A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Aranyhomok Business & Wellness Hotel, Kecskemét >>
2024. október 20. vasárnap
2024. november 13. szerda
Megtisztelő értékeléséért és kiemelkedő pontszámaiért szeretnénk köszönetünket kifejezni. Elnézését kérjük a fizetéssel kapcsolatos kellemetlenségért, és hálásak vagyunk, hogy ilyen megértéssel kezeli az Ön által említett esetet. Reméljük, hogy mihamarabb ismét szállodánk vendégeiként köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2024. október 09. szerda
2024. november 13. szerda
Köszönjük, hogy értékelésével és a megosztott tapasztalataival megtisztelte szállodánkat. Igazán örülünk, hogy szolgáltatásaink minőségével és személyzetünk munkájával is elégedettek voltak, így kellemesen telt a nálunk töltött idő. Sajnálattal olvastuk, hogy nem voltak teljes mértékben megelégedve a szobában található pótágy minőségével, de örömünkre szolgál, hogy kollégáink segítségükre tudtak lenni a probléma mihamarabbi megoldásában, ezáltal a tartózkodásuk kellemesebbé tételéhez. Reméljük, hogy legközelebbi kecskeméti látogatásuk alkalmával ismét szállodánkra esik a választásuk.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2024. július 30. kedd
2024. szeptember 07. szombat
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére és ezt a megtisztelő véleményt megosztotta velünk. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elhelyezkedése, a tisztaságra való odafigyelés és éttermi választékunk kínálata elnyerte tetszésüket. Kollégáink munkájára vonatkozó dicsértéért hálásak vagyunk. Folyamatosan arra törekszünk, hogy vendégeink kikapcsolódása zavartalan és pihentető legyen.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét megtisztelnek bennünket bizalmukkal.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
Aranyhomok Business & Wellness Hotel Kecskemét kiemelt csomagajánlatai
- reggelis ellátással
- wellness centrum és fitness terem használattal
- választható ellátással
- wellness centrum és fitness terem használattal
- félpanziós ellátással
- wellness centrum és fitness terem használattal
2024. június 11. kedd
2024. szeptember 07. szombat
Köszönjük, hogy értékelésével és a megosztott tapasztalataival megtisztelte szállodánkat.
Sajnálattal olvastuk negatív tapasztalatait éttermünkkel kapcsolatosan. A félpanziós ellátás keretében vacsorát biztosítunk, amely a létszám függvényében lehet 3 fogás választása félpanziós étlapról vagy svédasztalos büfévacsora. Észrevételeit a fürdőszobai felszereléssel kapcsolatban köszönettel megkaptuk. A jövőben kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy megoldást találjunk az Önök által említett problémákra.
Bízunk benne, hogy rövidesen újra ellátogatnak szállodánkba, és egyúttal szállodánk étterme is ínycsiklandó élményekkel gazdagíthatja pihenésüket. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2024. január 02. kedd
2024. február 10. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét a szállodában töltött időszakról. Az Ön által felvetett javaslatokat megfontoljuk, és a csatornák bővítésének lehetőségét vizsgáljuk. Örülünk, hogy szállodánk annyira elnyerte tetszésüket, hogy az ünnepek alatt ismét ellátogatnak hozzánk. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. december 22. péntek
2024. február 10. szombat
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére és ezt a megtisztelő véleményt megosztotta velünk. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. november 05. vasárnap
2023. december 11. hétfő
Élménymedencénkkel kapcsolatos visszajelzésüket ezúton is köszönjük, jeleztük illetékes kollégáink felé, ellenőrzésre került a bugyogás és a fertőtlenítés mértéke is.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is szállodánkba.
2023. december 11. hétfő
Bízunk benne, hogy a jövőben lesz lehetőségünk újra szállodánkban fogadni Önöket!
2023. október 28. szombat
2023. december 11. hétfő
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket és akkor lesz lehetőségük bővített nyitva tartással működő wellness részlegünket és annak szolgáltatásait (pl. masszázs) kipróbálni!
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
2023. október 09. hétfő
2023. december 11. hétfő
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is szállodánkba.
