében ezen vállalásunk nem sikerült és szilveszteri gálavacsoránk egyes elemeivel és az éjszaka során a zenét biztosító zenekarral nem voltak megelégedve.
Ugyanakkor bízunk benne, hogy az ételsor többi fogása és a kifogástalan személyzet kárpótolta az okozott kellemetlenségért és lesz még lehetőségünk együtt köszönteni Önökkel az új évet máskor is!
Szeretettel várjuk vissza Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2024. január 03. szerda
2024. január 10. szerda
Megtisztelő értékelését örömmel olvastuk, dicséretét kollégáink felé továbbítani fogjuk. Folyamatosan arra törekszünk, hogy vendégeink kikapcsolódása zavartalan és pihentető legyen.
Bízunk benne, hogy mielőbb újra vendégül láthatjuk Önöket és ismét bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
2024. január 02. kedd
2024. január 10. szerda
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már másodszor is szállodánkra esett választása. Hálásak vagyunk, hogy időt szánt tapasztalatainak megosztására és visszajelzésével segíti munkánkat. Örömmel olvastuk vissza kedves szavait, nagyon örülünk, hogy ennyire jól érezték magukat szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza Önöket jövőre is!
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
2024. január 02. kedd
2024. január 10. szerda
Köszönjük megtisztelő bizalmát, hogy szállodánkat választotta szegedi tartózkodása alkalmával, s hogy visszajelzésével segít minket szolgáltatásaink fejlesztésében.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedése a főbb látványosságok közelében, valamint kollégáink odaadó munkája ennyire elnyerték tetszését. Köszönjük, hogy ételeink minőségét külön kiemelte értékelésében.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2023. január 08. vasárnap
2023. január 19. csütörtök
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül az Art Hotel Szegedet választották.
Hálásak vagyunk, hogy időt szántak szállodánk értékelésére, ezzel is segítve minket szolgáltatásaink fejlesztésében.
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk központi elhelyezkedése a belváros szívében, valamint szilveszteri gálavacsoránk ételkínálata és hangulata ennyire elnyerte tetszésüket. Hálásak vagyunk továbbá, hogy külön kiemelte személyzetünk kedvességét.
Szállodánkban nem találhatóak minibárak, ezek alternatívájaként 24 órában nyitva tartó lobby bár, valamint a recepción elhelyezett álló vendéghűtő áll az Önök rendelkezésére. Vendégeink visszajelzéseihez igazodva megújult executive szobáink már minibárral felszerelve várják Önöket.
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2023. január 08. vasárnap
2023. január 10. kedd
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta szegedi pihenése helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen éreztet magát nálunk és maximálisan elégedett volt szállodánk tisztaságával és mélygarázsunk nyújtotta kényelemmel.
Hálásak vagyunk, hogy ételeinket és kollégáink professzionális munkáját külön is megemlítette értékelésében. Nagyon boldogok vagyunk, hogy ennyire elégedett volt szolgáltatásainkkal.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket az Art Hotel Szegedben!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2023. január 04. szerda
2023. január 10. kedd
Hálásak vagyunk, hogy az újév köszöntése alkalmából szállodánkra esett választása.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedése, mely megkönnyíti minden fontosabb látványosság gyalogos elérését, elnyerte tetszésüket. Köszönjük, hogy külön kifejezte elégedettségét kollégáink profizmusával kapcsolatban.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy párnáink nem feleltek meg előzetes elvárásaiknak. Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy vendégeink pihenése zavartalan legyen és maximális elégedettséggel távozzanak szállodánkból.
Szobáinkba bekészítve két féle méretű párnát találnak, azonban amennyiben egyik sem nyeri el tetszésüket, úgy kollégáink készséggel keresnek Önöknek alternatívát raktárunkban található párnakészletünkből.
Reméljük, hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk és hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2023. január 03. kedd
2023. január 10. kedd
Köszönjük bizalmát, hogy az újév köszöntése alkalmából már többször is szállodánkra esett választása. Hálásak vagyunk, hogy időt szánt tapasztalatainak megosztására és visszajelzésével segíti munkánkat.
Szilveszteri gálavacsoránk minden részletét a menüsortól a fellépőig úgy tervezzük meg, hogy vendégeink kikapcsolódása és szórakozása zavartalan legyen és maximális elégedettséggel, egy kellemes este emlékével gazdagodva távozzanak szállodánkból. Csalódottan olvastuk, hogy az Önök esetében ezen vállalásunk nem sikerült és szilveszteri gálavacsoránk fellépőjével nem voltak megelégedve.
Az éjféli visszaszámlálás sajnálatos módon valóban csúszott, nagyon sajnáljuk, hogy ezzel meghiúsítottuk az új év méltó köszöntését.
