A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Abbázia Club Hotel Kék, Keszthely >>
2024. július 15. hétfő
2024. július 19. péntek
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni.
Üdvözlettel: Abbázia Club Hotel
2023. december 28. csütörtök
2024. január 01. hétfő
2023. június 18. vasárnap
2023. június 22. csütörtök
Abbázia Club Hotel Kék Keszthely kiemelt csomagajánlatai
- választott ellátással
- WIFI internettel
- reggelis ellátással
- WIFI internettel
kiváló félpanzióval
2023. január 03. kedd
2023. január 09. hétfő
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2023. január 04. szerda
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2023. január 02. hétfő
2023. január 04. szerda
Igyekszünk minden évben fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, hogy vendégeink elégedettek lehessenek.
Nagy örömmel tölt el bennünket, ha vendégeink maximálisan elégedettek és jól érzik magukat szállodánkban.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk szállodánkban és pozitív véleménnyel fog távozni ismét.
Üdvözlettel: Abbázia Group
2022. augusztus 18. csütörtök
Köszönjük szépen az értékelést.
Minden évben igyekszünk fejlődni és vendégeink értékelése alapján javítani szolgáltatásaink színvonalán.
Reméljük a jövőben vendégül láthatjuk szállodánkban ismét.
2022. július 27. szerda
2022. augusztus 03. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2022. június 12. vasárnap
2022. június 14. kedd
Köszönjük szépen építő jellegű értékelését. Igyekszünk javítani szolgáltatásainkon minden évben és vendégeink elégedettségéért mindent megtenni.
Reméljük hogy a jövőben még vendégül láthatjuk szállodánkban és akkor maximálisan elégedett lesz.
2019. július 30. kedd
2020. január 20. hétfő
2020. január 20. hétfő
2019. május 29. szerda
2019. június 05. szerda
2019. január 06. vasárnap
2019. április 30. kedd
2015. július 23. csütörtök
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól telt pihenésük az Abbázia Club Hotelben! Köszönjük a szobakulccsal kapcsolatos észrevételét! Szeretném megnyugtatni, hogy a szobakulcs, amit vendégeink kapnak, egy olyan speciális biztonsági kulcs, mely csak az adott apartmant nyitja és a főbejáratot. Amennyiben észrevételüket megosztották volna recepciós kollégáinkkal, ők biztosan megmutattak volna Önöknek egy üresen álló apartmant, hogy ezt kipróbálhassák.
Továbbá vendégeink kérésére recepciónk tud a szobához pótkulcsot is biztosítani.
Reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
2014. szeptember 01. hétfő
Sajnálattal olvastuk, hogy a szállodánkban található apartman nem felelt meg az elképzeléseiknek. Kérjük Önöket, hogy legközelebbi látogatásul alkalmával – amennyiben valamilyen oknál fogva nem találják megfelelőnek a szállást – jelezzék a problémát a recepción, hogy gondoskodhassunk az apartman cseréjéről.
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Aszoba mérete,felszereltsége |
2012. december 07. péntek
Nagyon szépen köszönjük értékelését. Reméljük jól érezték magukat nálunk, és újra üdvözölhetjük Önöket szállodánkban.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Abbázia Club Hotel Kék szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Apartman 4 fő részére és Stúdiószoba 2 fő részére.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.