2023. augusztus 18. péntek
2023. december 11. hétfő
2023. július 10. hétfő
2023. július 29. szombat
Köszönjük, hogy szállodánkat maximális pontszámokkal és ezzel a megtisztelő véleménnyel illette meg. Szállodánk egyedi hangulatát és esztétikus környezetét már több vendégünk is megemlítette, örömünkre szolgál, hogy az Önök tetszését is elnyerte. Örömmel olvastuk, hogy a tisztaságra való odafigyelés, wellness részlegünk szolgáltatásai és éttermünk kínálata elnyerte tetszésüket. Kollégáink munkájára vonatkozó dicsértéért hálásak vagyunk. Reméljük, hogy legközelebbi kecskeméti látogatásuk alkalmával ismét szállodánkra esik a választásuk.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. július 29. szombat
Szeretnénk megköszönni, hogy kikapcsolódásuk helyszínéül a Aranyhomok Hotelt választották. Megtisztelő értékelését örömmel olvastuk, dicséretét kollégáink felé továbbítani fogjuk. Folyamatosan arra törekszünk, hogy vendégeink kikapcsolódása zavartalan és pihentető legyen. Bízunk benne, hogy következő látogatásuk is hamarosan elérkezik.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. január 08. vasárnap
2023. január 11. szerda
Megtisztelő értékeléséért és kiemelkedő pontszámaiért szeretnénk köszönetünket kifejezni. Örömmel olvastuk, hogy teljes mértékben elégedettek voltak a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal és az általunk szervezett városnéző program is elnyerték tetszésüket. Igazán örülünk, hogy sikerült hozzájárulnunk ahhoz, hogy a 2022-es esztendőt maradandó élményekkel zárják. Bízunk a jövő évi viszontlátás lehetőségében. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. január 03. kedd
2023. január 07. szombat
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére és ezt a megtisztelő véleményt megosztotta velünk. Örömmel olvastuk, hogy a nálunk töltött idő alatt szép emlékekkel gazdagodtak és teljes mértékben elégedetten gondolnak vissza pihenésükre. Hálásak vagyunk személyzetünket kiemelő szavaiért, munkájukra szállodánk is nagyon büszke, hiszen mindig a legmagasabb színvonalon igyekeznek ellátni vendégeinket. Reméljük, hogy legközelebbi kecskeméti látogatásuk alkalmával ismét szállodánkra esik a választásuk.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. január 03. kedd
2023. január 07. szombat
Köszönjük, hogy hogy ellátogattak szállodánkba és megosztotta velünk az Önök által tapasztaltakat. Sajnálattal értesültünk arról, hogy nem voltak teljes mértékben megelégedve szállodánkkal. Éttermi kínálatunkat mindig igyekszünk változtatni, bővíteni, de amennyiben vendégeink előre jelzik speciális étkezési igényüket, annak megfelelően készülnek elő kollégáink. Abban az esetben is készséggel állunk rendelkezésére, ha az étkezések alkalmával nem találnak Önöknek megfelelő fogást, ehhez kérjék felszolgálóink segítségét. Bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk és lesz lehetőségünk megváltoztatni a szállodánkról kialakult véleményüket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2023. január 03. kedd
2023. január 07. szombat
Igazán örülünk, hogy szolgáltatásaink minőségével és személyzetünk munkájával is elégedettek voltak, így kellemesen telt a nálunk töltött idő. Reméljük, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2022. december 27. kedd
2023. január 03. kedd
Köszönjük, hogy szállodánkat maximális pontszámokkal és ezzel a megtisztelő véleménnyel illette meg. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elhelyezkedése, szobáink felszereltsége és éttermi kínálata elnyerte tetszésüket. Dicséretét kollégáink munkájával kapcsolatban nagyon szépen köszönjük. Reméljük, hogy legközelebbi kecskeméti látogatásuk alkalmával ismét szállodánkra esik a választásuk.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2022. augusztus 02. kedd
2022. október 25. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét a szállodában töltött időszakról. Örömmel olvastuk, hogy teljes mértékben elégedettek voltak a szállodai szolgáltatásokkal és éttermi kínálatunkkal. A szálloda személyzetével kapcsolatos dicséretéért hálásak vagyunk. Bízunk benne, hogy a jövőben újra vendégünkként köszönthetjük Önöket szállodánkban.
Üdvözlettel, Aranyhomok Hotel csapata
2022. március 23. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választották kikapcsolódásuk helyszínül. Hálásak vagyunk pozitív visszajelzéséért és a magas pontszámért, mellyel szállodánkat jutalmazta.
Szeretettel várjuk Önöket vissza.
Üdvözlettel:
Az Aranyhomok csapata
2021. október 31. vasárnap
2021. november 03. szerda
Köszönjük, hogy időt szántak szállodánk értékelésére. Örülünk, hogy a nálunk eltöltött idő kellemesen telt és volt lehetőségük felfedezni a várost. Büszkék vagyunk személyzetünk segítőkészségére és munkájára, különösen örömünkre szolgált, hogy ezeket Önök is kiemelték. Bízunk benne, hogy egy másik alkalommal is ellátogatnak hozzánk és újból vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Az Aranyhomok csapata
2021. szeptember 20. hétfő
2021. október 13. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy kiemelte szállodánk elhelyezkedésének előnyét, valamint szállodánk tisztaságát és személyzetének kedvességét.
