A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Aquatherm Hotel, Zalakaros >>
2022. augusztus 21. vasárnap
2022. augusztus 24. szerda
2022. augusztus 15. hétfő
2022. augusztus 24. szerda
2022. június 20. hétfő
2022. augusztus 24. szerda
2021. október 27. szerda
2021. november 01. hétfő
2021. szeptember 13. hétfő
2021. szeptember 14. kedd
2021. szeptember 11. szombat
2021. szeptember 14. kedd
2021. augusztus 01. vasárnap
2021. szeptember 14. kedd
2021. július 14. szerda
Üdvözlettel:
AquaTherm Hotel***
2020. január 03. péntek
2020. február 03. hétfő
Megleoődve olvasom így egy hónap eltelte után a levelüket. 2019 december 29.-én voltak nálunk és a szobájuk, melyet foglaltak szuperior kategória, mivel az az egy sarokkádas és franciaágyas, dekoratívabb szoba, melyben a legtöbb TV adás is található. Egyetlen dologban tér el ,hogy az udvarról közelíthető meg. Nagyon sok vendégünk szereti ezt a megoldást. Mivel önöknek ez nem felelt meg, hogy az udvarról közelíthető meg, így csak egy nem szuperior szobával tudtuk kicserélni, így ezt a megoldást önök választották . Azt nem tudom, hogy hogyan történt, hogy nem kaptak fürdőköpenyt, de mivel írják, hogy a személyzet szolgálatkész és udvarias, így biztos vagyok abban, hogyha ezt itt a helyszínen mondják akkor orvosoltuk volna a fürdőköpeny igényüket.
Sajnálom, hogy így rossz szájízzel mentek el. valamint azt tudom felajánlani, hogy legközelebb ha foglalnak kérem jelezzék felém, hogy orvosolni tudjuk ezt a tévedést.
Amit fel tudok ajánlani, hogyha legközelebb foglalnak ingyenes parkolást, ingyenes fürdőköpeny használatot és egy üveg pezsgőt szeretnék Önöknek felajánlani.
Remélem még vendégeinkként tudjuk üdvözölni Önöket és helyre tudjuk hozni a hibát, de kérem akkor hogy feltétlenül jelezzék nekünk, ha hibázunk, mert csak úgy lehet korrigálni bármit is.
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető igazgató
2019. november 01. péntek
2019. november 27. szerda
Köszönjük hogy jelezte felmerült problémáit, amit azonban szinte mindet lehetett volna a helyszínen orvosolni, ha azt ott jelzi. Sajnálom, hogy csalódást okoztunk, de mivel személyzetünk kedves és segítőkész, de természetesen nem tökéletes, mivel a gondolatolvasást még nem sikerült elsajátítanunk, bár azon is dolgozunk már. /Remélem érti a viccet /
Kérem, ha még vendégünkként üdvözölhetjük, tegye meg ha valamivel gondja van, kérem jelezze azt kollégáinknak, hogy segíthessenek azt megoldani és ön jól érezze magát nálunk.
További szét estét!
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária/ ügyvezető ig.
2019. augusztus 04. vasárnap
2019. augusztus 29. csütörtök
Köszönjük a véleményét, amihez a következőket szeretnénk hozzáfűzni:
Vacsoránk menüválasztásos 3 fogásos menü, így az az ÖNÖK döntése volt, hogy sült krumplit ettek. talán tapasztalták és olvasták is sok-sok vendégünktől, hogy személyzetünk nagyon segítőkész és készséges így ha helyben jelezték volna, hogy bármilyen problémájuk van, úgy biztosan találtak volna valamilyen megoldást.
A szállodánkban az egyik emelet klímás a másik nem, mivel nem mindenki szereti a klímát, így viszont úgy gondolom, hogy természetes, hogy az a vendég fizeti meg a klímahasználatot a szobájában aki használja és nem az is aki nem is használja. Az éttermünk és recepció környékén használt klímát pedig a szálloda ingyenesen szolgáltatja. A reggelis kávénk német Tschibo a gépi kávénk pedig olasz, sajnálom, hogy nem találtuk el az Önök izlését.
Üdvözlettel: Ledneczky Mária
2018. december 02. vasárnap
2018. december 06. csütörtök
Köszönjük értékelését, ahol személyzetünket a legmagasabb, 10-es pontszámra értékelte. Ha nem volt elégedett az ételekkel, akkor ha a helyszínen azt megbeszélik, bizonyára lehetett volna valami alternatívát (pl. a desszert helyett) választani. Úgy gondolom, hogy a konyhák szabadon változtathatják az ételek összetételét, persze egy bizonyos határon belül, ettől lesz minden konyha egyedi, azaz a saját szakácsának tükre. Nagyon sajnáljuk, hogy a mi szakácsunk ízlésvilága nem egyezik az Önökével. Vendégeink nagyobb része elégedett szakácsaink munkájával, bár semmiben sincs olyan, hogy nem lehet jobbat.
2018. november 13. kedd
2018. november 17. szombat
Nagyon köszönjük az értékelést!
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
2018. november 12. hétfő
2018. november 14. szerda
Köszönjük építő jellegű kritikáját, melyre a következőket szeretném válaszolni:
A matrac nagyon kényelmetlen: Ezt a kritikát ritkán kapjuk, mivel Cardo matracaink vannak és az önök által választott szobában még egy fedő matrac is van, hogy még kényelmesebb legyen az ágy.
Az étellel kapcsolatban is ilyen erős negatív kritikát nem igen kapunk, de amint ön is írta, a személyzet nagyon segítőkész, így bizonyára találtak volna megoldást, ha a helyszínen jelzik a problémájukat.
Köszönettel és üdvözlettel:
Ledneczky Mária / ügyvezető ig.
2018. november 06. kedd
2018. november 10. szombat
Köszönjük az építő jellegű kritikát amit a következőkben szeretnék megválaszolni:
- A parkolás törzsvendégeinknek ingyenes.
- Kérem írja meg számunkra,hogy mit ért konkrétan gyermek barátabb reggeli és vacsora alatt?
- Az ételeink minden nap frissen készülnek, lehetőség szerint friss húsból de természetesen fagyasztott nyersanyagokból is készülnek és MÉG szakácsaink készítik, mert még vannak szakácsaink.
- A "büdös margit " mivel Zalakaros természetvédelem alatt áll, így nem irtják központilag azaz városi szinten, bár a határban elhúzódó almásnak köszönhetően az őszi időszakban itt mindenhol megtalálható. Fiam Pécsett lakik egy kis panelban ott is folyamatosan megtalálható néhány példány. Mi a szállodában szintén folyamatosan irtjuk, de az őszi időszakban behúzódnak és elbújnak majd elő-elő jönnek.
Szívesen felajánlok önöknek néhány nap grátisz pihenést szállodánkban, amennyiben megszabadít minket a "büdösmargitoktól"
Üdvözlettel:
Ledneczky Mária
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Aquatherm Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior/Romantikus kétágyas szoba, Egyágyas szoba és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.