Szilveszteri fellépőnk személyét kezdettől fogva kommunikáltuk 2022-ben és a jövőben is ezt fogjuk tenni, hogy minden érdeklődőnknek legyen lehetősége eldönteni, hogy az adott művésszel fémjelzett eseményen szeretne-e részt venni.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért, ugyanakkor nagyon reméljük, hogy a jövőben lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2022. december 15. csütörtök
2023. január 09. hétfő
Hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választották a Szegedi Adventi Hetek programsorozatának meglátogatásához.
Köszönjük, hogy mélygarázsunk, valamint a rugalmas ki- és bejelentkezési időpontok nyújtotta kényelemmel kapcsolatos elégedettségüket külön kiemelték visszajelzésükben. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk belvárosi elhelyezkedésével, tisztaságával, valamint kollégáink vendégszeretetével hozzájárultunk, hogy kellemes emlékekkel térjenek haza Szegedről.
Mi is szívből reméljük, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket. Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
az Art Hotel Szeged csapata
2020. október 31. szombat
2020. november 13. péntek
Hálásak vagyunk, hogy ellátogattak szállodánkba. Ezúton szeretnénk köszönetünket kifejezni Önöknek a megtisztelő pontszámokért és kedves értékelésért. Örömmel olvastuk, hogy a nálunk töltött idő kellemesen telt és maximálisan elégedettek voltak mind a szolgáltatásaink színvonalával, mind a kollégák munkájával. Szeretettel visszavárjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
2019. december 27. péntek
2020. január 22. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy kollégáink munkájával elégedettek voltak. Szállodánk vendégkörét elsősorban üzletemberek alkotják, ennek megfelelően wellness részlegünket is úgy alakítottuk ki, hogy számukra nyújtsunk ideális kikapcsolódást egy sűrű munkanap után jacuzzival, szaunával, cardio gépekkel és masszázs lehetőséggel. Nagyon sajnáljuk, hogy nem találták kényelmesnek matracainkat. Reméljük, hogy ennek ellenére kapunk Önöktől még egy esélyt, amikor is bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.
Üdvözlettel:
Art Hotel Szeged csapata
2019. augusztus 14. szerda
2019. február 18. hétfő
2019. március 03. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait szállodánkról. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből, ezért külön öröm számunkra, hogy ennyire elégedett volt személyzetünk munkájával.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2019. január 10. csütörtök
2019. február 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2019. január 23. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2019. január 11. péntek
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2018. december 27. csütörtök
2019. január 11. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2018. december 27. csütörtök
2019. január 11. péntek
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2018. november 10. szombat
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből. Nagyon örülünk, hogy szállodánk egyedi fényjátéka ennyire elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2018. január 09. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük. Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
2017. január 19. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik a felmerülő hiányosságokat kiküszöbölni, valamint folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Sajnos az érkezést megelőző napon műszaki hibából adódóan újra fel kellett töltenünk a jacuzzit, ezt követően időre van szüksége a megfelelő hőmérséklet eléréséhez. Természetesen, ezt a műszaki hibát azóta sikeresen kiküszöböltük.
Szomorúan olvastuk, hogy nem voltak elégedettek éttermünk szolgáltatásaival. Igyekszünk a legtöbb vendég igényeinek megfelelő étlapot kialakítani, így 2017 januárjától a megújult étlapunk választékával várjuk Önöket!
Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választják, és megtapasztalhatják szolgáltatásaink folyamatos bővülését és javulását!
2017. január 03. kedd
2017. január 19. csütörtök
Szállodánk személyzete igyekszik az egyéni igényeknek megfelelni, kéréseit akár már a foglalás pillanatában eljuttathatja kollégáinkhoz, akik mindent megtesznek, hogy teljesítsék azokat! Személyes igényeikkel forduljanak felénk bizalommal!
Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged
2017. január 19. csütörtök
Bízom benne, hogy a közeljövőben ismételten vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos bővülését, javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
2017. január 02. hétfő
2017. január 19. csütörtök
A kiváló belvárosi elhelyezkedésnek sajnos a csekély rendelkezésre álló hely a kompromisszuma, viszont a wellness részleg kialakításakor igyekeztünk a lehető legtöbb pihentető szolgáltatást lehetővé tenni az Önök részére! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen érezték magukat!
A 2017-es év ÁFA-tartalomra vonatkozó jogszabály változásai révén rendszerünk jelentősen átalakult. Az új szabályozás saját rendszerünkbe beillesztése időbe telt, amely folyamat nehézségeit sajnos Ön is tapasztalta január első napjaiban.
Mindent megteszünk, hogy vendégeink ügyintézési folyamatai zökkenőmentesen történjenek. Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választja, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
2017. január 02. hétfő
2017. január 19. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük észrevételét!
Nagyon örülünk, hogy szolgáltatásaink többségével elégedett volt! Reméljük, hogy a jövőben újra vendégünkként köszönthetjük szállodánkban, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
2017. január 06. péntek
2017. január 06. péntek
2015. április 06. hétfő
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Art Hotel Szeged szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Executive erkélyes szoba, Kétágyas erkélyes standard szoba 1 fő részére és Kétágyas standard szoba 1 fő részére.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.