Reméljük, hogy legközelebbi kecskeméti látogatásuk alkalmával ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Az Aranyhomok csapata
2021. augusztus 29. vasárnap
2021. szeptember 01. szerda
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat. Örülünk, hogy a hétvége folyamán kellemes időt töltöttek városunkban.
Bízunk benne, hogy legközelebbi látogatásuk alkalmával lesz lehetőségük wellness részlegünk szolgáltatásainak kipróbálására is.
Üdvözlettel:
Az Aranyhomok csapata
2021. augusztus 18. szerda
2021. szeptember 01. szerda
Köszönjük munkatársainkat dicsérő szavait. Bízunk benne, hogy egy másik alkalommal is szállodánkban köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
az Aranyhomok csapata
2021. augusztus 09. hétfő
2021. augusztus 18. szerda
köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére. Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és kellemes időt töltöttek a városban. Reméljük legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
az Aranyhomok Csapata
2021. július 18. vasárnap
2021. július 19. hétfő
köszönjük visszajelzését. Örömmel tölt el bennünket, hogy szállodánk szolgáltatásaival maximálisan elégedettek voltak.
Bízunk benne, hogy a legközelebbi kecskeméti látogatásuk alkalmával újra szállodánkban köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Az Aranyhomok csapata
2021. július 07. szerda
2021. július 13. kedd
köszönjük, hogy időt szakított szolgáltatásaink pontozására. Örömmel tölt el bennünket, hogy szállodánkat maximális pontszámmal értékelte.
Szállodánk recepcióján valóban érkezéskor kérjük kiegyenlíteni a szállás díját, ilyenkor általában több idő áll rendelkezésre. Ezzel igyekszünk biztosítani, hogy később a kijelentkezés gördülékenyebben történhessen meg, elkerülve a sorban állást és várakozást.
Bízunk benne, hogy máskor is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban.
Üdvözlettel:
az Aranyhomok csapata
2020. augusztus 17. hétfő
2020. augusztus 18. kedd
Örömmel olvastuk pozitív visszajelzésüket, amit a kollégáink nevében is köszönünk. Bízunk benne, hogy lesz még alkalmuk Önöket szállodánkban köszöntenie a mosolygós személyzetünknek!
2020. augusztus 15. szombat
2020. augusztus 18. kedd
Örülünk, hogy jól sikerült a pihenésük az unokákkal és pozitív élményekkel távoztak Kecskemétről. Reméljük, hogy lesz lehetőségünk Önöket szállodánkban köszönteni!
2020. augusztus 09. vasárnap
2020. augusztus 11. kedd
Köszönjük szépen értékelését és visszajelzését! Sajnálattal olvastuk, hogy a mosdó problémát nem sikerült orvosolnunk azonnal, amely nem jellemző, ezért mindenképp utánajárunk a dolognak. Bízunk benne, hogy ettől eltekintve jól érezték magukat és rengeteg pozitív élménnyel hagyták el szállodánkat!
Reméljük, lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
2020. június 29. hétfő
Köszönjük, hogy Önök is szállodánkat választották pihenésük helyszínéül és megosztotta velünk, valamint a szállásvadász.hu közösségével tapasztalatait és élményeit.
Sajnálattal olvastuk, hogy személyzetünkkel és ételeinkkel kapcsolatban elégedetlenek voltak, hisz ezekre mindig is nagy hangsúlyt fektettünk és fogunk is a jövőben. A korábbi vendégértékelésekben pont a személyzet kedvessége és az ízletes ételeink azok, amiket a legtöbben pozitívan kiemelnek.
A szolgáltatásokkal kapcsolatos felvetésére reagálva, mi mindig úgy járunk el, hogy ár-érték arányban a vendég a lehető legtöbbet kapja itt tartózkodása alatt. Az Önök esetében, ahogy másoknál is, ajánlatunkban külön kiemeltük, hogy a kért vendégszám csak 2 egybenyitható szobában oldható meg a kényelmes elhelyezés végett, amelyet el is fogadtak. Ettől függetlenül vezetőségünk úgy, döntött, hogy a gyerekek szobájának teljes árát visszatéríti (52.000 Ft), melyet már el is utalt a pénzügyes kollégánk. Állításával ellentétben a csomagban foglalt szolgáltatások árán túl nem számlázunk plusz tételeket, kivéve, ha a vendégnek volt további egyéb fogyasztása, melyet a csomag nem tartalmazott. Az Önök számláján is a csomagáron túl az egyéb fogyasztások kerültek kiszámlázásra, amiket a csomag nem tartalmazott, erről részletes számlát is adtunk, valamint e-mailben is elküldtük tételesen.
Bízunk benne, hogy az Önöket ért sérelmek ellenére részben jól érezték magukat Kecskemét és egy másik alkalommal még visszatérnek hozzánk, lehetőséget adva, hogy bebizonyítsuk az Ön által leírtak ellentéteit!
2020. február 23. vasárnap
2020. március 09. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és írásos visszajelzését. Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és személyzetünkkel, melyekkel hozzájárultunk egy kellemes hétvégéhez. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel: Gere Dávid
2020. február 16. vasárnap
2020. március 02. hétfő
Örülünk, hogy Önök is szállodánkat választották kecskeméti pihenésük helyszínéül. Nagy örömmel olvastuk, hogy mindennel elégedettek voltak és egy emlékezetes Valentin-napot tölthettek el nálunk. Köszönjük, hogy ezt értékelés formájában meg is osztották a rendszeren. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. október 31. csütörtök
2020. március 02. hétfő
Köszönjük, hogy időt szakított rá és értékelte szállodánk szolgáltatásait a rendszeren keresztel. Örömmel olvastuk, hogy a parkolás nehézségeit leszámítva jól érezték nálunk magukat. A parkolót illetően szállodánk csak egy 15 férőhelyes zárt udvarral rendelkezik, viszont a szomszédos bevásárlóközpont mélygarázsába biztosítunk kedvezmény áron parkolókártyát. Bízunk benne, hogy lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. október 24. csütörtök
2020. március 02. hétfő
Igazán jó érzés volt olvasni a kedves szavakat, melyeket személyzetünk részére mindenképp tolmácsolni fogunk. Nagyon örülünk, hogy jól érezték nálunk magukat, sikerült pihenni és mint szakmabeli is elégedetten távozott tőlünk. Reméljük, hamarosan újra szállodánkban köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. október 08. kedd
2020. március 02. hétfő
Örülünk, hogy több napos kecskeméti tartózkodásukhoz szállodánkat választották és nem csak munkatársaink, de a városban lakók kedvességét és vendégszeretetét is megtapasztalták. Köszönjük értékelését is, mellyel segíti munkánkat és leendő vendégeinket döntésük megerősítésében. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. szeptember 24. kedd
2020. március 02. hétfő
Örömmel olvastuk írásos visszajelzését a sok kedves szóval, kiemelve szállodánk központi elhelyezkedését és a kedves személyzetet. A medencék hőmérsékletével kapcsolatos észrevételét fontolóra vesszük és a többi visszajelzések alapján módosítjuk, amennyiben szükséges a hőfokokat. Reméljük, lesz még alkalmunk Önöket az Aranyhomok szállodában köszönteni! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. augusztus 22. csütörtök
2020. március 02. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és visszajelzését szállodánk szolgáltatásaival kapcsolatban. Örömmel láttuk, hogy mindennel elégedetten és pozitív tapasztalatokkal távoztak szállodánkból. Észrevételére reagálva, a wellness nyitva tartásunkat több éves tapasztalat és megannyi vendég visszajelzés alapján (üzleti és szabadidős) alakítottuk ki, melyet folyamatosan felülvizsgálunk időszakosan. Bízunk benne, hogy egy másik alkalommal hétvégén is ellátogatnak hozzánk, amikor egész nap tudják használni wellness részlegünket! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. augusztus 11. vasárnap
2020. március 02. hétfő
Örömmel láttuk, hogy Ön és unokája is jól érezték magukat nem csak nálunk, de az ajánlott programokon is. Köszönjük, hogy értékelés formájában ezt meg is osztotta a rendszeren is! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel! Üdvözlettel: Gere Dávid
2019. július 09. kedd
2019. július 21. vasárnap
2019. június 05. szerda
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel.
2019. május 19. vasárnap
Reméljük, hogy egy másik időpontban is a Vendégeink között köszönthetjük Önöket.
2019. május 04. szombat
2019. május 02. csütörtök
2019. április 23. kedd
2019. május 02. csütörtök
2019. április 18. csütörtök
A "Párosan szép az élet csomagunkat" alapvetően 1 éjszakás kikapcsolódásra terveztük, ahol a 4 fogásos vacsora menüje adott. A további éjszakákra pedig mindig félpanziós vacsorával készülünk. Észrevételét igyekszünk beépíteni a későbbi munkánkba.
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Aranyhomok Business & Wellness Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Standard egyágyas szoba és Standard egyágyas szoba pótággyal.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a csoportok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.